Peugeot 2008 Vs Opel Mokka X
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 2008 Vs Opel Mokka X

Μικρά crossover: Peugeot 2008 vs Opel Mokka X

23.576 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα μικρά crossover κάνουν ολοένα και πιο έντονη την παρουσία τους και στην ελληνική αγορά με την κατηγορία να μετράει πλέον πολλούς νέους «παίκτες». Οι πιο δυνατοί της χρονιάς που έκλεισε ήταν τα Peugeot 2008 και Opel Mokka X. Τα συγκρίνουμε στις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους με παραπλήσιας απόδοσης κινητήρες, δηλαδή με τον κορυφαίο 130 ίππων 1,2 PureTech κινητήρα του 2008 και τον βασικό 1,4λτ. με απόδοση 140 ίππων του Mokka X. 

Όμορφο με μίνιμαλ αισθητική είναι το εσωτερικό του 2008 το οποίο προβάλει και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.

Όμορφο με μίνιμαλ αισθητική είναι το εσωτερικό του 2008 το οποίο προβάλει και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εμφάνιση: Πιο δυναμικό το Mokka X
To αμάξωμα του Mokka X παραμένει καλαίσθητο και έντονα δυναμικό μέσω των στοιχείων που πέρασαν στο Mokka στα πλαίσια της ανανέωσής του. Το εμπρός μέρος είναι το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά με τονισμένο επιθετικό χαρακτήρα, ενώ τα έντονα νεύρα και η μυώδης συνολικά λογική, ακολουθείται σε όλο του το αμάξωμα και αποτελούν στοιχεία της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Opel. Το Peugeot 2008 είναι λιγότερο εκκεντρικό, αλλά διαθέτει πιο εκλεπτυσμένο στιλ χάρη στις λεπτομέρειες χρωμίου διανθισμένες σε όλο το αμάξωμα. 

Κινητήρες: Υπερτερεί ο 1,2 PureTech των 130 ίππων του 2008
Ο τρικύλινδρος PureTech κινητήρας του 2008 στην μεγαλύτερη απόδοσή του (130 ίπποι) συναντά τον βασικό βενζινοκινητήρα της γκάμας του Mokka X, τον  1.400άρη turbo των 140 ίππων. Και οι δύο κινητήρες διακρίνονται για την άμεση απόκριση και το θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής τους ενώ συγκριτικά το 2008 έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα σε επιδόσεις λόγω και της πιο ελαφριάς κατασκευής του ενώ είναι και πιο οικονομικός σε κατανάλωση.

Στο δρόμο: Πιο άνετο και ευχάριστο το 2008
Οδηγικά το Peugeot 2008 ξεχωρίζει στην αντιπαράθεση με το Mokka X, προβάλλοντας ιδιαίτερα αυξημένα επίπεδα άνεσης και πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Το 2008 έχει μαλακή ρύθμιση ανάρτησης και απορροφά τέλεια τις ανωμαλίες, σε αντίθεση με την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης του Mokka X που επιτρέπει σε έντονες ανωμαλίες να ενοχλήσουν την καμπίνα του. Το Mokka X παρουσιάζει πιο μικρές κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές όμως και τα δύο παραμένουν ουδέτερα και ασφαλή, με το 2008 να προσφέρει καλύτερη οδηγική αίσθηση.

Εσωτερικό-Χώροι: Καλύτεροι χώροι στο Mokka X 
To εσωτερικό των δύο μοντέλων είναι σε κάθε περίπτωση πολύ καλό ποιοτικά με μαλακά υλικά και καλά επίπεδα συναρμογής και φινιρίσματος. Αισθητικά, εκείνο του 2008 ξεχωρίζει για την minimal εικόνα του στην λογική σχεδίασης i-cockpit απέναντι στο πιο συμβατικό και σοβαρό εσωτερικό του Mokka X. Οντας μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις, το Mokka X προσφέρει ελαφρώς καλύτερα επίπεδα χώρων για επιβάτες (ειδικότερα όσον αφορά στο χώρο για τα κεφάλια των πίσω και τα πόδια τους), με τον χώρο αποσκευών του να έχει 6 λίτρα μεγαλύτερη χωρητικότητα (356 έναντι 350 λίτρων του 2008).

Συμπέρασμα
Με παραπλήσιες τιμές αγοράς και απόδοση κινητήρων, τα Mokka X και Peugeot 2008 αποτελούν πράγματι δύο πολύ ικανά μικρά crossover οχήματα ικανά για νέους οικογενειάρχες, κάτι που επαληθεύεται και σε επίπεδο πωλήσεων. Φυσικά η συγκεκριμένη κατηγορία έχει δεχθεί πολλούς ικανούς παίκτες προσφάτως, κάτι που αναμένεται να επηρεάσει τους πίνακες πωλήσεων το επόμενο έτος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW LEASEPRO
test center