Aπό το 1953 μέχρι το 1986, η Opel είχε στην γκάμα της το Rekord με σκοπό να ανταγωνιστεί τις πολυτελείς ναυαρχίδες των άλλων εταιρειών. Το μοντέλο διατέθηκε σε μια σειρά από αμαξώματα και είχε σημειώσει σημαντική εμπορική επιτυχία στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου, μέχρι που αντικαταστάθηκε από το Omega, που με την σειρά του κόπηκε για να έρθει το Vectra και το Ιnsignia Grand Sport που γνωρίζουμε σήμερα.
Με την κατηγορία των σεντάν να χάνει συνεχώς έδαφος απέναντι στα crossover/SUV, η μάρκα φαίνεται πως είναι απίθανο να προχωρήσει στην αναβίωση του μοντέλου. Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Luis Carlos Moreno να βάλει τα δυνατά του για να δημιουργήσει ένα πολυτελές Opel σεντάν coupe, με διαστάσεις μεγαλύτερες από αυτές του Iniginia και σχεδιαστική ταυτότητα δάνειο από αυτή που έχει υιοθετήσει η μάρκα τα τελευταία χρόνια.
Συγκεκριμένα, ο πρόβολος του θυμίζει αρκετά το Insignia λόγω της παρόμοιας γρίλιας και των δύο φωτιστικών σωμάτων, ωστόσο η εμφάνιση του μοντέλου υιοθετεί τώρα πιο μεγάλους αεραγωγούς, την ίδια στιγμή που στο πίσω μέρος, η σχεδίαση είναι πολύ πιο φουτουριστική.
Πώς σας φαίνεται; Θα θέλατε να λανσάρει η Opel ένα τέτοιο μοντέλο-ναυαρχίδα;
Μακάρι να προχωρούσε κάτι τέτοιο....πολύ ωραίο σχέδιο
Η Opel έχει μακρά παράδοση σε μέγάλες λιμουζίνες και λέιπει πιστεύω αυτή τη στιγμή. Θα μπορούσε να είναι μια θαυμάσια ενναλακτική με ενδιαφέρουσα, φρέσκια σχεδιάση και με σημαντική τεχνολογική ώθηση από τη νέα ιδιοκτησία.
Μακάρι να προχωρούσε κάτι τέτοιο....πολύ ωραίο σχέδιο Η Opel έχει μακρά παράδοση σε μέγάλες λιμουζίνες και λέιπει πιστεύω αυτή τη στιγμή. Θα μπορούσε να είναι μια θαυμάσια ενναλακτική με ενδιαφέρουσα, φρέσκια σχεδιάση και με σημαντική τεχνολογική ώθηση από τη νέα ιδιοκτησία.
...ας φέρει και το omega και το omega-lotus...