Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Και επειδή είναι ηλεκτρικό, είναι απαραίτητα και καλό;

Και επειδή είναι ηλεκτρικό, είναι απαραίτητα και καλό;

2.800 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2022)

Υψηλή τεχνολογία, διαστημική σχεδίαση, οικολογία, ψηφιακές καμπίνες και να είναι «μάπα»; Γίνεται; Γίνεται! Ποιά ηλεκτρικά μοντέλα, παρόλο το hi-tech δεν είναι ακριβώς αυτό που θα λέγαμε «τέλεια»;

Γιατί ότι έχει χρυσό χρώμα, δεν είναι και χρυσός!

Βλέπεις, πάνω απ΄ όλα, και τα ηλεκτρικά είναι αυτοκίνητα. Και τα αυτοκίνητα έχουν εκτός από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, και κάποια άλλα, πιο βασικά, και κοινά χαρακτηριστικά. Και μπορεί σε σχέση με τα συμβατικά, να υπερτερούν σε τεχνολογία και σχεδίαση, όμως υπάρχουν και τομείς που υστερούν.
 
Πάρε για παράδειγμα αυτό που για πολλούς είναι το απόλυτο ηλεκτρικό μοντέλο σήμερα. Το Tesla Model S. Το μοντέλο που τάραξε τα νερά της αυτοκίνησης με τις επιδόσεις του, που δεν τις φτάνει κανένα supercar με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το μοντέλο που σήμερα στην Ελλάδα εισάγεται μεταχειρισμένο και κάποιοι δίνουν πάνω από 40.000 για να το πάρουν χωρίς ίχνος εγγύησης με πιθανότητα ζημιάς κόστους άνω των 20.000 ευρώ. Τόσο το θέλουν.
 
Ε λοιπόν το Tesla Model S, όσο και να είναι μπροστά από την εποχή του σε κάθε τομέα ηλεκτροκίνησης, είναι πλέον ένα μοντέλο 10 ετών που δεν είδε ούτε ένα facelift. Και μπορεί στην Ελλάδα ακόμη να δείχνει καινούργιο, όμως δεν ξεγελάει και δεν κρύβει τα χρόνια του. Ακόμη χειρότερα, όλα αυτά τα χρόνια, και παρά την υψηλή τιμή του, δεν κατάφερε να λύσει τα προβλήματα ποιότητας που το μαστίζουν. Ναι, οι ιδιοκτήτες του είναι έτοιμοι να συγχωρήσουν τα πάντα για χάρη της εμπειρίας που τους προσφέρει, όταν όμως το δεις, δεν μπορείς να σταματήσεις να το βλέπεις. Η ποιότητα απλά υστερεί.
 
Βάλε τώρα το Honda e. Το πιο αξιόλογο, σχεδιαστικά, νέο μίνι μοντέλο. Ξέχνα την ηλεκτροκίνησή του και δες το για αυτό που είναι. Ένα όνειρο. Δεν θες να βγεις από μέσα. Η καμπίνα του είναι απόλαυση. Αν η Honda είχε συμβατική έκδοση δεν θα προλάβαινε να το φτιάχνει. Βάλε τώρα πάλι την ηλεκτροκίνηση στο τραπέζι. Δες την τιμή του. Δες την αυτονομία του. Εκεί ξεκινούν οι δεύτερες σκέψεις.
 
Ένα κλικ πιο κάτω, το θυμάσαι το Mitsubishi iΜiEV; Ένα ιδιαίτερο, περίεργο αυτοκίνητο-μπουρμπουλήθρα, που αν δεν ήταν ηλεκτρικό δεν θα το λέγαμε αυτοκίνητο. Όμως η τεχνολογία καλύπτει τα πάντα, και αν το περίεργο σουλούπι του δεν είναι πρόβλημα, τότε η αυτονομία του σίγουρα είναι.
 
Και το LEAF; Το μοντέλο της Nissan είναι ίσως το πιο ώριμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της αγοράς, στη δεύτερη γενιά του, κάτι που από μόνο του είναι κατόρθωμα για ηλεκτρικό μοντέλο. Όμως, πέρα από όλα του τα θετικά, υστερεί σε έναν σημαντικό τομέα. Κάνει χρήση της παλιότερης φύσσας CHAdeMO, που πλέον δεν συνηθίζεται, και αντάπτορες είναι ακριβοί και σπάνιοι για να φορτίσει κανείς από πρίζα CCS που είναι μάλλον το στάνταρ.
 
Και όσο τα ηλεκτρικά γίνονται και πιο συνηθισμένα, τόσο θα αρχίσουμε να βλέπουμε πέρα από την τεχνολογία που μας «θολώνει» και να διακρίνουμε τις διαφορές, τα ατοπήματα και τις αποτυχίες. Προς το παρόν ηλεκτρικό=καλό γιατί είναι φρέσκο πράμα. Είναι όμως όλα έτσι; Εσύ τι λες; Ποιά ηλεκτρικά μοντέλα, όταν «καθαρίσει» η σκόνη της τεχνολογίας σου φαίνονται «μάπα»;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
Leasing