5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Παρά τα χαμηλοπρόφιλα φαρδιά ελαστικά του και την σφιχτή του ανάρτηση, το Tiguan δεν έχει πρόβλημα να κινηθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές, με την 4κίνηση να διαθέτει και ειδικά προγράμματα για κίνηση σε τέτοιες συνθήκες.
VW Tiguan: Οδοστρωτήρας παντός εδάφους
457.556 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Η κορυφαία έκδοση του Tiguan έχει την αύρα ενός GTi SUV που μπορεί να κάνει τα πάντα, με λίγη προσοχή…
Τo Volkswagen Tiguan αποτελεί ένα από τα ικανότερα και δημοφιλή SUV/crossover της κατηγορίας κάτι που οφείλεται στην πληρέστατη εικόνα του αλλά και στην πλούσια γκάμα του. Στη διάθεσή μας είχαμε την κορυφαία του έκδοση με τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα και 4κίνηση, στοιχεία τα οποία δεν ήταν σίγουρο πως θα το βοηθήσουν αφού κατά τα άλλα πρόκειται για την σπορ έκδοση R-Line που εφοδιάζεται και με 19 ιντσών ζαντών.. Φυσικά, στην άσφαλτο όλα τα παραπάνω συνηγορούν στην διαμόρφωση ενός ευχάριστου αυτοκινήτου με καλά επίπεδα άνεσης παρά το σφιχτό sεtup της ρυθμιζόμενης ανάρτησης, αλλά και ένα ικανότατο προφίλ σε γρήγορους ρυθμούς, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του έναν πανίσχυρο κινητήρα diesel Bi-Turbo 240 ίππων αλλά και αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης.
Καλό και εκτός, απόλαυση σε πατημένο χώμα
Με τα τεράστια ελαστικά (Pirelli Verde Scorpion) και τις 19ιντσών ζάντες του, θα περίμενε κανείς πως το Tiguan θα δυσκολευτεί σε εκτός δρόμου διαδρομές. Αντίθετα και παρά το γεγονός πως σαφέστατα δεν προορίζεται για δύσκολες διαδρομές, η ικανή 4κίνηση και τα ειδικά προγράμματα που αυτή διαθέτει, το βγάζουν ασπροπρόσωπο και εδώ. Στις σαθρές επιφάνειες και ειδικά στις ανηφορικές διαδρομές, το Tiguan επιστρατεύει τη δύναμη και την 4κίνησή του για να περάσει αλώβητο, αποδεικνύοντας πως ακόμα και σε αυτή την έκδοση μπορεί να κινηθεί σχετικά εύκολα και εκτός δρόμου. Η ανάρτηση με τις μικρότερες διαδρομές και την σφιχτή αίσθηση αλλά και η μικρή απόστασή του από το έδαφος, θέτουν τους όποιους περιορισμούς, αν και στην διάρκεια του Γύρου 2020, δεν μας προβλημάτισε σχεδόν πουθενά. Στα πατημένα δε κομμάτια της διαδρομής, έδειξε και πάλι την σπορ υπόστασή του, αφού αποδείχθηκε ικανό να κινηθεί πολύ γρήγορα και εντυπωσιακά αν το επιδίωκε ο οδηγός του, θυμίζοντάς μας πως πρόκειται για μια ξεκάθαρα GTi προσέγγιση της VW σε αυτή την έκδοση του Tiguan.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τo Volkswagen Tiguan αποτελεί ένα από τα ικανότερα και δημοφιλή SUV/crossover της κατηγορίας κάτι που οφείλεται στην πληρέστατη εικόνα του αλλά και στην πλούσια γκάμα του. Στη διάθεσή μας είχαμε την κορυφαία του έκδοση με τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα και 4κίνηση, στοιχεία τα οποία δεν ήταν σίγουρο πως θα το βοηθήσουν αφού κατά τα άλλα πρόκειται για την σπορ έκδοση R-Line που εφοδιάζεται και με 19 ιντσών ζαντών.. Φυσικά, στην άσφαλτο όλα τα παραπάνω συνηγορούν στην διαμόρφωση ενός ευχάριστου αυτοκινήτου με καλά επίπεδα άνεσης παρά το σφιχτό sεtup της ρυθμιζόμενης ανάρτησης, αλλά και ένα ικανότατο προφίλ σε γρήγορους ρυθμούς, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του έναν πανίσχυρο κινητήρα diesel Bi-Turbo 240 ίππων αλλά και αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης.
Καλό και εκτός, απόλαυση σε πατημένο χώμα
Με τα τεράστια ελαστικά (Pirelli Verde Scorpion) και τις 19ιντσών ζάντες του, θα περίμενε κανείς πως το Tiguan θα δυσκολευτεί σε εκτός δρόμου διαδρομές. Αντίθετα και παρά το γεγονός πως σαφέστατα δεν προορίζεται για δύσκολες διαδρομές, η ικανή 4κίνηση και τα ειδικά προγράμματα που αυτή διαθέτει, το βγάζουν ασπροπρόσωπο και εδώ. Στις σαθρές επιφάνειες και ειδικά στις ανηφορικές διαδρομές, το Tiguan επιστρατεύει τη δύναμη και την 4κίνησή του για να περάσει αλώβητο, αποδεικνύοντας πως ακόμα και σε αυτή την έκδοση μπορεί να κινηθεί σχετικά εύκολα και εκτός δρόμου. Η ανάρτηση με τις μικρότερες διαδρομές και την σφιχτή αίσθηση αλλά και η μικρή απόστασή του από το έδαφος, θέτουν τους όποιους περιορισμούς, αν και στην διάρκεια του Γύρου 2020, δεν μας προβλημάτισε σχεδόν πουθενά. Στα πατημένα δε κομμάτια της διαδρομής, έδειξε και πάλι την σπορ υπόστασή του, αφού αποδείχθηκε ικανό να κινηθεί πολύ γρήγορα και εντυπωσιακά αν το επιδίωκε ο οδηγός του, θυμίζοντάς μας πως πρόκειται για μια ξεκάθαρα GTi προσέγγιση της VW σε αυτή την έκδοση του Tiguan.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε