Μπορεί μια μάρκα να αναβιώσει με δύο μοντέλα; Αν το παράδειγμα της Alfa Romeo είναι ενδεικτικό τότε η απάντηση είναι ναι. Όμως ποια μοντέλα θα έπρεπε να λανσάρει η Lancia για να ξαναμπεί στο παιχνίδι όπως η Alfa Romeo;
Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη λένε, όμως όταν μιλάμε για αυτοκίνητα, ένας κούκος συχνά αρκεί. Για την Alfa Romeo ο κούκος ήταν η Giulia, που έβαλε την Alfa Romeo στην premium κατηγορία για τα καλά, την έφερε στην πίσω κίνηση, τόσο ως ένδειξη αναβίωσης όσο και ως κίνηση ουσίας απέναντι στον premium ανταγωνισμό.
Στις πωλήσεις της Alfa ήταν μάλλον ο δεύτερος κούκος που έκανε της διαφορά. Η Stelvio την πρώτη της εμπορική χρονιά, πούλησε καλύτερα από την Porsche Macan ή την Jaguar F-Pace στην Ευρώπη, τα βασικά μοντέλα του ανταγωνισμού της. Σε ένα χρόνο η Alfa αύξησε τις πωλήσεις της 60% και τώρα εμφανώς χρειάζεται περισσότερα μοντέλα. Μία μεγαλύτερη Stelvio απέναντι στις Cayenne, και ένα κουπέ με 3 ή πέντε πόρτες απέναντι στα Audi A5 και Σειρά 4.
Θα μπορούσε να κάνει το ίδιο η Lancia; Με μόλις ένα μοντέλο στην παραγωγή, η Lancia είναι ένα βήμα πριν τον θάνατο. Όμως αν τα κατάφερε η Alfa Romeo, γιατί όχι και η Lancia;
Εδώ όμως είναι το ερώτημα. Ποιο μοντέλο θα ήταν αυτό που θα έφερνε τη Lancia πίσω; Ποια θα ήταν η αντίστοιχη Giulia που θα έβαζε ξανά την Lancia στο παιχνίδι; Το πρώτο μοντέλο που έρχεται στο νου θα ήταν μία Delta. Όμως Delta είχαμε και μόλις πριν μερικά χρόνια, αλλά δεν κατάφερε να ξεκολλήσει τη μάρκα σε πωλήσεις. Πιθανώς ήταν λάθος ο προσανατολισμός του μοντέλου. Πιθανώς να μην είχε όλα όσα θα έπρεπε να έχει μια Delta για να φέρει τον κόσμο πίσω στη μάρκα.
Τι θα ήταν όμως αυτό που θα έπρεπε να έχει μια νέα Delta; Για την Giulia, η πίσω κίνηση, οι ισχυροί κινητήρες και η επιστροφή στην κορυφή της κατηγορίας σε επιδόσεις ήταν το κλειδί. Για την Delta;
Το όνομα Delta ακούγεται σαν θρύλος ακόμη χάρη στην έκδοση Integrale. Αν απογυμνώσεις το μοντέλο από το θρύλο, ως μικρομεσαίο, τι το χαρακτηριστικό, ιδιαίτερο και μοναδικό είχε η Delta που θα πρέπει να έχει και ένα νέο μοντέλο; Και στο πάνω άκρο; Τετρακίνητα τούρμπο μικρομεσαία σήμερα υπάρχουν πολλά; Τι θα έπρεπε να κάνει η Lancia για να μπορέσει να ξεχωρίσει και να σταθεί εκ νέου στα πόδια της;
Για την ώρα πάντως οι μόνες σκέψεις επιστροφής της Lancia, είναι μέσω ενός SUV, κάτι που σίγουρα δεν ενθουσιάζει τους σκληροπυρηνικούς της φίρμας, αλλά αν κάτι μπορεί να πουλήσει σήμερα, είναι σίγουρα ένα SUV.
Εσείς τι θα περιμένατε να δείτε για να νοιώσετε πως η Lancia ξαναγεννιέται;
....Kaτ'αρχην θα ειναι λαθος η Lancia να κανει επανεκκινηση ως premium μαρκα. Θα πρεπει να ξεκινησει με τιμες αναλογες της Τoyota, Ford, Peugeot, Renault, Opel, VW κλπ. Και οχι μονο σε ενα μοντελο. Το γκρουπ PSA-FCA εχει την τεχνογνωσια να το κανει αυτο, στα πατωματα μοντελων που ηδη υπαρχουν, και με μηχανικα συνολα που ηδη υπαρχουν, με μικρες προσαρμογες. Αρχιζοντας βεβαια με τη Delta μεσα σε ενα διαστημα 2-3 χρονων μπορει να επεκταθει στις περισσοτερες κατηγοριες. Μην ξεχναμε και το ονομα Autobianchi που ανηκει στην Lancia και το οποιο θα μπορουσε να αξιοποιηθει, οπως το Mini.
....Kaτ'αρχην θα ειναι λαθος η Lancia να κανει επανεκκινηση ως premium μαρκα. Θα πρεπει να ξεκινησει με τιμες αναλογες της Τoyota, Ford, Peugeot, Renault, Opel, VW κλπ. Και οχι μονο σε ενα μοντελο. Το γκρουπ PSA-FCA εχει την τεχνογνωσια να το κανει αυτο, στα πατωματα μοντελων που ηδη υπαρχουν, και με μηχανικα συνολα που ηδη υπαρχουν, με μικρες προσαρμογες. Αρχιζοντας βεβαια με τη Delta μεσα σε ενα διαστημα 2-3 χρονων μπορει να επεκταθει στις περισσοτερες κατηγοριες. Μην ξεχναμε και το ονομα Autobianchi που ανηκει στην Lancia και το οποιο θα μπορουσε να αξιοποιηθει, οπως το Mini.
αν θελει φραγκα τοτε αντιγραφει 2008 αν θελει δοξα νεα stratos η delta αν θελει και τα 2 stelvio