6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πολύ ευχάριστο είναι οδηγικά το Peugeot 3008. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες χωρίς ωστόσο να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές.
Peugeot 3008: Με premium διάθεση
457.554 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Το Peugeot 3008 διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πακέτο και φροντίζει να το δείχνει σε όλες τις καταστήσεις, χωρίς να κρύβει τις premium διαθέσεις του.
Μπορεί να το κοιτάς και να φαίνεται «κοκεταρισμένο», ωστόσο όταν έρθουν τα δύσκολα το Peugeot 3008 δεν μασάει να «τσαλακώσει» την εικόνα και να λερωθεί σε λάσπες και χώμα, αποκαλύπτοντας την διαφορετική πλευρά του. Γιατί αυτό το κομψό ντιζάιν είναι ένα περιτύλιγμα, που όταν το ανοίξεις συναντάς ένα ικανότατο SUV, που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε δύσκολες δοκιμασίες και σε συνθήκες που είναι ζήτημα αν θα τις χρειαστεί ποτέ σου. Με εξαιρετική απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.) και εφοδιασμένο με το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control (με προγράμματα για άσφαλτο, χώμα, χιόνι, λάσπη) το 3008 δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα στη χωμάτινη διαδρομή που σχεδιάσαμε πέριξ των βασιλικών κτημάτων. Ειδικά μάλιστα και με τα Mud&Snow ελαστικά, η πρόσφυση δεν αποτέλεσε σημείο ανησυχίας ούτε σε νοτισμένα εδάφη ούτε σε απότομες αλλαγές πορείας πάνω στο χώμα.
Έτσι πριν το καταλάβεις βρίσκεσαι μέσα σε ένα άκρως ποιοτικό περιβάλλον, φουλ των ανέσεων και της τεχνολογία και από την άλλη κοιτάς έξω και βλέπεις νέφη από σκόνη και τα πάντα καλυμμένα από λάσπη και χώμα. Την ίδια ώρα κρατάς ένα εξάγωνο φουτουριστικό τιμόνι και πατάς γκάζι χωρίς αναστολή η φόβο. Έτσι παρά το γεγονός πως οι ανωμαλίες θα φέρουν κάποιους κραδασμούς στην καμπίνα, η συνολική off-road εμπειρία κρίνεται ευχαρίστηση.
Πίσω στην πραγματικότητα
Κακά τα ψέματα όμως, το Peugeot 3008 το μεγαλύτερο μέρος των χιλιομέτρων του θα τα καλύψει στην άσφαλτο, εκεί όπου βρεθήκαμε μετά την μικρή μας περιπέτεια. Στην άσφαλτο το 3008 αποδεικνύεται ένας γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής και δη της Peugeot, συνδυάζοντας την άνεση με την αποτελεσματικότητα και την ευχαρίστηση. Η ανάρτηση ακολουθεί την παραδοσιακή συνταγή των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω άξονα, με την Peugeot ωστόσο να έχει πάει λίγο πιο μακριά την εφαρμογή αυτή και να προσαρμόζει στην ιδέα τις δικές της λύσεις για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση θα προσφέρει πολύ καλή άνεση με την απορροφητικότητά της, ενώ σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης του 3008 και παρόλο που δεν έχει σφιχτό setup (ούτε και μαλακό, να το τονίσουμε), σε συνδυασμό με το άμεσο και ακριβές τιμόνι χαρίζουν σπορτίφ αίσθηση δικαιολογώντας και σε αυτόν τον τομέα τον premium προσανατολισμό του. Εύσημα αξίζει ο οικονομικός και πρόθυμος πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων, όσο και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8, που ξεχωρίζει για την ομαλότητα και την αμεσότητά του.
Το σύστημα Grip Control, τα 219 χλστ. απόστασης από το έδαφος, αλλά και οι καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής του (20ο και 27ο αντίστοιχα) βοηθούν στις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μπορεί να το κοιτάς και να φαίνεται «κοκεταρισμένο», ωστόσο όταν έρθουν τα δύσκολα το Peugeot 3008 δεν μασάει να «τσαλακώσει» την εικόνα και να λερωθεί σε λάσπες και χώμα, αποκαλύπτοντας την διαφορετική πλευρά του. Γιατί αυτό το κομψό ντιζάιν είναι ένα περιτύλιγμα, που όταν το ανοίξεις συναντάς ένα ικανότατο SUV, που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε δύσκολες δοκιμασίες και σε συνθήκες που είναι ζήτημα αν θα τις χρειαστεί ποτέ σου. Με εξαιρετική απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.) και εφοδιασμένο με το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control (με προγράμματα για άσφαλτο, χώμα, χιόνι, λάσπη) το 3008 δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα στη χωμάτινη διαδρομή που σχεδιάσαμε πέριξ των βασιλικών κτημάτων. Ειδικά μάλιστα και με τα Mud&Snow ελαστικά, η πρόσφυση δεν αποτέλεσε σημείο ανησυχίας ούτε σε νοτισμένα εδάφη ούτε σε απότομες αλλαγές πορείας πάνω στο χώμα.
Έτσι πριν το καταλάβεις βρίσκεσαι μέσα σε ένα άκρως ποιοτικό περιβάλλον, φουλ των ανέσεων και της τεχνολογία και από την άλλη κοιτάς έξω και βλέπεις νέφη από σκόνη και τα πάντα καλυμμένα από λάσπη και χώμα. Την ίδια ώρα κρατάς ένα εξάγωνο φουτουριστικό τιμόνι και πατάς γκάζι χωρίς αναστολή η φόβο. Έτσι παρά το γεγονός πως οι ανωμαλίες θα φέρουν κάποιους κραδασμούς στην καμπίνα, η συνολική off-road εμπειρία κρίνεται ευχαρίστηση.
Πίσω στην πραγματικότητα
Κακά τα ψέματα όμως, το Peugeot 3008 το μεγαλύτερο μέρος των χιλιομέτρων του θα τα καλύψει στην άσφαλτο, εκεί όπου βρεθήκαμε μετά την μικρή μας περιπέτεια. Στην άσφαλτο το 3008 αποδεικνύεται ένας γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής και δη της Peugeot, συνδυάζοντας την άνεση με την αποτελεσματικότητα και την ευχαρίστηση. Η ανάρτηση ακολουθεί την παραδοσιακή συνταγή των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω άξονα, με την Peugeot ωστόσο να έχει πάει λίγο πιο μακριά την εφαρμογή αυτή και να προσαρμόζει στην ιδέα τις δικές της λύσεις για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση θα προσφέρει πολύ καλή άνεση με την απορροφητικότητά της, ενώ σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης του 3008 και παρόλο που δεν έχει σφιχτό setup (ούτε και μαλακό, να το τονίσουμε), σε συνδυασμό με το άμεσο και ακριβές τιμόνι χαρίζουν σπορτίφ αίσθηση δικαιολογώντας και σε αυτόν τον τομέα τον premium προσανατολισμό του. Εύσημα αξίζει ο οικονομικός και πρόθυμος πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων, όσο και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8, που ξεχωρίζει για την ομαλότητα και την αμεσότητά του.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε