6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Mercedes GLA: Πιο Crossover από ποτέ
457.555 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Η νέα Mercedes GLA πραγματοποιεί τον πρώτο της Γύρο στο AutoΤρίτη και μας υπενθυμίζει πόσο άλλαξε σε σχέση με το παρελθόν.
Ως η νεότερη πρόταση στην μικρομεσαία κατηγορία των SUV/crossover, η Mercedes GLA βρίσκεται για πρώτη φορά σε μια δοκιμασία «Γύρου», ωστόσο δεν είχε κανένα πρόβλημα όπως αποδείχθηκε στις μεικτές συνθήκες οδήγησης αυτού. Η συμπεριφορά της εντός δρόμου είναι υποδειγματική για τα δεδομένα της κατηγορίας και επαληθεύει αυτό που είχαμε δει από την δοκιμή της κιόλας, δηλαδή πως πρόκειται για μια πολύ πιο εστιασμένη στον Crossover χαρακτήρα πρόταση σε σχέση με την απερχόμενη γενιά της. Η GLA γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό της αν θελήσει να κινηθεί σβέλτα, ενώ την ίδια στιγμή η ανάρτηση απορροφά πολύ πιο αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες μέσω της πιο μαλακής της ρύθμισης προσφέροντας και ιδιαίτερα ήσυχες μετακινήσεις από την κορυφαία ποιότητα κύλισης.
Mercedes και εκτός αν και δικίνητη
Η νέα GLA έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης και πιο μαλακή ρύθμιση με αποτέλεσμα να είναι καλύτερη και σε εκτός δρόμου διαδρομές από την προηγούμενη. Αν και δικίνητη στην έκδοση GLA 200 που είχαμε στη διάθεσή μας στην διάρκεια του Γύρου αλλά και με μικρή απόσταση από το έδαφος (143 χλστ.), η GLA δεν δυσκολεύτηκε να περάσει όλα τα σαθρά εδάφη της διαδρομής μας, ενώ σπάνια χρειάστηκε να μειώσουμε δραστικά την ταχύτητα κίνησης με το φόβο να «βρει» στο έδαφος, αφού ποτέ δεν είχαμε τέτοιες ανεπιθύμητες «επαφές». Η καμπίνα παραμένει ήσυχη και σε αυτές τις συνθήκες ενώ το αμάξωμα σπάνια θα επηρεαστεί από τις αναπηδήσεις της ανάρτησης που κι εδώ εντυπωσιάζει με την απορροφητικότητά της. Tέλος την ευχάριστη εικόνα της νέας GLA σε εκτός δρόμου συνθήκες συμπληρώνουν το τιμόνι που φιλτράρει με τη σειρά του ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, όσο και ο κινητήρας των 163 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που μπορούν να βοηθήσουν τον οδηγό να περάσει «αναίμακτα» ένα πιο δύσκολο εμπόδιο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ως η νεότερη πρόταση στην μικρομεσαία κατηγορία των SUV/crossover, η Mercedes GLA βρίσκεται για πρώτη φορά σε μια δοκιμασία «Γύρου», ωστόσο δεν είχε κανένα πρόβλημα όπως αποδείχθηκε στις μεικτές συνθήκες οδήγησης αυτού. Η συμπεριφορά της εντός δρόμου είναι υποδειγματική για τα δεδομένα της κατηγορίας και επαληθεύει αυτό που είχαμε δει από την δοκιμή της κιόλας, δηλαδή πως πρόκειται για μια πολύ πιο εστιασμένη στον Crossover χαρακτήρα πρόταση σε σχέση με την απερχόμενη γενιά της. Η GLA γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό της αν θελήσει να κινηθεί σβέλτα, ενώ την ίδια στιγμή η ανάρτηση απορροφά πολύ πιο αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες μέσω της πιο μαλακής της ρύθμισης προσφέροντας και ιδιαίτερα ήσυχες μετακινήσεις από την κορυφαία ποιότητα κύλισης.
Mercedes και εκτός αν και δικίνητη
Η νέα GLA έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης και πιο μαλακή ρύθμιση με αποτέλεσμα να είναι καλύτερη και σε εκτός δρόμου διαδρομές από την προηγούμενη. Αν και δικίνητη στην έκδοση GLA 200 που είχαμε στη διάθεσή μας στην διάρκεια του Γύρου αλλά και με μικρή απόσταση από το έδαφος (143 χλστ.), η GLA δεν δυσκολεύτηκε να περάσει όλα τα σαθρά εδάφη της διαδρομής μας, ενώ σπάνια χρειάστηκε να μειώσουμε δραστικά την ταχύτητα κίνησης με το φόβο να «βρει» στο έδαφος, αφού ποτέ δεν είχαμε τέτοιες ανεπιθύμητες «επαφές». Η καμπίνα παραμένει ήσυχη και σε αυτές τις συνθήκες ενώ το αμάξωμα σπάνια θα επηρεαστεί από τις αναπηδήσεις της ανάρτησης που κι εδώ εντυπωσιάζει με την απορροφητικότητά της. Tέλος την ευχάριστη εικόνα της νέας GLA σε εκτός δρόμου συνθήκες συμπληρώνουν το τιμόνι που φιλτράρει με τη σειρά του ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, όσο και ο κινητήρας των 163 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που μπορούν να βοηθήσουν τον οδηγό να περάσει «αναίμακτα» ένα πιο δύσκολο εμπόδιο.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε