6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τα 185 χλστ. από το έδαφος είναι υπεραρκετά ώστε το Nissan Qashqai να αποφεύγει τις κακοτοπιές.
Nissan Qashqai: Συνεχίζει να πρωταγωνιστεί
457.606 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Ο εμπνευστής μιας ιδέας που έκανε τους άλλους να ακολουθήσουν έχει με το μέρος του τα εφόδια για να δικαιολογήσει τη best seller φήμη του και τον ηγετικό του ρόλο στην κατηγορία των C-SUV.
Το Nissan Qashqai συνεχίζει να πρωταγωνιστεί εμπορικά στην κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε συνδυάζοντας τις ικανότητες ενός οχήματος ελεύθερου χρόνου με τις αρετές ενός οικογενειακού μοντέλου. Σχεδιαστικά ρίσκα δεν παίρνει, αλλά δεν απογοητεύει κιόλας, όντας μοντέρνο και καλαίσθητο ειδικά στη ανανεωμένη του σειρά, που κυκλοφορεί τα τελευταία 3 χρόνια. Στο Mega Test χρησιμοποιήσαμε την έκδοση με το νέο 1,5 blue dCi πετρελαιοκινητήρα των 115 ίππων και των 260 Nm ροπής, που διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης Adblue και συνδυάζει ικανοποιητικό τράβηγμα, πολιτισμένη λειτουργία και εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Η μέση τιμή της τελευταίας στη διάρκεια της συγκριτικής διαδρομής παρέμεινε κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ.
Μοντέρνο και πρακτικό εσωτερικό
Στο εσωτερικό του Nissan Qashqai η ποιότητα των υλικών είναι καλύτερη από ποτέ, ενώ το τιμόνι είναι αυτό που χρειαζόταν από την αρχή, τόσο σε εικόνα, όσο και αίσθηση. Σε όλα τα παραπάνω, πρέπει να υπολογίζει κανείς και το ποιοτικό περιβάλλον με τα καλά υλικά σε όλες τις επιφάνειες, το προσεγμένο φινίρισμα και τη σύγχρονη αισθητική του ταμπλό. Καλοδεχούμενη η επικαιροποίηση του συστήματος infotainment, ενώ οι χώροι ικανοποιούν πλήρως τις μεταφορικές ανάγκες μέχρι και 5 επιβατών, με το πορτ-μπαγκάζ έχει επαρκή χώρο (430λτ.) και κανονικό σχήμα.
Αποτελεσματικό στην άσφαλτο, ικανό στο χώμα
Στην άσφαλτο, και μετά από τις σχετικές επεμβάσεις στα πλαίσια της ανανέωσής του, το Qashqai έχει ευχάριστη οδηγική αίσθηση και ικανή αποτελεσματικότητα, που επικουρείται από σύγχρονα ηλεκτρονικά και που αποδείχθηκε με τον καλύτερο τρόπο στις στροφές του Διονύσου και της διαδρομής προς τη Λίμνη του Μαραθώνα. Ο οδηγός έχει πανοραμική ορατότητα, η ευελιξία και η ευχρηστία είναι χαρακτηριστικές. Χάρη στην τονισμένη απόσταση από το έδαφος, το Qashqai της δοκιμής αν και δικίνητο δεν είχε πρόβλημα στους χωματόδρομους, που μας οδήγησαν από τα Βασιλικά κτήματα στο Κρυονέρι. Αν και δεν προσφέρει κάποιο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ή σύστημα ελέγχου κατάβασης, τελικά δεν κόλλησε ούτε στα σαθρά εδάφη, ούτε στα νεροφαγώματα με αρωγό και το πολύ καλό κιβώτιο διατηρώντας ένα υψήλό επίπεδο άνεσης. Σε τελική ανάλυση, το Nissan Qashqai απέδειξε γιατί είναι η προτίμηση του αγοραστικού κοινού: Τα κάνει λίγο-πολύ όλα και πάνω από το μέσο όρο έχοντας μάλιστα ανταγωνιστικές τιμές και πολλές εκδόσεις. Και τετρακίνητες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Nissan Qashqai συνεχίζει να πρωταγωνιστεί εμπορικά στην κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε συνδυάζοντας τις ικανότητες ενός οχήματος ελεύθερου χρόνου με τις αρετές ενός οικογενειακού μοντέλου. Σχεδιαστικά ρίσκα δεν παίρνει, αλλά δεν απογοητεύει κιόλας, όντας μοντέρνο και καλαίσθητο ειδικά στη ανανεωμένη του σειρά, που κυκλοφορεί τα τελευταία 3 χρόνια. Στο Mega Test χρησιμοποιήσαμε την έκδοση με το νέο 1,5 blue dCi πετρελαιοκινητήρα των 115 ίππων και των 260 Nm ροπής, που διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης Adblue και συνδυάζει ικανοποιητικό τράβηγμα, πολιτισμένη λειτουργία και εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Η μέση τιμή της τελευταίας στη διάρκεια της συγκριτικής διαδρομής παρέμεινε κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ.
Μοντέρνο και πρακτικό εσωτερικό
Στο εσωτερικό του Nissan Qashqai η ποιότητα των υλικών είναι καλύτερη από ποτέ, ενώ το τιμόνι είναι αυτό που χρειαζόταν από την αρχή, τόσο σε εικόνα, όσο και αίσθηση. Σε όλα τα παραπάνω, πρέπει να υπολογίζει κανείς και το ποιοτικό περιβάλλον με τα καλά υλικά σε όλες τις επιφάνειες, το προσεγμένο φινίρισμα και τη σύγχρονη αισθητική του ταμπλό. Καλοδεχούμενη η επικαιροποίηση του συστήματος infotainment, ενώ οι χώροι ικανοποιούν πλήρως τις μεταφορικές ανάγκες μέχρι και 5 επιβατών, με το πορτ-μπαγκάζ έχει επαρκή χώρο (430λτ.) και κανονικό σχήμα.
Αποτελεσματικό στην άσφαλτο, ικανό στο χώμα
Στην άσφαλτο, και μετά από τις σχετικές επεμβάσεις στα πλαίσια της ανανέωσής του, το Qashqai έχει ευχάριστη οδηγική αίσθηση και ικανή αποτελεσματικότητα, που επικουρείται από σύγχρονα ηλεκτρονικά και που αποδείχθηκε με τον καλύτερο τρόπο στις στροφές του Διονύσου και της διαδρομής προς τη Λίμνη του Μαραθώνα. Ο οδηγός έχει πανοραμική ορατότητα, η ευελιξία και η ευχρηστία είναι χαρακτηριστικές. Χάρη στην τονισμένη απόσταση από το έδαφος, το Qashqai της δοκιμής αν και δικίνητο δεν είχε πρόβλημα στους χωματόδρομους, που μας οδήγησαν από τα Βασιλικά κτήματα στο Κρυονέρι. Αν και δεν προσφέρει κάποιο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ή σύστημα ελέγχου κατάβασης, τελικά δεν κόλλησε ούτε στα σαθρά εδάφη, ούτε στα νεροφαγώματα με αρωγό και το πολύ καλό κιβώτιο διατηρώντας ένα υψήλό επίπεδο άνεσης. Σε τελική ανάλυση, το Nissan Qashqai απέδειξε γιατί είναι η προτίμηση του αγοραστικού κοινού: Τα κάνει λίγο-πολύ όλα και πάνω από το μέσο όρο έχοντας μάλιστα ανταγωνιστικές τιμές και πολλές εκδόσεις. Και τετρακίνητες.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε