3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Kadjar παρέχει άνεση στο δρόμο και πολύ καλή ποιότητα κύλισης καθιστώντας το έτσι, σε συνδυασμό με τα μαλακά και άνετα καθίσματα, ιδιαίτερα άνετο στα μακρινά ταξίδια.
Renault Kadjar: Και του «σαλονιού» και του «βουνού»
457.568 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Το ανανεωμένο Renault Kadjar παραμένει ένα πολύ ικανό αλλά και εκλεπτυσμένο σε όλα τα επίπεδα αυτοκίνητο, όπως αποδείχθηκε στον Γύρο 2020 που πραγματοποιήσαμε.
Το ανανεωμένο Renault Kadjar εκπροσώπησε δυναμικά την Renault και σε αυτό τον Γύρο του AutoΤρίτη και έβαλε σε αυτόν την δική του πινελιά. Με την κομψότητά του, την άνεση της ανάρτησής του και τις αναρριχητικές του δυνατότητες τα πήγε περίφημα σε όλες τις συνθήκες. Πιο συγκεκριμένα, το Kadjar εστιάζει στην άνεση των επιβατών, ενώ επιδεικνύει και πολύ καλή ποιότητα κύλισης καθιστώντας το έτσι, σε συνδυασμό με τα άνετα καθίσματα, ιδιαίτερα άνετο στις πολύωρες μετακινήσεις. Η σχετικά μαλακή του ανάρτηση διαχειρίζεται καλάτον όγκο και το βάρος του αμαξώματος, με λογικές κλίσεις σε δρόμο με στροφές και ουδέτερα χαρακτηριστικά ακόμα και υπό πίεση. Σε όλες τις συνθήκες τόσο ο ισχυρός κινητήρας των 1,33 λτ. με τους 140 ίππους, όσο και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων, αποδεικνύονται αρωγοί του οδηγού, συμπληρώνοντας τον οδηγικό του χαρακτήρα.
Του «πάει» και το χώμα
Το Renault Kadjar παραμένει και μετά την ανανέωσή του ένα ικανότατο SUV μοντέλο της κατηγορίας. Το δικίνητο Kadjar που είχαμε στη διάθεσή μας, χάρη στα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος και τις καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής δεν συνάντησε το παραμικρό πρόβλημα στην προσπέλαση των πιο δύσκολων σημείων της διαδρομής μας. Την ίδια στιγμή στο πατημένο χώμα μας άφησε για άλλη μια φορά τις καλύτερες εντυπώσεις, με την ανάρτηση να αποσβένει εξαιρετικά τις όποιες ανωμαλίες, ενώ αυτές δεν γίνονταν αισθητές στο εσωτερικό ούτε μέσω του συστήματος διεύθυνσης. Αντίστοιχα, εκμεταλλευόμενο τον πολύ καλό σε απόκριση και ισχυρό κινητήρα του αλλά και το γρήγορο κιβώτιο, έδειξε και ένα πιο «παιχνιδιάρικο» προφίλ στο χώμα. Για ακόμα περισσότερες δυνατότητες εκτός δρόμου, το Kadjar προσφέρει προαιρετικά και το σύστημα Extended Grip, μέσα από το οποίο το ESP διαμορφώνεται για κίνηση στο χιόνι ή σε ανώμαλο οδόστρωμα.
Αυξημένες οι ικανότητες εκτός δρόμου, χάρη στα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος και τις καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το ανανεωμένο Renault Kadjar εκπροσώπησε δυναμικά την Renault και σε αυτό τον Γύρο του AutoΤρίτη και έβαλε σε αυτόν την δική του πινελιά. Με την κομψότητά του, την άνεση της ανάρτησής του και τις αναρριχητικές του δυνατότητες τα πήγε περίφημα σε όλες τις συνθήκες. Πιο συγκεκριμένα, το Kadjar εστιάζει στην άνεση των επιβατών, ενώ επιδεικνύει και πολύ καλή ποιότητα κύλισης καθιστώντας το έτσι, σε συνδυασμό με τα άνετα καθίσματα, ιδιαίτερα άνετο στις πολύωρες μετακινήσεις. Η σχετικά μαλακή του ανάρτηση διαχειρίζεται καλάτον όγκο και το βάρος του αμαξώματος, με λογικές κλίσεις σε δρόμο με στροφές και ουδέτερα χαρακτηριστικά ακόμα και υπό πίεση. Σε όλες τις συνθήκες τόσο ο ισχυρός κινητήρας των 1,33 λτ. με τους 140 ίππους, όσο και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων, αποδεικνύονται αρωγοί του οδηγού, συμπληρώνοντας τον οδηγικό του χαρακτήρα.
Του «πάει» και το χώμα
Το Renault Kadjar παραμένει και μετά την ανανέωσή του ένα ικανότατο SUV μοντέλο της κατηγορίας. Το δικίνητο Kadjar που είχαμε στη διάθεσή μας, χάρη στα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος και τις καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής δεν συνάντησε το παραμικρό πρόβλημα στην προσπέλαση των πιο δύσκολων σημείων της διαδρομής μας. Την ίδια στιγμή στο πατημένο χώμα μας άφησε για άλλη μια φορά τις καλύτερες εντυπώσεις, με την ανάρτηση να αποσβένει εξαιρετικά τις όποιες ανωμαλίες, ενώ αυτές δεν γίνονταν αισθητές στο εσωτερικό ούτε μέσω του συστήματος διεύθυνσης. Αντίστοιχα, εκμεταλλευόμενο τον πολύ καλό σε απόκριση και ισχυρό κινητήρα του αλλά και το γρήγορο κιβώτιο, έδειξε και ένα πιο «παιχνιδιάρικο» προφίλ στο χώμα. Για ακόμα περισσότερες δυνατότητες εκτός δρόμου, το Kadjar προσφέρει προαιρετικά και το σύστημα Extended Grip, μέσα από το οποίο το ESP διαμορφώνεται για κίνηση στο χιόνι ή σε ανώμαλο οδόστρωμα.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε