ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ξέρετε ότι

 Σχολιάστε 
123.103 Επισκέψεις στο άρθρο
Ξέρετε ότι

- Το πρώτο αυτοκίνητο που εξοπλιζόταν με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων ήταν η Alfa Romeo Spider εν έτει 1980.
- Τα σύγχρονα συστήματα μεταβλητού χρονισμού μεταβάλλουν συνεχώς τη λειτουργία των βαλβίδων, αλλά δεν προσφέρουν την «αίσθηση» που παραπέμπει σε σύστημα υπερπλήρωσης, όπως στην περίπτωση του VTEC.
- Ο μεταβλητός χρονισμός Valvematic ουσιαστικά συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του VVTi και του VTEC της Honda.
- Η τεχνολογία double-Vanos εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην BMW M3 (e36) το 1996, μεταβάλλοντας τόσο την κίνηση των βαλβίδων εισαγωγής, όσο και εξαγωγής του κινητήρα S50B32.
- Επαναστατική τεχνολογία στο χώρο του μεταβλητού χρονισμού είναι το Multiair της Fiat, όπου οι βαλβίδες εισαγωγής κινούνται μέσω ηλεκτρουδραυλικού μηχανισμού. Ασφαλώς το βύθισμα και η διάρκεια είναι συνεχώς μεταβαλλόμενα.

Σελίδα 1Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων - Ξέρεις τι πραγματικά είναι;
Σελίδα 2Γιατί είναι απαραίτητος ο μεταβλητός χρονισμός;
Σελίδα 3VTEC- Ο «βασιλιάς» του μεταβλητού χρονισμού!
Σελίδα 4Τα σημαντικότερα συστήματα μεταβλητού χρονισμού
Σελίδα 5Ξέρετε ότι
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR