Το λογότυπο με το σήμα του κεραυνού της Opel εμφανίζεται και πάλι στα μανίκια. Η επίσημη πρεμιέρα της σε αγώνα έγινε σε ένα γήπεδο κατάμεστο από 80.000 φιλάθλους, στην sold-out Dortmund Arena, στον τελευταίο εντός έδρας αγώνα της ποδοσφαιρικής χρονιάς εναντίον της Fortuna Düsseldorf.
Με το λογότυπο “110 Jahre – Gestern – Heute – Morgen – Für immer BorussiaDortmund” (110 χρόνια – χθες – σήμερα – αύριο – για πάντα Borussia Dortmund) περιμετρικά του λαιμού, η νέα εμφάνιση των 8 φορών πρωταθλητών Γερμανίας αναφέρεται στη ιστορία 110 ετών του συλλόγου, ο οποίος ιδρύθηκε το 1909. Με την Opel να γιορτάζει την επέτειο 120 χρόνων στην παραγωγή αυτοκίνητων, είναι ο τέλειος συνδυασμός– ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με την πλούσια παράδοση συναντά ένα σύλλογο με μακρά, ένδοξη ιστορία.
Δείτε περισσότερα στο AutoTρίτη
Το σήμα της Opel βρίσκεται στη φανέλα της BVB από τη σεζόν 2017/18 και όχι μόνο στις εμφανίσεις των παικτών, αλλά και σε αυτές των φιλάθλων, οι οποίες πωλούνται κατά εκατοντάδες χιλιάδες κάθε χρόνο. Σύμφωνα με μελέτη της Nielsen Sports, κανένα άλλο σήμα χορηγού στα μανίκια των ομάδων της Bundesliga δεν απολαμβάνει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα από το σήμα της Opel.
Aλλωστε η Opel έχει στενή συνεργασία με τη Borussia Dortmund από την αρχή της σεζόν 2012/13 . Η δημοφιλής ποδοσφαιρική ομάδα από τη βιομηχανική περιοχή του Ruhr και η προσιτή Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία – έδεσανΆάριστα από την πρώτη στιγμή και έχουν ήδη γιορτάσει πολλές επιτυχίες μαζί. Τον πρώτο κιόλας χρόνο, η Dortmund έφτασε στον τελικό του UEFA Champions League και πήρε τη δεύτερη θέση στη Bundesliga. Δύο ακόμα δεύτερες θέσεις ακολούθησαν, πριν τον πρώτο τίτλο το 2017– η Borussia Dortmund κατέκτησε το κύπελο Γερμανίας DFB σε έναν συναρπαστικό τελικό.
Η νέα εντός έδρας εμφάνιση με το σήμα της Opel είναι ήδη διαθέσιμη στο online κατάστημα της Borussia Dortmund. Η εκτός έδρας εμφάνιση θα παρουσιαστεί με την έναρξη της προετοιμασίας για τη σεζόν 2019/20.