ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η νέα μάσκα της Opel θα είναι τελείως διαφορετική από όσα ξέραμε μέχρι τώρα.

Η μεταμόρφωση της Opel

16.803 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2018)

Εσείς είστε έτοιμοι για τη μεταμόρφωση της Opel; Πόσο θα αλλάξει η εταιρεία στα επόμενα χρόνια;

Πως θα ακουγόταν μια μεταμόρφωση της Opel; Μια μεταμόρφωση που θα την άλλαζε ριζικά από αυτό που είναι σήμερα; Μία μεταμόρφωση που θα την έκανε αυτό που πάντα ήθελε να είναι αλλά δεν μπορούσε; Και γιατί τώρα μπορεί η Opel να το πετύχει;
 
Η Opel ήταν μέλος του ομίλου GM για σχεδόν 90 χρόνια. Είναι τόσα πολλά τα χρόνια, που η μάρκα ήταν φυσικό να έχει γίνει μέρος μιας μηχανής που παράγει αυτοκίνητα για κάθε χρήση. Και δεν εννοούμε κάθε κατηγορία, αλλά κάθε χρήση μέσα στον όμιλο. Όταν η Opel εξέλισσε ένα μοντέλο, αυτό, ή μέρη του, θα περνούσαν σε άλλα μοντέλα του ομίλου, ή θα αποτελούσαν τη βάση για άλλες μάρκες του ομίλου να εξελίξουν τα δικά τους.
 
Τα τελευταία 15 χρόνια η Opel είχε εκτός από την αγορά της Ευρώπης, μέσα από τα δύο σήματα στην αγορά, το δικό της και της Vauxhall για την Αγγλία, και την αγορά της Κίνας. Φυσικά ούτε Opel αλλά ούτε και Vauxhall πωλούνται στην Κίνα. Η μάρκα της GM στην κινεζική αγορά είναι η Buick, και έτσι η Opel έπρεπε εκτός από την ομώνυμη γερμανική μάρκα, εκτός από το βρετανικό παρακλάδι της, να είναι και μία μάρκα με στόχο τόσο την Κίνα, όσο και την Αμερική.
 
Η Opel τα τελευταία χρόνια έπρεπε να κάνει τα χατίρια της Buick. Μια μάρκα που δεν πωλείται στην Ευρώπη, μια μάρκα που απευθύνεται στην συντηρητική αγορά των ΗΠΑ και στην πολύ ιδιαίτερη αγορά της Κίνας. Κάθε μοντέλο που σχεδίαζε η Opel έπρεπε να είναι κατάλληλο και για την Buick.
 
Αυτό ήταν μεγάλη δέσμευση για τη μάρκα που αναγκάστηκε για σειρά ετών να συγκρατεί την δημιουργικότητά της, τις σχεδιαστικές ανησυχίες, συχνά να αφήνει τον ανταγωνισμό να προχωρήσει χωρίς να μπορεί να αντιδράσει, αφού δεσμευμένη να σχεδιάζει αυτοκίνητα που πρέπει να αρέσουν σε αμερικανούς συνταξιούχους ή κινέζους δημόσιους υπάλληλους, διατηρούσε χαμηλούς τόνους και παρέμενε άτολμη.
 
Όχι πια. Η εξαγορά της Opel από τον όμιλο Peugeot βγάζει τη μάρκα από αυτές τις υποχρεώσεις. Για πρώτη φορά μετά από 90 χρόνια η Opel μπορεί να κάνει ακριβώς αυτό που θέλει, και ήδη δείχνει τα πρώτα δείγματα σχεδίασης με μία νέα μάσκα που θα καθορίσει τη σχεδιαστική γλώσσα για τα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας με ένα πρωτότυπο το φθινόπωρο και το νέο Corsa του χρόνου.
 
Απαλλαγμένη από το βαρίδι της Buick, η νέα μάσκα ενσωματώνει τα φωτιστικά σώματα και φέρνει την μάρκα στην εμπρός σειρά των εξελίξεων στη σχεδίαση.
 
Εσείς είστε έτοιμοι για τη μεταμόρφωση; Είστε έτοιμοι για την αλλαγή της Opel σε μία μάρκα που πρωτοστατεί στις εξελίξεις αντί απλά να ακολουθεί; Και τελικά είστε πεπεισμένοι ότι η αλλαγή ιδιοκτησίας είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στη μάρκα, πιθανώς σε όλη της την ιστορία; Τι λέτε;

Autotriti.gr
Citroen