Πολύ ευχάριστο είναι οδηγικά το Peugeot 3008. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες χωρίς ωστόσο να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ ευχάριστο είναι οδηγικά το Peugeot 3008. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες χωρίς ωστόσο να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές.

Peugeot 3008: Με premium διάθεση

457.554 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)

Το Peugeot 3008 διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πακέτο και φροντίζει να το δείχνει σε όλες τις καταστήσεις, χωρίς να κρύβει τις premium διαθέσεις του.

Το σύστημα Grip Control, τα 219 χλστ. απόστασης από το έδαφος, αλλά και οι καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής του (20ο και 27ο  αντίστοιχα) βοηθούν στις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις.

Το σύστημα Grip Control, τα 219 χλστ. απόστασης από το έδαφος, αλλά και οι καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής του (20ο και 27ο αντίστοιχα) βοηθούν στις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Μπορεί να το κοιτάς και να φαίνεται «κοκεταρισμένο», ωστόσο όταν έρθουν τα δύσκολα το Peugeot 3008 δεν μασάει να «τσαλακώσει» την εικόνα και να λερωθεί σε λάσπες και χώμα, αποκαλύπτοντας την διαφορετική πλευρά του. Γιατί αυτό το κομψό ντιζάιν είναι ένα περιτύλιγμα, που όταν το ανοίξεις συναντάς ένα  ικανότατο SUV, που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε δύσκολες δοκιμασίες και σε συνθήκες που είναι ζήτημα αν θα τις χρειαστεί ποτέ σου. Με εξαιρετική απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.) και εφοδιασμένο με το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control (με προγράμματα για άσφαλτο, χώμα,  χιόνι, λάσπη) το 3008 δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα στη χωμάτινη διαδρομή που σχεδιάσαμε πέριξ των βασιλικών κτημάτων. Ειδικά μάλιστα και με τα Mud&Snow ελαστικά, η πρόσφυση δεν αποτέλεσε σημείο ανησυχίας ούτε σε νοτισμένα εδάφη ούτε σε απότομες αλλαγές πορείας πάνω στο χώμα.

Έτσι πριν το καταλάβεις βρίσκεσαι μέσα σε ένα άκρως ποιοτικό περιβάλλον, φουλ των ανέσεων και της τεχνολογία και από την άλλη κοιτάς έξω και βλέπεις νέφη από σκόνη και τα πάντα καλυμμένα από λάσπη και χώμα. Την ίδια ώρα κρατάς ένα εξάγωνο φουτουριστικό τιμόνι και πατάς γκάζι χωρίς αναστολή η φόβο. Έτσι παρά το γεγονός πως οι ανωμαλίες θα φέρουν κάποιους κραδασμούς στην καμπίνα, η συνολική off-road εμπειρία κρίνεται ευχαρίστηση.

Πίσω στην πραγματικότητα 
Κακά τα ψέματα όμως, το Peugeot 3008 το μεγαλύτερο μέρος των χιλιομέτρων του θα τα καλύψει στην άσφαλτο, εκεί όπου βρεθήκαμε μετά την μικρή μας περιπέτεια. Στην άσφαλτο το 3008 αποδεικνύεται ένας γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής και δη της Peugeot, συνδυάζοντας την άνεση με την αποτελεσματικότητα και την ευχαρίστηση. Η ανάρτηση ακολουθεί την παραδοσιακή συνταγή των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω άξονα, με την Peugeot ωστόσο να έχει πάει λίγο πιο μακριά την εφαρμογή αυτή και να προσαρμόζει στην ιδέα τις δικές της λύσεις για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση θα προσφέρει πολύ καλή άνεση με την απορροφητικότητά της, ενώ σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης του 3008 και παρόλο που δεν έχει σφιχτό setup (ούτε και μαλακό, να το τονίσουμε), σε συνδυασμό με το άμεσο και ακριβές τιμόνι χαρίζουν σπορτίφ αίσθηση δικαιολογώντας και σε αυτόν τον τομέα τον premium προσανατολισμό του. Εύσημα αξίζει ο οικονομικός και πρόθυμος πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων, όσο και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8, που ξεχωρίζει για την ομαλότητα και την αμεσότητά του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center