Honda e Prototype
167.415 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2019)
Την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού Honda e Prototype πραγματοποίησε η ιαπωνική φίρμα στη Γενεύη, το οποίο παρουσιάζει την τελική εικόνα που θα έχει το μοντέλο παραγωγής, βασιζόμενο στο Urban EV Concept που είδαμε το 2017. Σύμφωνα με τη μάρκα το νέο μοντέλο είναι σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής. Έτσι το Honda e Prototype συνδυάζει μοναδικό σχεδιασμό και προηγμένη λειτουργικότητα, συγκροτώντας το ιδανικό πακέτο για το αστικό περιβάλλον.
Όπως βλέπουμε ο εξωτερικός σχεδιασμός διακρίνεται από ομαλά περιγράμματα και μόνο στρογγυλεμένες γωνίες, ενώ το e Prototype σε σχέση με το Urban EV Concept έρχεται με βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις. Από κει και πέρα το ηλεκτρικό μοντέλο χαρακτηρίζεται από pop out χειρολαβές πόρτας, ενώ τη θέση των παραδοσιακών πλαϊνών καθρεπτών έχουν πάρει κάμερες. Η θύρα φόρτισης του αυτοκινήτου ενσωματώνεται κεντρικά στο καπό για εύκολη χρήση και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου. Μάλιστα ο φωτισμός LED μέσα από το γυάλινο κάλυμμα είναι παρών για να καλωσορίσει τον οδηγό και να τον ενημερώσει για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.
Όπως ήδη γνωρίζουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την σχεδιαστική λογική, ενώ για να ολοκληρώσουμε με το εξωτερικό οι μεγάλες καμπύλες των φτερών δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί φαρδιά ελαστικά.
Στο εσωτερικό η εταιρεία ισχυρίζεται πως έχει δημιουργηθεί μια ευρύχωρη καμπίνα με μοντέρνα μινιμαλιστική αισθητική που δημιουργεί χαλαρή ατμόσφαιρα για τους επιβάτες. Κυρίαρχο ρόλο παίζουν δύο ενωμένες οθόνες αφής, που βρίσκονται στο ταμπλό και διαθέτουν μια σειρά έξυπνων εφαρμογών και υπηρεσιών. Αριστερά και δεξιά έχουν εγκατασταθεί ακόμα δύο οθόνες οι οποίες δείχνουν ότι καταγραφούν οι κάμερες που έχουν τον ρόλο των καθρεπτών, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τον κεντρικό καθρέπτη.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες προς το παρόν, ωστόσο η μάρκα ανέφερε πως η ισχύς που θα παράγει το ηλεκτρικό μοτέρ θα πηγαίνει στους πίσω τροχούς, με την αυτονομία του μοντέλου να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα. Τέλος σε κατάσταση γρήγορης φόρτισης το 80% της μπαταρίας θα γεμίζει σε 30 λεπτά. Το Honda e Prototype θα τεθεί σε παραγωγή αργότερα φέτος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όπως βλέπουμε ο εξωτερικός σχεδιασμός διακρίνεται από ομαλά περιγράμματα και μόνο στρογγυλεμένες γωνίες, ενώ το e Prototype σε σχέση με το Urban EV Concept έρχεται με βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις. Από κει και πέρα το ηλεκτρικό μοντέλο χαρακτηρίζεται από pop out χειρολαβές πόρτας, ενώ τη θέση των παραδοσιακών πλαϊνών καθρεπτών έχουν πάρει κάμερες. Η θύρα φόρτισης του αυτοκινήτου ενσωματώνεται κεντρικά στο καπό για εύκολη χρήση και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου. Μάλιστα ο φωτισμός LED μέσα από το γυάλινο κάλυμμα είναι παρών για να καλωσορίσει τον οδηγό και να τον ενημερώσει για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.
Όπως ήδη γνωρίζουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την σχεδιαστική λογική, ενώ για να ολοκληρώσουμε με το εξωτερικό οι μεγάλες καμπύλες των φτερών δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί φαρδιά ελαστικά.
Στο εσωτερικό η εταιρεία ισχυρίζεται πως έχει δημιουργηθεί μια ευρύχωρη καμπίνα με μοντέρνα μινιμαλιστική αισθητική που δημιουργεί χαλαρή ατμόσφαιρα για τους επιβάτες. Κυρίαρχο ρόλο παίζουν δύο ενωμένες οθόνες αφής, που βρίσκονται στο ταμπλό και διαθέτουν μια σειρά έξυπνων εφαρμογών και υπηρεσιών. Αριστερά και δεξιά έχουν εγκατασταθεί ακόμα δύο οθόνες οι οποίες δείχνουν ότι καταγραφούν οι κάμερες που έχουν τον ρόλο των καθρεπτών, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τον κεντρικό καθρέπτη.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες προς το παρόν, ωστόσο η μάρκα ανέφερε πως η ισχύς που θα παράγει το ηλεκτρικό μοτέρ θα πηγαίνει στους πίσω τροχούς, με την αυτονομία του μοντέλου να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα. Τέλος σε κατάσταση γρήγορης φόρτισης το 80% της μπαταρίας θα γεμίζει σε 30 λεπτά. Το Honda e Prototype θα τεθεί σε παραγωγή αργότερα φέτος.
Mercedes-amg final edition, brabus 900, ferrari f8 tributo, puritalia berlinetta, italidesign davinci, koenigsegg jesko, morgan plus six.
μου αρεσε η Tonale.Πιο εμπνευσμενη απο τηνStelvio.Δεν μου αρεσε ,( για άλλη μια φορα) η CLA Shooting Break, τουλαχιστον εξωτερικα ,ενω κατα τα άλλα ειναι υπεροχη. Χρειαζοταν μεγαλύτερη δοση ανανεωσης κυριως στο προφιλ.Το Procced τα καταφερνει καλυτερα. Μου εκανε εντυπωση που οι RR και Bentley δεν εχουν ουτε μια οθονιτσα για τους σωφερ τους.