ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΣΟΚ-αρε η LingLong την Continental σε Test θερινών ελαστικών. Δείτε πώς

(27/2/2025)
ΣΟΚ-αρε η LingLong την Continental σε Test θερινών ελαστικών. Δείτε πώς
3 Φωτογραφίες »

Σε διεθνές test ελαστικών
Το LingLong φρέναρε σχεδόν 1 μέτρο καλύτερα στο βρεγμένο από το Continental.
Οριακά καλύτερο και στο στεγνό (40 εκ.) το Sport Master VS το PremiumContact 7.
15% ακριβότερο είναι το Continental. Δεν συνοδεύεται από εγγύηση αντικατάστασης.
30% πιο ήσυχο στο δρόμο είναι το, «made in Europe» λάστιχο, Sport Master.

autotriti team

Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Continental PremiumContact 7 Vs LingLong Sport Master

Με βάση διεθνές test του 2025 συγκρίνουμε δύο θερινά λάστιχα διάστασης 225/40 R18. Η σύγκριση αφορά το φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο των Continental PremiumContact 7 και LingLong Sport Master. Παράλληλα, αξιολογούμε το value for money (τιμή, εγγύηση) και τα τεχνικά χαρακτηριστικά από την ετικέτα τους.

Το LingLong φρέναρε σχεδόν 1 μέτρο καλύτερα στο βρεγμένο από το Continental

Πρώτα από όλα έχουμε το φρενάρισμα στο βρεγμένο, χαρακτηριστικό στο οποίο δίνει τη μεγαλύτερη σημασία το αγοραστικό κοινό, όπως έχουν δείξει διεθνείς έρευνες. Στην συγκεκριμένη δοκιμασία το LingLong έχει προβάδισμα, καθώς σταμάτησε το αυτοκίνητο αναφοράς (Volkswagen Golf GTD) 90 πόντους καλύτερα σε σχέση με το Continental. Ειδικότερα, στο 80-0 χλμ./ώρα το Sport master «κοκκάλωσε» στα 27,4 μέτρα και το PremiumContact 7 στα 28,3 μέτρα.

Οριακά καλύτερο και στο στεγνό (40 εκ.) το Sport Master VS το PremiumContact 7

Στο στεγνό και πάλι το LingLong Sport Master σημείωσε καλύτερη επίδοση. Στο 100-0 χλμ./ώρα το LingLong σταμάτησε στα 34,2 μέτρα, 40 εκατοστά καλύτερα συγκριτικά με το PremiumContact 7 (34,6 μ.).

15% ακριβότερο είναι το Continental. Δεν συνοδεύεται από εγγύηση αντικατάστασης

Αφήνουμε τις επιδόσεις και περνάμε στο value for money, παράμετρο στην οποία το LingLong ξεχωρίζει. Καταρχάς, το Sport Master είναι φθηνότερο, όπως ισχύει γενικά για τα μοντέλα της LingLong. Μία 4άδα των LingLong Sport Master στη διάσταση του test κοστίζει 340 ευρώ, με τα Continental να είναι ακριβότερα κατά 15% (391 ευρώ), υπολογίζοντας το κόστος τοποθέτηση, ζυγοστάθμισης και ευθυγράμμισης.

Έπειτα, σημαντική παράμετρος που ενισχύει τον vfm χαρακτήρα του Sport Master έχει να κάνει με την εμπορική εγγύηση αντικατάστασης. Για παράδειγμα, η ΤΕΝΟΡΑ που εισάγει στην ελληνική αγορά τα LingLong προσφέρει εγγύηση αντικατάστασης σε 1 ελαστικό για 1 χρόνο ή για 15.000 χλμ.. Μάλιστα, η εγγύηση αντικατάστασης ισχύει ακόμη κι υπάρχει ευθύνη του οδηγού. Από την άλλη πλευρά, η ΕΜΑ που φέρνει στην Ελλάδα τα Continental (και άλλα λάστιχα, όπως τα Kumho), δεν προσφέρει εμπορική εγγύηση αντικατάστασης.

30% πιο ήσυχο στο δρόμο είναι το, «made in Europe» λάστιχο, Sport Master

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο θερινών ελαστικών, αμφότερα έχουν Fuel C και Wet A όπως συστήνει το AutoΤρίτη Test Center. Ο δείκτης φορτίου-ταχύτητας είναι ίδιος (92Y), ενώ και τα δύο έχουν XL σκληρά πλαϊνά, για καλύτερο κράτημα, για off-road οδήγηση και για να αντέχουν περισσότερο βάρος.  Επίσης, κοντινή χρονικά είναι και η τεχνολογία παραγωγής (2022 το Continental, 2021 το LingLong).
 
Η μεγάλη διαφορά των δύο ελαστικών εντοπίζεται στον εξωτερικό θόρυβο που ανακοινώνουν οι εταιρείες, ο οποίος επηρεάζει και την ποιότητα κύλισης. Σύμφωνα με την ετικέτα των δύο ελαστικών, το LingLong είναι 30% πιο ήσυχο στο δρόμο (69 dB) σε σχέση με το Continental PremiumContact 7 (72 dB).
 
Από εκεί και πέρα, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον έχει και η χώρα κατασκευής των δύο ελαστικών, λεπτομέρεια που πολύς κόσμος κοιτάζει. Έχουμε τονίσει για την LingLong πως είναι μεν μία made in China μάρκα (Top 10 παγκοσμίως), όμως διαθέτει εγκαταστάσεις και στην Ευρώπη, τις οποίες το AutoΤρίτη επισκέφτηκε. Σε αυτές τις εγκαταστάσεις, στη Σερβία, κατασκευάστηκε το LingLong Sport Master της δοκιμής, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι testers. Όσον αφορά το PremiumContact 7, γνωρίζουμε πως η Continental διαθέτει εγκαταστάσεις σε Γερμανία, Γαλλία αλλά και Τσεχία. 
 

Μάρκα/Μοντέλο Continental PremiumContact 7 LingLong Sport Master
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
225/40 R18 225/40 R18
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση (σε ευρώ) 97,75 85
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C C
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
A A
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
72 69
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
92Υ XL 92Y XL
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2520 2520
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
300 300
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2022 2021
Επιδόσεις - Μετρήσεις διεθνούς Test
Φρενάρισμα στο στεγνό, 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 34,6 Μέτρα 34,2 Μέτρα
Φρενάρισμα στο βρεγμένο, 80-0 χλμ./ώρα (μ.) 28,3 Μέτρα 27,4 Μέτρα
Συνολική απόσταση φρεναρίσματος, σε στεγνό και βρεγμένο (μ.) 62,9 Μέτρα 61,6 Μέτρα

Autotriti.gr
LINGLONG PRO