6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Citroen C5 Aircross τα καταφέρνει περίφημα εκτός δρόμου, απορροφώντας τους κραδασμούς πριν εισέλθουν στην καμπίνα.
Citroen C5 Aircross: Ανεση παντός «καιρού»
457.570 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Το γαλλικό SUV σε κερδίζει με την άνετη ανάρτησή του, η οποία δε χάνει τα χαρακτηριστικά της σε οποιοδήποτε τερέν και αν κινείσαι.
Με στάνταρ τα Progressive Hydraulic Cushions και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, το C5 Aircross προσφέρεται για εξαιρετικά άνετες διαδρομές. Η πατενταρισμένη ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ δείχνει να δουλεύει απόλυτα συντονισμένα και ακόμα και σε κυματοειδείς ανωμαλίες -που υπήρχαν πολλές στη διαδρομή μας- το αμάξωμα ελέγχεται άψογα χωρίς υποψία πλεύσης ή απώλειας επικοινωνίας με τους τροχούς. Από την άλλη η κορυφαία απόσταση των 230 χλστ. από το έδαφος και το μαλακό σετάρισμα δεν είναι σύμμαχοι σε επιθετικής μορφής οδήγηση, με τα «στροφιλίκια» στο Γραμματικό να μας το υπενθυμίζουν αυτό. Βέβαια δεν είναι φτιαγμένο για τέτοιες καταστάσεις το C5 Aircross και ορθώς, καθώς στην κατηγορία άλλα οδικά χαρακτηριστικά έχουν προτεραιότητα.
Χαρακτηριστικά που τα απολαμβάνεις απλόχερα σε ανοιχτό δρόμο, όπου εκτός των παραπάνω η απουσία θορύβων εντός της καμπίνας, χάρη στην πολύ καλή ηχομόνωση, δίνει μια αίσθηση ότι πηγαίνεις στον αφρό ακόμη και σε δρόμους με αρκετές κακοτεχνίες και νιώθεις πως θα μπορούσες να οδηγείς διψήφιες ώρες και να βγεις ξεκούραστος. Ειδικά μάλιστα στην αυτόματη έκδοση που είχαμε, με το EAT8 κιβώτιο να αναλαμβάνει όλα τα ανεβοκατεβάσματα σχέσεων, γρήγορα και ομαλά, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο τη δύναμη του 1,2 PureTech των 130 ίππων.
Αφήνεις την άσφαλτο με σιγουριά
Η απόσταση από το έδαφος βέβαια, μαζί με το ηλεκτρονικό πακέτο Grip Control λειτουργούν ευεργετικά σε εκτός δρόμου διαδρομές, «καλμάροντας» τυχόν ενδοιασμούς που έχεις λόγω της έλλειψης τετρακίνησης. Οι στοχευόμενες επεμβάσεις του Grip Control στο ESP, φρενάρουν ανάλογα την περίσταση τον τροχό που πρέπει και έτσι ακόμα και τα πιο δύσκολα σημεία με λάσπη δε θα σταθούν εμπόδιο στην περιπέτειά σου. Στις πιο συνηθισμένες off-road καταστάσεις, σε κλασσικούς χωματόδρομους με μπόλικες λακούβες, νεροφαγώματα και πέτρες, η ανάρτηση που εκθειάσαμε πριν από λίγο αριστεύει, αφού χάρη στις πολύ γρήγορες ταλαντώσεις, απορροφά εξαιρετικά τους κραδασμούς, διατηρώντας την ηρεμία στους επιβαίνοντες. Αν αναλογιστούμε μάλιστα πως το μοντέλο που είχαμε στη διαδρομή φορούσε ελαστικά 205/55/19, μια επιλογή μικρότερης διάστασης, που είναι και η εμπορικότερη, θα έκανε τα πράγματα ακόμα πιο χαλαρά… Σύμμαχος σε αυτές τις συνθήκες είναι και το τιμόνι, που όντας σχετικά ελαφρύ και με αρκετή διαδρομή από άκρη σε άκρη, δεν περνά κραδασμούς στα χέρια του οδηγού και επιτρέπει ήπιους χειρισμούς.
Το Citroen ισοπεδώνει όλες τις ανωμαλίες, τηρουμένων κάποιων αναλογιών σε σχέση με τη μετάδοση της κίνησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με στάνταρ τα Progressive Hydraulic Cushions και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, το C5 Aircross προσφέρεται για εξαιρετικά άνετες διαδρομές. Η πατενταρισμένη ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ δείχνει να δουλεύει απόλυτα συντονισμένα και ακόμα και σε κυματοειδείς ανωμαλίες -που υπήρχαν πολλές στη διαδρομή μας- το αμάξωμα ελέγχεται άψογα χωρίς υποψία πλεύσης ή απώλειας επικοινωνίας με τους τροχούς. Από την άλλη η κορυφαία απόσταση των 230 χλστ. από το έδαφος και το μαλακό σετάρισμα δεν είναι σύμμαχοι σε επιθετικής μορφής οδήγηση, με τα «στροφιλίκια» στο Γραμματικό να μας το υπενθυμίζουν αυτό. Βέβαια δεν είναι φτιαγμένο για τέτοιες καταστάσεις το C5 Aircross και ορθώς, καθώς στην κατηγορία άλλα οδικά χαρακτηριστικά έχουν προτεραιότητα.
Χαρακτηριστικά που τα απολαμβάνεις απλόχερα σε ανοιχτό δρόμο, όπου εκτός των παραπάνω η απουσία θορύβων εντός της καμπίνας, χάρη στην πολύ καλή ηχομόνωση, δίνει μια αίσθηση ότι πηγαίνεις στον αφρό ακόμη και σε δρόμους με αρκετές κακοτεχνίες και νιώθεις πως θα μπορούσες να οδηγείς διψήφιες ώρες και να βγεις ξεκούραστος. Ειδικά μάλιστα στην αυτόματη έκδοση που είχαμε, με το EAT8 κιβώτιο να αναλαμβάνει όλα τα ανεβοκατεβάσματα σχέσεων, γρήγορα και ομαλά, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο τη δύναμη του 1,2 PureTech των 130 ίππων.
Αφήνεις την άσφαλτο με σιγουριά
Η απόσταση από το έδαφος βέβαια, μαζί με το ηλεκτρονικό πακέτο Grip Control λειτουργούν ευεργετικά σε εκτός δρόμου διαδρομές, «καλμάροντας» τυχόν ενδοιασμούς που έχεις λόγω της έλλειψης τετρακίνησης. Οι στοχευόμενες επεμβάσεις του Grip Control στο ESP, φρενάρουν ανάλογα την περίσταση τον τροχό που πρέπει και έτσι ακόμα και τα πιο δύσκολα σημεία με λάσπη δε θα σταθούν εμπόδιο στην περιπέτειά σου. Στις πιο συνηθισμένες off-road καταστάσεις, σε κλασσικούς χωματόδρομους με μπόλικες λακούβες, νεροφαγώματα και πέτρες, η ανάρτηση που εκθειάσαμε πριν από λίγο αριστεύει, αφού χάρη στις πολύ γρήγορες ταλαντώσεις, απορροφά εξαιρετικά τους κραδασμούς, διατηρώντας την ηρεμία στους επιβαίνοντες. Αν αναλογιστούμε μάλιστα πως το μοντέλο που είχαμε στη διαδρομή φορούσε ελαστικά 205/55/19, μια επιλογή μικρότερης διάστασης, που είναι και η εμπορικότερη, θα έκανε τα πράγματα ακόμα πιο χαλαρά… Σύμμαχος σε αυτές τις συνθήκες είναι και το τιμόνι, που όντας σχετικά ελαφρύ και με αρκετή διαδρομή από άκρη σε άκρη, δεν περνά κραδασμούς στα χέρια του οδηγού και επιτρέπει ήπιους χειρισμούς.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε