Dacia Duster: Το κελεπούρι των C-SUV
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Dacia Duster: Το κελεπούρι των C-SUV

457.558 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)

Η έλξη για το Dacia Duster ξεκινά από τον τιμοκατάλογο και διευρύνεται με την οδήγησή του μιας και αυτή αποκαλύπτει ένα ικανό, πρακτικό και σκληροτράχηλο C-SUV με όλα του τα κομφόρ.

H μεγάλη διαδρομή και η απορροφητικότητα της ανάρτησης του Dacia Duster, προσφέρει ηρεμία και αίσθηση ασφάλειας, βοηθώντας να διατηρείς ένα σταθερά γρήγορο τέμπο.

H μεγάλη διαδρομή και η απορροφητικότητα της ανάρτησης του Dacia Duster, προσφέρει ηρεμία και αίσθηση ασφάλειας, βοηθώντας να διατηρείς ένα σταθερά γρήγορο τέμπο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

  
Το Dacia Duster έχει κερδίσει το αγοραστικό κοινό, που ψάχνει ένα οικονομικό στην απόκτηση SUV, όντας με διαφορά το πιο προσιτό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Με τιμή από 13.590 ευρώ για την 4Χ2 έκδοση με τον 1,0 TCe κινητήρα των 100 ίππων (η τιμή αντιστοιχεί περισσότερο σε βασικό μοντέλο της μικρής κατηγορίας), αποτελεί μια δελεαστική πρόταση ειδικά στην ποιοτικά και τεχνολογικά εξελιγμένη, 2η, γενιά του.  Το μήκους 4.341 χλστ. Duster  έχει την εμφάνιση των πιο σκληροτράχηλων SUV, με μεγάλη απόσταση από το έδαφος και μικρούς προβόλους, αλλά  και παρουσία πλαστικών στοιχείων στο εξωτερικό που αναδεικνύουν τον macho χαρακτήρα του.  
 
Λιτή, αλλά γεροδεμένη και ευρύχωρη καμπίνα
Παρά τη λιτή σχεδίαση και το μέτριο επίπεδο φινιρίσματος των υλικών της, η καμπίνα του Duster είναι στιβαρή, ευρύχωρη και αρκετά πρακτική, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση στους επιβάτες. Οι χώροι περισσεύουν ακόμη και για 5 υψηλόσωμους  ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 478 λτ. έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και κρύβει ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων, που «μετράει» για τις εκτός δρόμου αποδράσεις.
 
Σκληροτράχηλο, αλλά και εκπολιτισμένο
Ο νέος κινητήρας 1,5 Blue dCi πετρελαιοκινητήρας (με Adblue) των 115 ίππων και των 260 Nm ροπής, που είχαμε στο MEGA TEST, θα κινήσει με άνεση το αμάξωμα του Duster. To πολύ κοντό κιβώτιο ισορροπεί το αυξημένο βάρος λόγω της τετρακίνησης προσφέρει «ζωντάνια» στις ρεπρίζ, ενώ χάρη στη στάνταρ λειτουργία  ECO η μέση τιμή της κατανάλωσης παρέμεινε γύρω από τα 6,7 λτ./100 χλμ. Τα καλά νέα έχουν συνέχεια και στην οδηγική συμπεριφορά, που μπορεί να μην έχει τον απόλυτα ραφιναρισμένο χαρακτήρα πολύ ακριβότερων ανταγωνιστών του, σε κερδίζει όμως με την άνεση και τη σιγουριά που αποπνέει. Το σχετικά ελαφρύ τιμόνι «κόβει» αρκετά και θα  βολέψει για την κίνηση εντός πόλης. Η μαλακή ανάρτηση θα φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου (ακόμα και τους «κρατήρες» στο δρόμο μέσα στο βάλτο του Σχοινιά) και μάλιστα χάρη στην βελτιωμένη ηχομόνωση με λιγότερο θόρυβο από ποτέ. Βέβαια η κλίση είναι τονισμένη, ενώ ελαστικά μικτής χρήσης φέρνουν νωρίς την υποστροφή (με κίνηση μόνο μπροστά) αν και το Duster αντιδρά προοδευτικά και ελεγχόμενα. Με 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος, αυτόματη τετρακίνηση με κλείδωμα και δυναμικές γωνίες αναρρίχησης, το Duster δε «μασάει» πουθενά και στη χωμάτινη διαδρομή  έκανε πάρτι. Νεροφαγώματα και πετρώδη εδάφη δεν διατάραξαν στο ελάχιστο την πορεία του, ενώ στη μεγάλη κατηφόρα στην αντιπυρική ζώνη έξω από το Κρυονέρι το σύστημα ελέγχου κατάβασης έκανε αυτόματα όλη τη δουλειά. Χρήσιμα αποδείχθηκαν τα ηλεκτρονικά όργανα για τις off road ενδείξεις και οι 360ο μοιρών περιφερειακές κάμερες με τις οποίες δύναται να εξοπλιστεί το νέο Duster. Συνοπτικά, το Dacia Duster προσφέρει πολλά, ειδικά στο χώμα, με τα ελάχιστα δυνατά ευρώ. Είναι πραγματικό κελεπούρι!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto