Το Citroen C5 Aircross τα καταφέρνει περίφημα εκτός δρόμου, απορροφώντας τους κραδασμούς πριν εισέλθουν στην καμπίνα.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Citroen C5 Aircross τα καταφέρνει περίφημα εκτός δρόμου, απορροφώντας τους κραδασμούς πριν εισέλθουν στην καμπίνα.

Citroen C5 Aircross: Ανεση παντός «καιρού»

457.570 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)

Το γαλλικό SUV σε κερδίζει με την άνετη ανάρτησή του, η οποία δε χάνει τα χαρακτηριστικά της σε οποιοδήποτε τερέν και αν κινείσαι.

Το Citroen ισοπεδώνει όλες τις ανωμαλίες, τηρουμένων κάποιων αναλογιών σε σχέση με τη μετάδοση της κίνησης.

Το Citroen ισοπεδώνει όλες τις ανωμαλίες, τηρουμένων κάποιων αναλογιών σε σχέση με τη μετάδοση της κίνησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Με στάνταρ τα Progressive Hydraulic Cushions και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, το C5 Aircross προσφέρεται για εξαιρετικά άνετες διαδρομές. Η πατενταρισμένη ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ δείχνει να δουλεύει απόλυτα συντονισμένα και ακόμα και σε κυματοειδείς ανωμαλίες -που υπήρχαν πολλές στη διαδρομή μας- το αμάξωμα ελέγχεται άψογα χωρίς υποψία πλεύσης ή απώλειας επικοινωνίας με τους τροχούς. Από την άλλη η κορυφαία απόσταση των 230 χλστ. από το έδαφος και το μαλακό σετάρισμα δεν είναι σύμμαχοι σε επιθετικής μορφής οδήγηση, με τα «στροφιλίκια» στο Γραμματικό να μας το υπενθυμίζουν αυτό. Βέβαια δεν είναι φτιαγμένο για τέτοιες καταστάσεις το C5 Aircross και ορθώς, καθώς στην κατηγορία άλλα οδικά χαρακτηριστικά έχουν προτεραιότητα.

Χαρακτηριστικά που τα απολαμβάνεις απλόχερα σε ανοιχτό δρόμο, όπου εκτός των παραπάνω η απουσία θορύβων εντός της καμπίνας, χάρη στην πολύ καλή ηχομόνωση, δίνει μια αίσθηση ότι πηγαίνεις στον αφρό ακόμη και σε δρόμους με αρκετές κακοτεχνίες και νιώθεις πως θα μπορούσες να οδηγείς διψήφιες ώρες και να βγεις ξεκούραστος. Ειδικά μάλιστα στην αυτόματη έκδοση που είχαμε, με το EAT8 κιβώτιο να αναλαμβάνει όλα τα ανεβοκατεβάσματα σχέσεων, γρήγορα και ομαλά, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο τη δύναμη του 1,2 PureTech των 130 ίππων.

Αφήνεις την άσφαλτο με σιγουριά
Η απόσταση από το έδαφος βέβαια, μαζί με το ηλεκτρονικό πακέτο Grip Control λειτουργούν ευεργετικά σε εκτός δρόμου διαδρομές, «καλμάροντας» τυχόν ενδοιασμούς που έχεις λόγω της έλλειψης τετρακίνησης. Οι στοχευόμενες επεμβάσεις του Grip Control στο ESP, φρενάρουν ανάλογα την περίσταση τον τροχό που πρέπει και έτσι ακόμα και τα πιο δύσκολα σημεία με λάσπη δε θα σταθούν εμπόδιο στην περιπέτειά σου. Στις πιο συνηθισμένες off-road καταστάσεις, σε κλασσικούς χωματόδρομους με μπόλικες λακούβες, νεροφαγώματα και πέτρες, η ανάρτηση που εκθειάσαμε πριν από λίγο αριστεύει, αφού χάρη στις πολύ γρήγορες ταλαντώσεις, απορροφά εξαιρετικά τους κραδασμούς, διατηρώντας την ηρεμία στους επιβαίνοντες. Αν αναλογιστούμε μάλιστα πως το μοντέλο που είχαμε στη διαδρομή φορούσε ελαστικά 205/55/19, μια επιλογή μικρότερης διάστασης, που είναι και η εμπορικότερη, θα έκανε τα πράγματα ακόμα πιο χαλαρά… Σύμμαχος σε αυτές τις συνθήκες είναι και το τιμόνι, που όντας σχετικά ελαφρύ και με αρκετή διαδρομή από άκρη σε άκρη, δεν περνά κραδασμούς στα χέρια του οδηγού και επιτρέπει ήπιους χειρισμούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto