Η Hyundai Motor θα προμηθεύσει περισσότερα από 350 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των Genesis, Santa Fe, Tucson και i20 για τις ανάγκες του UEFA EURO 2016.
Hyundai: Xορηγός του Euro (+vid)
1.620 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2016)
Η Hyundai Motor συνεχίζει να αυξάνει τον ενθουσιασμό για το UEFA EURO 2016 με ψηφιακές εκστρατείες, βίντεο κλιπ και ένα νέο παιχνίδι προγνωστικών. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες.
Η Hyundai Motor παρέδωσε τα κλειδιά των οχημάτων που θα χρησιμοποιηθούν για τις μεταφορές των υπαλλήλων και VIPs στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του UEFA EURO 2016. Τα οχήματα παρουσιάστηκαν σε μια επίσημη τελετή παράδοσης των οχημάτων, που πραγματοποιήθηκε στο St. Denis στο Παρίσι, υπό την παρουσία του Προέδρου της Hyundai Motor Ευρώπης κ. Hyung Cheong Kim, του Προέδρου της Hyundai Motor France κ. Kyoo Bok Lee, του Διευθυντή Marketing της UEFA Events κ. Guy-Laurent Epstein, του πρώην πρωταθλητή του EURO, κ. Ruud Gullit από την Ολλανδία, καθώς και άλλων σημαντικών προσκεκλημένων, ως μέρος της συμφωνίας της Hyundai Motor, να παρέχει τα υπηρεσιακά οχήματα για την ομαλή λειτουργία του UEFA EURO 2016 από 10 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου 2016.
Ως επίσημος συνεργάτης της διεθνούς διοργάνωσης ποδοσφαίρου που αναμένεται να παρακολουθείται από εκατομμύρια φιλάθλους σε όλο τον κόσμο, η Hyundai Motor θα βοηθήσει στη μεταφορά στελεχών των αγώνων, του προσωπικού της UEFA, των διαιτητών, των μέσων μαζικής ενημέρωσης, των αξιωματικών ασφάλειας και VIP επισκεπτών καθ 'όλη τη διάρκεια του UEFA EURO 2016. Μεταξύ των 361 οχημάτων της Hyundai που προβλέπονται για το φετινό τουρνουά, ο επίσημος στόλος περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα της Hyundai Genesis καθώς και τα Santa Fe, Tucson και i20. Η Hyundai Motor θα είναι επίσης υπεύθυνη για τη λογοτύπηση των λεωφορείων που θα μεταφέρουν τους παίκτες των 12 εθνικών ομάδων μεταξύ των σταδίων.
«Χάρη στη συνεργασία μας με τη Hyundai Motor που ξεκίνησε το 2000, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της UEFA συνέχισε να εκτείνεται ως ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα στον κόσμο. Όπως και εμείς, έτσι και η Hyundai Motor προσπαθεί να είναι η καλύτερη σε αυτό που κάνει, πράγμα που είναι εμφανές στον εξαιρετικό και αξιόπιστο στόλο των οχημάτων της. Διατηρώντας την υποστήριξή της στο UEFA EURO 2016, ελπίζουμε να βοηθήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της Hyundai Motor και να ενισχύσει την αξία της μάρκας» δήλωσε ο κ. Guy-Laurent Epstein, Διευθυντής Marketing της UEFA Events. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Hyundai Motor υπήρξε επίσημος συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου της UEFA για 16 χρόνια.
Η Hyundai Motor ξεκίνησε το καινοτόμο «Digital Fan Park», ένα διαδραστικό διαδικτυακό χώρο που δημιουργήθηκε ώστε οι φίλοι του ποδοσφαίρου να εντείνουν την απόλαυση τους στο EURO 2016. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Digital Fan Park, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα.
Τέλος, οι φίλαθλοι μπορούν να υποβάλουν την πρόβλεψη των αποτελεσμάτων τους σχετικά με το τουρνουά και να κερδίσουν βραβεία. Εδώ μπορείτε να επισκεφθείτε την πλατφόρμα για το παιχνίδι προγνωστικών.