5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Tο νέο Lexus RC F Coupe θα αποτελεί το «ισχυρότερο V8 μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ η εταιρεία».
Lexus RC F Coupe: Το ισχυρότερο V8 της εταιρείας
6.598 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2014)
H Lexus αποκάλυψε επίσημα το νέο RC F Coupe, το οποίο θα αποτελεί το πιο ισχυρό V8 που κατασκεύασε ποτέ η φίρμα, ενώ θα ντεμπουτάρει στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ στις 14 Ιανουαρίου.
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, το νέο Lexus RC F Coupe θα αποτελεί το «ισχυρότερο V8 μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ η εταιρεία», ωστόσο η αγωνία παρατείνεται μιας και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του σπορ οχήματος θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ, που θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα. Αυτό όμως που γνωρίζουμε είναι ότι κάτω από το καπό του RC F Coupe θα βρίσκεται ένας 5λιτρος V8 κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 460 ίππους και θα επιτρέπει στο ισχυρό μοντέλο να επιταχύνει από στάση και να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 4,5 δλ., ενώ –πάντα σύμφωνα με τις «διαρροές» της εταιρείας- φτάνει την τελική των 300 χλμ./ώρα.
Από το φωτογραφικό υλικό που δημοσιοποίησε η Lexus, το RC F Coupe εξοπλίζεται με ένα άκρως αεροδυναμικό «κουστούμι», το οποίο περιλαμβάνει επιθετικούς προφυλακτήρες (εμπρός και πίσω), μεγάλων διαστάσεων γρίλια στην εμπρός μάσκα, καθώς και πλαϊνά μαρπιέ. Το σπορ μοντέλο πατάει επάνω σε 19άρες ζάντες αλουμινίου, οι οποίες θα διατίθενται σε 3 διαφορετικά σχέδια. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι ο ενδιαφερόμενος μπορεί να το παραγγείλει με ανθρακονημάτινα εξαρτήματα, καθώς και μια κινούμενη πίσω αεροτομή, η οποία «ανοίγει» μετά από τα 80 χλμ./ώρα, προσθέτοντας… πόντους στην ευστάθεια του αυτοκινήτου. Τέλος, όσον αφορά στο εσωτερικό του RC F Coupe, το «δυνατό» Lexus θα φέρει αρκετά χαρακτηριστικά από το απλό μοντέλο, ενώ οι μόνες διαφορές που παρατηρούνται είναι ο νέος πίνακας οργάνων, το νέο δερμάτινο σπορ σαλόνι, τα αλουμινένια πεντάλ και το νέο τιμόνι με τα paddles, που βρίσκονται στο πίσω μέρος του.
Aεροδυναμικό «κουστούμι», το οποίο περιλαμβάνει επιθετικούς προφυλακτήρες (εμπρός και πίσω).