6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Dacia Duster: Το κελεπούρι των C-SUV
457.558 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Η έλξη για το Dacia Duster ξεκινά από τον τιμοκατάλογο και διευρύνεται με την οδήγησή του μιας και αυτή αποκαλύπτει ένα ικανό, πρακτικό και σκληροτράχηλο C-SUV με όλα του τα κομφόρ.
Το Dacia Duster έχει κερδίσει το αγοραστικό κοινό, που ψάχνει ένα οικονομικό στην απόκτηση SUV, όντας με διαφορά το πιο προσιτό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Με τιμή από 13.590 ευρώ για την 4Χ2 έκδοση με τον 1,0 TCe κινητήρα των 100 ίππων (η τιμή αντιστοιχεί περισσότερο σε βασικό μοντέλο της μικρής κατηγορίας), αποτελεί μια δελεαστική πρόταση ειδικά στην ποιοτικά και τεχνολογικά εξελιγμένη, 2η, γενιά του. Το μήκους 4.341 χλστ. Duster έχει την εμφάνιση των πιο σκληροτράχηλων SUV, με μεγάλη απόσταση από το έδαφος και μικρούς προβόλους, αλλά και παρουσία πλαστικών στοιχείων στο εξωτερικό που αναδεικνύουν τον macho χαρακτήρα του.
Λιτή, αλλά γεροδεμένη και ευρύχωρη καμπίνα
Παρά τη λιτή σχεδίαση και το μέτριο επίπεδο φινιρίσματος των υλικών της, η καμπίνα του Duster είναι στιβαρή, ευρύχωρη και αρκετά πρακτική, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση στους επιβάτες. Οι χώροι περισσεύουν ακόμη και για 5 υψηλόσωμους ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 478 λτ. έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και κρύβει ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων, που «μετράει» για τις εκτός δρόμου αποδράσεις.
Σκληροτράχηλο, αλλά και εκπολιτισμένο
Ο νέος κινητήρας 1,5 Blue dCi πετρελαιοκινητήρας (με Adblue) των 115 ίππων και των 260 Nm ροπής, που είχαμε στο MEGA TEST, θα κινήσει με άνεση το αμάξωμα του Duster. To πολύ κοντό κιβώτιο ισορροπεί το αυξημένο βάρος λόγω της τετρακίνησης προσφέρει «ζωντάνια» στις ρεπρίζ, ενώ χάρη στη στάνταρ λειτουργία ECO η μέση τιμή της κατανάλωσης παρέμεινε γύρω από τα 6,7 λτ./100 χλμ. Τα καλά νέα έχουν συνέχεια και στην οδηγική συμπεριφορά, που μπορεί να μην έχει τον απόλυτα ραφιναρισμένο χαρακτήρα πολύ ακριβότερων ανταγωνιστών του, σε κερδίζει όμως με την άνεση και τη σιγουριά που αποπνέει. Το σχετικά ελαφρύ τιμόνι «κόβει» αρκετά και θα βολέψει για την κίνηση εντός πόλης. Η μαλακή ανάρτηση θα φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου (ακόμα και τους «κρατήρες» στο δρόμο μέσα στο βάλτο του Σχοινιά) και μάλιστα χάρη στην βελτιωμένη ηχομόνωση με λιγότερο θόρυβο από ποτέ. Βέβαια η κλίση είναι τονισμένη, ενώ ελαστικά μικτής χρήσης φέρνουν νωρίς την υποστροφή (με κίνηση μόνο μπροστά) αν και το Duster αντιδρά προοδευτικά και ελεγχόμενα. Με 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος, αυτόματη τετρακίνηση με κλείδωμα και δυναμικές γωνίες αναρρίχησης, το Duster δε «μασάει» πουθενά και στη χωμάτινη διαδρομή έκανε πάρτι. Νεροφαγώματα και πετρώδη εδάφη δεν διατάραξαν στο ελάχιστο την πορεία του, ενώ στη μεγάλη κατηφόρα στην αντιπυρική ζώνη έξω από το Κρυονέρι το σύστημα ελέγχου κατάβασης έκανε αυτόματα όλη τη δουλειά. Χρήσιμα αποδείχθηκαν τα ηλεκτρονικά όργανα για τις off road ενδείξεις και οι 360ο μοιρών περιφερειακές κάμερες με τις οποίες δύναται να εξοπλιστεί το νέο Duster. Συνοπτικά, το Dacia Duster προσφέρει πολλά, ειδικά στο χώμα, με τα ελάχιστα δυνατά ευρώ. Είναι πραγματικό κελεπούρι!
H μεγάλη διαδρομή και η απορροφητικότητα της ανάρτησης του Dacia Duster, προσφέρει ηρεμία και αίσθηση ασφάλειας, βοηθώντας να διατηρείς ένα σταθερά γρήγορο τέμπο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Dacia Duster έχει κερδίσει το αγοραστικό κοινό, που ψάχνει ένα οικονομικό στην απόκτηση SUV, όντας με διαφορά το πιο προσιτό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Με τιμή από 13.590 ευρώ για την 4Χ2 έκδοση με τον 1,0 TCe κινητήρα των 100 ίππων (η τιμή αντιστοιχεί περισσότερο σε βασικό μοντέλο της μικρής κατηγορίας), αποτελεί μια δελεαστική πρόταση ειδικά στην ποιοτικά και τεχνολογικά εξελιγμένη, 2η, γενιά του. Το μήκους 4.341 χλστ. Duster έχει την εμφάνιση των πιο σκληροτράχηλων SUV, με μεγάλη απόσταση από το έδαφος και μικρούς προβόλους, αλλά και παρουσία πλαστικών στοιχείων στο εξωτερικό που αναδεικνύουν τον macho χαρακτήρα του.
Λιτή, αλλά γεροδεμένη και ευρύχωρη καμπίνα
Παρά τη λιτή σχεδίαση και το μέτριο επίπεδο φινιρίσματος των υλικών της, η καμπίνα του Duster είναι στιβαρή, ευρύχωρη και αρκετά πρακτική, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση στους επιβάτες. Οι χώροι περισσεύουν ακόμη και για 5 υψηλόσωμους ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 478 λτ. έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και κρύβει ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων, που «μετράει» για τις εκτός δρόμου αποδράσεις.
Σκληροτράχηλο, αλλά και εκπολιτισμένο
Ο νέος κινητήρας 1,5 Blue dCi πετρελαιοκινητήρας (με Adblue) των 115 ίππων και των 260 Nm ροπής, που είχαμε στο MEGA TEST, θα κινήσει με άνεση το αμάξωμα του Duster. To πολύ κοντό κιβώτιο ισορροπεί το αυξημένο βάρος λόγω της τετρακίνησης προσφέρει «ζωντάνια» στις ρεπρίζ, ενώ χάρη στη στάνταρ λειτουργία ECO η μέση τιμή της κατανάλωσης παρέμεινε γύρω από τα 6,7 λτ./100 χλμ. Τα καλά νέα έχουν συνέχεια και στην οδηγική συμπεριφορά, που μπορεί να μην έχει τον απόλυτα ραφιναρισμένο χαρακτήρα πολύ ακριβότερων ανταγωνιστών του, σε κερδίζει όμως με την άνεση και τη σιγουριά που αποπνέει. Το σχετικά ελαφρύ τιμόνι «κόβει» αρκετά και θα βολέψει για την κίνηση εντός πόλης. Η μαλακή ανάρτηση θα φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου (ακόμα και τους «κρατήρες» στο δρόμο μέσα στο βάλτο του Σχοινιά) και μάλιστα χάρη στην βελτιωμένη ηχομόνωση με λιγότερο θόρυβο από ποτέ. Βέβαια η κλίση είναι τονισμένη, ενώ ελαστικά μικτής χρήσης φέρνουν νωρίς την υποστροφή (με κίνηση μόνο μπροστά) αν και το Duster αντιδρά προοδευτικά και ελεγχόμενα. Με 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος, αυτόματη τετρακίνηση με κλείδωμα και δυναμικές γωνίες αναρρίχησης, το Duster δε «μασάει» πουθενά και στη χωμάτινη διαδρομή έκανε πάρτι. Νεροφαγώματα και πετρώδη εδάφη δεν διατάραξαν στο ελάχιστο την πορεία του, ενώ στη μεγάλη κατηφόρα στην αντιπυρική ζώνη έξω από το Κρυονέρι το σύστημα ελέγχου κατάβασης έκανε αυτόματα όλη τη δουλειά. Χρήσιμα αποδείχθηκαν τα ηλεκτρονικά όργανα για τις off road ενδείξεις και οι 360ο μοιρών περιφερειακές κάμερες με τις οποίες δύναται να εξοπλιστεί το νέο Duster. Συνοπτικά, το Dacia Duster προσφέρει πολλά, ειδικά στο χώμα, με τα ελάχιστα δυνατά ευρώ. Είναι πραγματικό κελεπούρι!
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε