Να βάλω υγραέριο;
163.655 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/6/2015
Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να μειώσετε το κόστος μετακίνησης χωρίς να αλλάξετε αυτοκίνητο; Σε αυτή την ερώτηση, προς το παρόν υπάρχει μία μόνο απάντηση: το υγραέριο.
Αφού οι συζητήσεις που «καίνε» περισσότερο έχουν να κάνουν με την οικονομία, είτε από την κατανάλωση, είτε από την απαξίωση, είτε ακόμη και από την ανθεκτικότητα και αντοχή των νέων μοντέλων, μήπως θα πρέπει να δούμε ποιες είναι οι επιλογές;
Αν η αντικατάσταση του αυτοκινήτου δεν είναι στα άμεσα σχέδιά σας, ο μόνος τρόπος για να πετύχετε μείωση της κατανάλωσης, είναι η εγκατάσταση συστήματος καυσίμου υγραερίου.
Αυτό που ξεχνάμε πολλές φορές, είναι ότι τα αυτοκίνητα που είναι πέντε ετών και άνω, ανήκουν σε μια προηγούμενη γενιά. Σε μια γενιά που εξελίχθηκε χωρίς να έχει υπόψη της το διοξείδιο του άνθρακα και την τιμή της βενζίνης κοντά στα δύο ευρώ το λίτρο.
Σαφώς, η υπόλοιπη εξέλιξη των αυτοκινήτων, μπορεί να μην προδίδει την διαφορά, όμως ο τρόπος που χρησιμοποιούν το καύσιμο είναι διαφορετικός.
Βενζινοκινητήρες της αρχής της περασμένης δεκαετίας, είχαν καταναλώσεις (στα χαρτιά) που δεν έπεφταν κάτω από 8 λτ./100 χλμ. Σήμερα τα ίδια μοντέλα καίνε πέντε ή το πολύ 6 λίτρα τα εκατό. Οι συγκρίσεις είναι χαώδεις. Και η διαφορά που θα κάνει ένα νέο αυτοκίνητο είναι τεράστια.
Τέτοια διαφορά, όμως, μπορεί να πετύχει και το υγραέριο. Σίγουρα μιλάμε για μετατροπή, όμως αυτές οι μετατροπές δεν είναι «ελληνικές πατέντες». Είναι συστήματα που εξελίσσονται από εταιρείες κολοσσούς σε εκατομμύρια αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, με τεχνογνωσία σε όλους τους κινητήρες της αγοράς. Και ειδικά στους παλαιότερους, με τους οποίους έχουν δοκιμαστεί επανειλημμένως.
Και όσο αυξάνεται η δημοφιλία τους, πέφτει και η τιμή. Και ειδικά για την Ελλάδα, βελτιώνεται και η κατάρτιση και αυξάνεται η εμπειρία των συνεργείων τοποθέτησης. Μπορεί πριν δύο ή τρία χρόνια να ήταν μόνο μια χούφτα ανθρώπων που κατείχε την τεχνολογία, σήμερα όμως, με την διείσδυση του υγραερίου, οι σοβαροί εγκαταστάτες ξέρουν ακριβώς τι κάνουν, ενώ αν έχουν επιφυλάξεις (σε νέα μοτέρ κυρίως) δεν διστάζουν να το πουν.
Η Ελλάδα έχει γίνει σημαντική αγορά για τα συστήματα που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα και έτσι οι εγκαταστάτες έχουν άμεση επαφή με τα εργοστάσια που με τη σειρά τους συνεργάζονται με τους κατασκευαστές για σύγκλιση και συμβατότητα των τεχνολογιών.
Να δούμε όμως με τις σημερινές τιμές των καυσίμων τι οικονομία προκύπτει. Ένα λίτρο βενζίνης κοστίζει σήμερα κατά μέσο όρο 1,53 ευρώ/λίτρο. Αν κάνω μετατροπή σε υγραέριο, η κατανάλωση θα αυξηθεί κατά 20%, οπότε θα χρειαστώ 1,2 λίτρα υγραερίου, που κοστίζουν 0,71 ευρώ/λίτρο x 1,2 = 0,85 ευρώ. Μιλάμε δηλαδή για πολύ μεγάλη διαφορά από το 1,53 στο 0,85, δηλαδή 44% οικονομία στο καύσιμο.
Αν λοιπόν η τεχνογνωσία είναι συμπαγής, η εμπειρία μεγάλη και το κόστος μικρό, υπάρχει άλλος λόγος που να σας κρατάει;
Η οικονομία που προκύπτει με τη χρήση υγραερίου είναι αρκετά μεγάλη, αγγίζοντας το 44%.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ AUDI : Διαβάστε με προσοχή το 2ο και 3ο σχόλιό μου στις 14/10/2019. Αναφέρεται σε ετήσια χρήση 13.000 χλμ για την οποία το κέρδος είναι 147 ευρώ κάθε χρόνο, άρα το συνολικό κέρδος για τα εννέα έτη είναι 1323 ευρώ από τη χρήση του LPG, χωρίς να υπολογιστούν , όπως είχα αναφέρει διάφορες αβαρίες λόγω LPG. Αυτή είναι η εμπειρία μου, όπως προκύπτει από τα στοιχεία χρήσης που έκανα. Η θεωρία απέχει πολύ. Εκτός αν μιλάμε για κάποιο θηριώδες όχημα, ενεργειοβόρο, κατανάλωσης 15 λίτρων ανά 100 χλμ. Για το TOYOTA AURIS 1600 CC το κέρδος ήταν 147 ευρώ ανά έτος.
Είδα ένα σχόλιο από τον Δημήτριο Στεφο, ισχυρίζεται ότι έχει γλιτώσει μόλις 910 ευρώ σε 9 έτη. Προσέχοντας λίγο καλύτερα το σχόλιο του βλέπω ότι έχει υπολογίσει λάθος όμως. Γράφει 10 λίτρα στα 100 χλμ και βγάζει συμπέρασμα άρα 1300 λίτρα σύνολο 9 ετών. Φίλε 10 λίτρα στα 100 = 100 λίτρα στα 1000 = 1000 λίτρα στα 10 χιλιάδες = 10000 λίτρα στα 100000 χλμ . Εφόσον λοιπόν δεν έκανες 13000 χλμ σε σύνολο 9 ετών αλλά 13000χ9 = 117000 χιλιόμετρα , τότε βγαίνει 1300 λίτρα για 13000 χλμ άρα 1300*0.7 = 910 τον χρόνο επί 9 χρόνια = 8.190 ευρώ. Οπότε ή εσύ κάτι δεν έγραψες σωστά ή εγώ κάνω κάποιο λάθος... κι αυτό το νούμερο βγαίνει αν υπολογίσουμε μέση τιμή βενζίνης 1.4 που νομίζω παραπάνω ήταν τα τελευταία χρόνια...
C 3σιτροεν καίει 330 Χιλ με 40 ΛΙΤΡΑ αυτόματο βενζίνη .αξίζει η αλλαγή γιατί είναι 3κυλιδρο
Εχω TOYOTA COROLA 1400 ΤΟΥ 2003 97ΗΡ ME 270.000ΧΜ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.
Διαβασα σχεδον ολα τα σχολια ,παρατηρησα οτι υπαρχει απολυτη "αγνοια" για το LPG . Αυτοι που εβαλαν το υπερασπιζονται και καλως κανουν ,το δουλευουν το γνωριζουν και αποταμιευουν με καθε γεμισμα και χρηματα γυρω στο 40-45% απ οτι θα εδιναν για βενζινη. Τωρα αυτοι που σεν εχουν βαλει γιατι το κατηγορουν; Αφου δεν εβαλαν δεν το δουλεψαν δεν εχουν σχεση με το αντικειμενο αλλα "ακουσαν απο αλλους". Εχω 2 αυτοκινητα ενα octavia toy 2010 εχω πανω υγραεριο απο το 2013 το landirenzo δεν εχω κανενα προβλημα ,κανενα ομως εχω γραψει με το lpg 110000 xil χιλιομετρα και πριν 3 χρονια εβαλα και σε ενα atos prime ena kit της europegaz τελειως απροβληματιστο εχω γραψει 60.000 χιλ χιλιόμετρα. Να πατε οσοι θελετε να κανετε οικονομια σε συνεργειο που γνωριζει και οχι σε τσαρλατανους .
ΔΙΟΡΘΩΣΗ : 147 ευρώ ετησίως
Αγαπητέ @Γιώργος Σ, επειδή ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες : Ιδού τα νούμερα πώς βγαίνουν Α. LPG + ΒΕΝΖΙΝΗ 1. Αρχική δαπάνη εγκατάστασης 1560 ευρώ (2010) , κατανεμόμενη στα 9 έτη 173 ευρώ ανά έτος 2. Καθώς είσαι αναγκασμένος να διατηρείς διπλό σύστημα καυσίμου , πέρα από το service το ετήσιο της βενζίνης, έχεις και για το LPG , 50 ευρώ το έτος. 3. Καύσιμο LPG για ετήσια χρήση 13.000 χλμ : 10 λτ/100 χλμ , άρα 1300 λτ Χ 0,70 (πολύ συνεσταλμένη τιμή) = 910 ευρώ. 4. Κάθε 1500 χλμ χρειάζεσαι περί τα 25 λτ βενζίνης , 25Χ1,55= 40 ευρώ, άρα για τις 13.000 χλμ 40Χ8= 320 ευρώ ετησίως. 5. Κάθε διετία για το ΚΤΕΟ απαιτείται Δήλωση Εγκαταστάτη , 25 ευρώ, άρα 12,5 ετησίως. ΕΤΗΣΙΟ ΚΟΣΤΟΣ : 173+50+910+320+12= 1465 ευρώ Β. ΜΟΝΟ ΒΕΝΖΙΝΗ Μόνο το κόστος καυσίμου, διότι ετήσια συντήρηση του συστήματος είναι κοινή και για τα δύο. 13.000 χλμ, 8 λτ (AURIS 2008 , 1600 cc)/100 km , 1040 λτ Χ1,55 (συχνά αρκετά φθηνότερη)= 1612 ευρώ ΔΙΑΦΟΡΑ 1612 – 1465 = 147 ευρώ ετησίως. Εάν λοιπόν για 147Χ9 έτη = 1323 ευρώ Εάν θεωρείτε ότι για 1323 ευρώ ετησίως αξίζει, υπολογίστε ότι δεν ανέφερα αβαρίες λόγω LPG (είχα 2, 300+150 ευρώ), υπολογίστε την κάμψη απόδοσης του κινητήρα, τα μπουκώματα/τινάγματα εν κινήσει, τη δραματική μείωση του χώρου αποσκευών , την αναγκαστική αλλαγή τουλάχιστον της δεξαμενής καυσίμου στη 10ετία, το κόστος απεγκατάστασης και επαναφοράς της άδειας. ΑΞΙΖΕΙ ;
@Δημήτρης Στέφος Δεν βγαίνουν τα νούμερα αγαπητέ. Ένα απλό υπολογισμό να κάνεις με μια μέση κατανάλωση 8 λτρ/100χλμ μια μέση τιμή υγραερίου 0,7 το λίτρο μαζί με μια μέση τιμή βενζίνης 1,55 έχεις κερδίσει κοντά στα 5000 ευρώ. Δεδομένου πάντα ότι δεν έχεις κάποια χοντρή βλάβη όπως αναφέρεις ότι δεν είχες στο μήνυμά σου.
Όχι δεν συμφέρει ή τουλάχιστο δεν συμφέρει τόσο ώστε να υποστεί κανείς την ταλαιπωρία της μετατροπής και τη συντήρηση διπλού συστήματος . Το γράφω αυτό εκ πείρας, μόλις το απεγκατέστησα μετά από 9 χρόνια χρήσης, με 13.000 χλμ περίπου ετησίως. Συμπέρασμα οικονομικό, κέρδος μόλις 920 ευρώ συνολικά στη διάρκεια των 9 ετών, εφόσον η υγραεριοκίνησή σου δεν παρουσιάσει σοβαρό πρόβλημα και χωρίς να υπολογίσουμε το κόστος απεγκατάστασης (100€) και την επαναφορά της άδειας κυκλοφορίας (40 ΚΤΕΟ + ; Δνση Μεταφορών) . Εννοείται δαπανάς και για βενζίνη, περίπου 40 ευρώ ανά 1400 με 1600 χλμ. Αν είσαι άτυχος και υποστείς δυσλειτουργίες λόγω lpg, τότε μπορεί να βρεθείς με έλλειμμα. Μην το εγκαταστήσετε, αρνητική εμπειρία.
STAG-4 QNEXT PLUS/AC150
Τι Κιτ φοράς ?
Ακριβώς εκεί πάω γιατί δυστυχώς εκεί το εγκατέστησα - είσαι γατα LPG.
Καταλαβα αμέσως που πας για service...Στον Τσο....νη τα ποσά είναι ΤΡΑΓΙΚΑ!!! Άλλαξε εγκαταστατη να βρεις την υγεία σου!!!! Τι απαράδεκτα πράγματα είναι αυτά...
φίλε LPG σήμερα έκανα το σερβις - εχω τις αποδείξεις να σου τις στειλω σε e-mail - με υποχρεώνουν σε ετήσιο σερβις για να είναι το αυτοκίνητο εντός εγγύησης - 65 € πλήρωσα για τα 2 φίλτρα και την εργασία και 37€ για το ενέσιμο λιπαντικό που βάλανε στην δεξαμενή του gas. και δεν είμαι βενζινοπώλης - όχι - ένας απλός που την πάτησε βάζοντας υγραέριο στοπ αυτοκίνητο
,φίλε υγραεριοκινηση μάλλον βενζινας είσαι που δεν μπορείς άδεια για υγραέριο και γράφεις τόσες ανακρίβειες....Το lpg θέλει service ανά 15.000χλμ με κόστος 25 ευρώ και κάθε δύο χρόνια 20 ευρώ για το ΚΤΕΟ...Αν κάποιος κάνει 15000 χλμ το κέρδος του είναι πάνω από 900 ευρώ το χρόνο....Αν μπει αξιόπιστο σύστημα σε καλά εγκαταστατη δεν έχεις το παραμικρό πρόβλημα σου το λέω μετά από 120000χλμ με αέριο σε alfa romeo 156..(270000 συνολο )
δυστυχώς με τις τιμές που υπάρχουν στα ετήσια νορμάλ σερβις των αυτοκινήτων που δουλεύουν με υγραέριο τελικά δεν συμφέρει να βάζεις υγραέριο - με 10.000 χλμ ετήσια η διαφορά κέρδους βενζίνης υγραερίου είναι στα 250€ - αν αφαιρέσουμε 100€ που θέλει για το ετήσιο νορμάλ σερβις το κέρδος πέφτει στα 150€ ετησίως και αν ξεκινήσουν οι αντικαταστάσεις και οι επικσευές των επι μέρους υλικών του υγραερίου όπως μάκτρα-μπεκιέρες-πνεύμονες-δεξαμενές και το κόστος για την βεβαίωση για το ΚΤΕΟ τότε δυστυχώς το ετήσιο κόστος με υγραεριοκίνηση ανεβαίνει πάνω από το ετήσιο κόστος λειτουργίας του αυτοκινήτου με βενζίνη - πολύ λυπηρό!!!!
Έβαλα πριν 2 χρόνια αέριο σε Τέριος 1,3 του 2005 που είχε τότε 140,000 χιλ. σήμερα έχω κάνει 43,000 χιλ. χωρίς πρόβλημα (άναψε μόνο το check engine λόγω αλλαγής μείγματος στον αισθητήρα λ) και ελάχιστη διαφορά στην απόδοση. Το όφελος μέχρι σήμερα είναι 43,000 Χ 0.08 =3.440 € αφαιρουμένου του κόστους εγκατάστασης 750 € και 500 € βενζίνη μας μένουν 2,200 € όφελος. Πλέον με 20,000 χιλ. το χρόνο θα έχω 1, 300 € όφελος. Αν στην 6-7 χρόνια κάψει τον κινητήρα θα βάλω ένα μεταχειρισμένο με 1,000 €, μέχρι τότε θα έχω κερδίσει 8,000-9,000 €. Αυτά...
Καλά μερικά άτομα από εσάς είναι απίστευτα. Έβαλε κάποιος γνωστός σας υγραέριο και σας χάλασε τόσο πολύ και γράφεται εδώ μέσα το κοντό σας και το μακρύ σας για να κοροϊδεύετε τον εαυτό σας. Βάλτε υγραέριο όποιος το αποφάσισε αλλά όχι ένα φτηνό. Έχει εξελιχθεί τόσο πολύ το σύστημα που υπάρχει για κάθε αμάξι το ανάλογο.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΕΤΡΕΨΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΓΚΑΖΙ ΄ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΚΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΝΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ , - ΤΟ ΞΑΝΑΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΞΕΡΑΜΕΝΑ - ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΝΕΡΟΥ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ?
Εχω kia sephia του 1997 με συστημα υγραεριου απο το 2013...0 προβληματα ιδια καταναλωση καυσιμου πηγα βολο και ηρθα αθηνα με 5 επιβατες και επισκευες μονο με 50€ ξεκαθαρα τωρα τι λετε ολοι εσεις οι φραγκατοι που κλαιγεστε ολη την ωρα και βρισκετε δικαιολογιες ειναι αλλη ιστορια εγω με βενζινα για να παω βολο το λιγοτερο 100€ οποτε εχω τα 40€ στην τσεπουλα μου να πιω την μπυρα μου...αντε γειααααα
oολα καλα ολα αγια!αλλα γιατι ειστε προκατηλημενοι και κατακρινετε τις ελληνικες πατεντες οπως αναφερετε!!(και οχι ελληνικες πατεντες). ολες οιμ πατεντες απο την ΕΛΛΑΔΑ εχουν ξεκινηση.
έχω βάλει σε colt του 07 συστημα LANDI σε μάστορα που δεν ήξερα μετά από σύσταση στα 84000 χλμ και έχω κάνει 40χιλιαδες χλμ ακομη. κανω τα προγραμματισμενα σερβις του υγραεριου και μεχρι στιγμης δεν εχω καποιο προβλημα. κοστος 850 πριν απο μερικα χρονια, η αποσβεση εχει γινει για πλακα, και ήδη η εξοικονομηση για το καθημερινο περα δωθε ειναι τεραστια.
Παιδιά καλησπέρα εγώ έχω ένα Mitsubishi colt 1.3 95 hp του 2008 αξίζει να βάλω υγραέριο;και αν αξίζει έχει να μου προτείνει κάποιος εταιρία υγραερίου και μαγαζί για εκατασταση;
mazda 3 1600 εχω βαλει υγραεριο 1 χρονο και δεν εχω κανενα απολυτος προβλημα αν βαλεις συστημα φτηνο απο πολωνια κλπ λογικο να εχεις προβληματα ψηφιζο ιταλικα με κλειστα ματια zavoli συγκεκριμενα ...αα και κατι αλλο εγκατασταση μονο σε ειδικους και οχι σε κανενα γιαπι ........και δεν θα υπαρξει προβλημα!
@ teola Τι σύστημα έχεις βάλει στο Focus?
Έχω ένα Opel corsa 1.2 του 2013 το έβαλα τους πρώτους μήνες που το αγόρασα μιας και κάνω πολλά χλμ. μέχρι στιγμής 12000 χλμ. με βενζίνη και 62000 χλμ με υγραέριο κανενα μηχανικο πρόβλημα ουτε check κτλ .και από οικονομία, κατανάλωση με βενζίνη 7,00 με τιμή βενζίνης 1,52 και αέριο 7,20 με τιμή (αθηνα) 0,63 + 5λτ βενζινη/2000χλμ, συνολική οικονομία πάνω από 50% ,και λιγότερο και από το corsa diesel
και εδώ η εμπειρία γερμανού κατόχου opel zafira cng.Θα έλεγα οτι οταν περνούν τα χρόνια τοτε φαίνονται οι ευαισθησίες διαφ.μηχ.μερών. Ich fahre einen Opel Zafira A CNG, EZ 2005, aktuell 130 000 km, bis Mai 2012 seit 5 Jahren ohne größere Probleme. Dann kamen ständig Fehlermeldungen der Motorelektronik (Abgasentgiftung). Die Werkstatt (Opel Vertragswerkstatt) konnte zunächst nichts finden, dann wurde der Zündverteiler erneuert, was keine Verbesserung brachte. Dann waren als nächstes die Einspritzdüsen defekt und wurden ausgetauscht. Als dies immer noch keine Besserung brachte, wurde eine Druckverlustprüfung durchgeführt, wobei auf 3 Zylindern Druckverluste von 20 - 30 % auftraten. Von einer Erneuerung der Zylinderkopfdichtungen riet mir die Werkstatt ab, da weitere Folgeschäden nicht auszuschließen seien. Nun ist das Fahrzeug kaum noch fahrtauglich und auch nur mit großem Wertverlust zu verkaufen. Bisher konnte ich nicht in Erfahrung bringen, was die Ursache dieses vorzeitigen Motorschadens ist, ob es sich um ein Opel-typisches Problem oder ein Problem von Erdgasmotoren handelt. Auch ist die Frage einer möglichen Reparatur noch ungeklärt. Vielleicht kann mir jemand einen Tipp geben?ra cng
Γελαω με αυτά που γράφουν οι ασχετοι για το lpg 30.000 χλμ έχω με lpg ούτε τρελενεται ο εγκέφαλος ούτε δίπλα Σερβίς κάνω. Αν τρελαθεί καμία φορά του δίνω ψυχοφαρμακα και τον παρακολουθεί ψυχίατρος χαχαχαχα
Στην περιπτωση μου απο την πρωτη μερα λειτουργιας ολα ηταν τελεια δεν με προβληματισε ποτε το πολωνικο υγραεριοσυστημα.Η φλατζα σιγα σιγα αρπαζε γιατι υπηρχε περισσοτερη ευαισθησια στο 4ο κυλινδρο.Με βενζινα σιγουρα θα το παρουσιαζε αλλα πολυ αργοτερα. Πιστευω οτι καποιοι κινητηρες εχουν καπου την ευαισθησια τους πχ βαλβιδες,φλατζες και σε συντομοτερο διαστημα με το αεριο την παθαινουν.Σιγουρα τα εργοστασιακα εχουν καποια διαφοροποιηση οπως σχεση συμπιεσης,φλατζα ενισχυμενη η κατι αλλο.Ερχεται σιγα σιγα και η αεριοκινηση με υπερ συμπιεσμενο αεριο.Το εργοστασιακο opel zafira που ειχε δοκιμαστει ειχε υψηλοτερη σχεση συμπιεσης.Εδω να δουμε τα διασκευασμενα θα αλλαξουν τη σχεση?
Και όσον αφορά τον αουντιστα, ακόμα και με αέριο τα αουντι 1.8 με βλέπουν με το μακαρονι...,
Βλέπω πολλούς άσχετους να γράφουν το μακρι και το κοντό τους χωρίς να έχουν ιδέα... Λοιπόν εάν μπει σωστό σύστημα απο εγκεκριμένο εγκαταστάτη, και δεν μπει κάνα πολωνοβουλγαρικο με 300 ευρώ δεν θα υπάρξει κανένα θέμα απολύτως...Εγω προσωπικά μετά απο την εγκατάσταση σε alfa romeo 156 εχω μείνει πολύ ευχαριστημένος , η οικονομία ειναι τεράστια και με 35 ευρώ πάω και ερχομαι Αγρίνιο...Στις επιδόσεις ναι έχει μια μικρή μείωση αλλά το αέριο το βάζει οποίος θέλει να κάνει οικονομία....
εδώ και 3 χρόνια χρησιμοποιω υγραεριο χωρις κανενα προβλημα με μειωμενα εξοδα καθως μιλαμε για αποστασεις πανω απο 50 χλμ την ημερα και η διαφορα απο τα καυσιμα με καλυπτει και απο τα σερβις σε ετησια βαση αλλα και απο το κτεο ανα διετια οποτε elmariachi εαν η μετατροπη εχει γινει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν προκειται να εχεις προβλημα(το αμαξι ειναι του 1998 και εχει το υγραριο 2011).υπαρχουν ανταλλακτικα για ολα τα μερη του κινητηρα ειδικα για καυση υγραεριου αρα εαν θελεις να εχεις ολοκληρωμενη λύση τοποθετεις τα σωστα υλικα, κατι που αρκετοι δεν κανουν ειτε λόγω αυξημενουκοστους ειτε λογω ελλειπης ενημερωσης.
Ολοι εσεις που προτεινετε την αλλαγη του βενζινοκινητου με ντιζελ εισαγωγης εχετε ιδεα μηπως ποσα περιττα λεφτα πληρωνετε στους εμπορους που σας πουλανε φυκια με μεταξωτες κορδελες; Καλα ας μη μιλησουμε για τα πειραγμενα χιλιομετρα. Επισης εχετε ακουσει πως κανει ενα Corsa 1.3 Diesel? Τα τρακτερ που εχουν στα χωρια παιζει να κανουν λιγοτερο θορυβο. Κι αν παρετε καμια τρομπα στο χερι, περαστικα σας. Τουλαχιστον θα εχετε διωξει την "κακη" βενζινη. Επισης επειδη καπου αναφερθηκε πιο πανω, σε ολη την Ευρωπη η τιμη της βενζινης δεν εχει σημαντικη διαφορα σε συγκριση με την Ελλαδα. Μπορει σε καποιες χωρες να ειναι λιγο φθηνοτερη, οπως η Αυστρια, αλλα στην πλειονοτητα των περιπτωσεων ειναι μια η αλλη. Εκτος αν συγκρινετε την Αθηνα με το Νταλλας, οποτε ναι, τοτε στην Αθηνα μας γδερνουν
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.....ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟ 40% ΕΙΝΑΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ......3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ 250 ΧΙΛΙΑΔ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ..ΜΟΝΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΜΕ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΚΟΣΤΟΣ 20-30 ΕΥΡΩ
Το υγραέριο είναι απο τις καλύτερες λύσεις. Αυτά που λέγονται για πατέντες κ προβλήματα, δεν έχουν βάση. Υπαρχουν συστήματα, για καθε αυτοκίνητο καινούργιο ή παλιό. Απο αυτό εξαρτάται και το κόστος. Αν κάποιος δν έχει γνώσεις μηχανολογιας κ δν έχει εμπιστο μάστορα, ας μην το επιχειρήσει γιατι μπορει και να του κανουν λάθος δουλειά. Εγω προσωπικά εχω corolla g6 2001 μοντέλο χωρις να ξέρω τα πραγματικα χιλιόμετρα (τα είχε γυρίσει ο προηγούμενος) αυτη τη στιγμή γραφει 196000 χλμ και τα τελευταία 70000 τα εχει κάνει με υγραέριο (εννοείται όχι αντιπροσωπείας λόγω οτι κατέχω κάποιες βασικές γνώσεις που μου επιτρέπουν να καταλάβω τι μου τοποθέτησαν χωρις να πληρώσω το "καπέλο" της αντιπροσωπείας). Πολλά από αυτα τα χλμ τα εχει κάνει με το ποδι στο πάτωμα (ως γνωστων ένας κόφτης την ημέρα, το συνεργείο κάνει πέρα) κδν εχει κάνει το παραμικρο. Καθαρό κέρδος έχω 40 € ανα 1000 χλμ και αν στο κάτω κάτω πάθει κάτι δν σήμαίνει οτι φταίει το αέριο. Με τον τρόπο που το πάω δικαιολογείται... Κάτι που κανένας ποτέ δν παραδέχεται...
Φιλε αλεξ φ την αξιοπιστια της διασκευης θα σου την εγγυηθει ο αεριτζης.Αν ειχα καποια χρονια τουρμπατο θα το ειχα μετατρεψει σιγουρα.
παιδια καλησπερα!καινουριος στο site θα ηθελα να ρωτησω σε ενα renault laguna 2000 κυβικα και τουρμπο προτεινετε να βαλω αεριο η οχι? ευχαριστω!
Εχω προσωπική εμπειρία απο υγραεριοκίνηση 3χρόνια σε fiat doblo που δούλευε αριστα, σαν διασκευή και με τρόπο βελούδινο αν και με χαμηλη ιπποδύναμη ψιλοζοριζόταν. Ημουν πολυ ευχαριστημένος με την οικονομία. Υστερα απο κάψιμο φλάτζας σε ένα χρονο ο μηχανικός μου και ο μηχανουργός που ίσιωσε το καπάκι μου ανέφεραν οτι με την υγραεριοκίνηση υπάρχει μεγαλύτερη θερμοκρασία καυσης και κάποιες φλάτζες δεν αντέχουν αυτη τη διαφορά.Το φτιάχνω δευτερη φορα και σε ενα χρονο τα ιδια.Το φτιαχνω και το πουλάω για αλλαγή σε diesel μεταχ εισαγωγης ενα χρονο τωρα μαλλον βρηκα την ησυχια μου. Συμπέρασμα οτι δεν ειναι επιτυχιμένη διασκευή σε κάποιους κινητήρες Οτι γλυτωσα το ξαναπληρωσα σε επισκευή.
Ρε παιδιά η μισή Ελλάδα κινείται με αυτοκίνητα που πωλούνται μεταχειρισμένα κάτω από 5 χιλιάδες ευρώ, ειδικά σε καθημερινή βάση. Μιλάτε για ρίσκα και για καταστροφή μοτέρ. Εγώ έχω ένα fabia του 2006 1400, με BBZ κινητήρα. Το αυτοκίνητο το πήρα με 27000 χιλιόμετρα πριν 3,5 χρόνια περίπου. Προσέχω τα σέρβις του, αν και οδηγώ επιθετικά και του εγκατέστησα σύστημα υγραερίου brc plug n drive στα 46000 χιλιόμετρα. Τώρα έχω 106000 χιλιάδες σχεδόν και το αμάξι δεν έχει καμία ουσιαστική διαφορά, ούτε βλάβη. Το μόνο που κάνει είναι αν μου σβήσει με αέριο αργεί να κλείσει λίγο η τροφοδοσία και μετά θέλει 2-3 μιζιές για να πάρει ξανά. Με 20 ευρώ βγάζω πάνω από 220-230 χιλιόμετρα ενώ με βενζίνη θα έβγαζα σχεδόν 100 λιγότερα. Η απόσβεση μου, έχει γίνει εδώ και καιρό, οι τιμές τώρα έχουν πέσει χαμηλά και μπορώ να πω ότι είμαι 95% ικανοποιημένος από την επιλογή μου. Σημειωτέον, δεν έχω βάλει ποτέ κάποιο έξτρα συμπλήρωμα στο αυτοκίνητο και αλλάζω ταχύτητα συνήθως μετά τις 4000 rpm. Θα ήθελα να καίει λίγο λιγότερο, αλλά και πάλι η διαφορά είναι παραπάνω από αισθητή. Για το nissan primera που λέει ο φίλος, έχω ακούσει ότι τα σύγχρονα ιαπωνικά, όπως και οι fsi-tsi κινητήρες δεν ενδείκνυνται για μετατροπή αερίου. Δεν ξέρω αν ισχύει και για το P12. Εγώ προσωπικά έχω αποσβέσει τα λεφτά της μετατροπής προ πολλού και αν αντέξει ακόμα 50.000 χιλιόμετρα το μοτέρ απροβλημάτιστα, πιστεύω πως ίσως αγοράζω ακόμα ένα ίδιο αυτοκίνητο, με τα λεφτά που γλίτωσα, για ανταλλακτικά. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οι εγκαταστάτες, όχι το αέριο σαν καύσιμο. Εσείς μπορείτε να μείνετε με βενζίνη φυσικά. Εδώ για τα ντίζελ ακούω τα εξ αμάξης καθημερινά, οπότε δεν μου κάνει καμιά εντύπωση.
Καλο το υγραεριο μονο που δεν μπαινει σε ολους τους κινητηρες οπως ο fsi της vw ο 1600αρης!
Υπάρχουν φανατικοί όλων των ειδών. Τα γεγονότα έχουν σημασία. Μήπως έχει κανείς υπόψη του νούμερα? Και όχι μόνο εικασίες, φόβους και ψιθύρους. Θα ήθελα να ξέρω ποιο είναι μεγαλύτερο ρίσκο: να βάζει κανείς φαρδύτερες ζάντες ή να βάζει υγραέριο?
Χωρίς μεγαλη ερευνα αγορας το Νοε 2008 εβαλα υγραεριο σε mazda 6 1,8 του 2004 με 65000χλμ.Χωρις να μου πουν μη το πατας (βλεπε 200 στην εγνατια) ειχα προβλημα στη συμπιεση σε 3 κυλίνδρους και επελεξα μεταχειρισμενο κινητηρα εχωντας κανει μονο 65000χλμ με την μετατροπη!!!Στο δευτερο κινητηρα εχω κανει με υγραεριο αλλες 107000χλμ (δηλ στα 11 χρονια 220.000 χλμ).μετατροπη τοτε 1200ε,αντικατάσταση κινητήρα 1500ε!!!εγω δεν ρωτησα!!!αλλα σιγουρα κερδισα !!!! Αν τωρα η μετατροπη ειναι τα μισα λεφτα κ προσεξει κανεις και το ποδιτου(πανω απο 140 γυρναμε βενζινη)!!! ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙΣ ΚΕΡΔΟΣ!!! Στο κατω κατω δεν πετας το αμαξι σου στα 20 χρονια με 200000χλμ λογω κοστους βενζινης!!! Καποτε βαζαμε αξεσουαρ(ηχοσυστημα στη mazda bose 1000e)τωρα μετατροπη!!! καλυτερα να μην μιλανε οσοι δεν ξερουν!!! εγω με βενιζινη εφτανα και τα 13 λιτρα στα 100χλμ (βαρυ δεξι ποδι) με αεριο 10 λιτρα!!!(δεν πρεπει να το παταμε για προστασια κινητηρα) Η μεση τιμη στα 7 χρονια ειναι γυρω στα 60λεπτα το λιτρο!! η τιμη Λαρισα πριν μια βδομαδα 63λ !!!
Καταλαβαινω το ζηλο υποστηριξης του αεριου. Καποιοι ειναι η δουλεια τους, αλλοι παλι αισθανονται την αναγκη να υποστηριξουν την επιλογη τους. Το αεριο ειναι πιο φθηνο αλλα δε μου φτανει αυτο. Καταρχας δεν εμπιστευομαι το κρατος για το αν και ποσο φθηνο θα παραμεινει. Ακομη δεν θελω προσθηκες στο δικο μου αυτοκινητο ειδικα σε ενα τοσο ευαισθητο σημειο. Πραγματι καποιοι δηλωνουν ευχαριστημενοι γνωριζω ομως κοσμο που επαθε ζημια. Εγω σας καταθετω τη δικη μου λυση. Δεν χρησιμοποιω τ αμαξι για να παω ως το περιπτερο. Δεν τρεχω πια(το βασικοτερο) Ανεβαζω μια σχεση παραπανω απ οτι παλια (οπου και αν γινεται). Στις ανηφορικες στροφες δεν παταω ηλιθιωδως φρενο αφου φροντιζω απλα να αφησω νωριτερα το γκαζι. Δεν οδηγω με βαση τη σταθερη ταχυτητα αλλα τη σταθεροτερη καταναλωση πχ δεν πειραζει αν μειωσω λιγο στον ανηφορο...εξαλλου στον κατηφορο θα αυξησω λιγο και θα μαι στα ισα. Δεν κουβαλαω περιττη σαβουρα, θα εκπλαγειτε αν δειτε τι αχρηστα κουβαλατε. Λαστιχα παντα σωστα φουσκωμενα μπουζι σωστα. Με αυτα σας το λεω οχι μονο λιγοτερο καυσιμο αλλα και λιγοτερες αβαριες θα εχετε και λιγοτερο αγχος. Και θα ειστε πιο ασφαλεις γιατι δεν θα τρεχετε. Ισχυει σε ολα τα ειδη καυσιμου.
Σώθηκα με το αέριο !!! Καμία διάφορα σε επιδόσεις ! Η δεξαμενή στη ρεζέρβα , ανέπαφος ο χώρος αποσκευών , παω Θεσσαλονίκη με 30 ευρω ...
Σώθηκα με το αέριο !!! Καμία διάφορα σε επιδόσεις ! Η δεξαμενή στη ρεζέρβα , ανέπαφος ο χώρος αποσκευών , παω Θεσσαλονίκη με 30 ευρω ...
Ολοι εσεις που κατακρινετε την μετατροπη σε υγραεριο,απο την ημερα που θα το βαλετε και μετα,θα βαρατε φασκελα στον εαυτο σας που τοσο καιρο πληρωνατε τζαμπα βενζινα.Οτι αλλο και να πειτε ειναι απλες οδοντοβουρτσες.
Έχω Opel astra G 1,4 και έχω σύστημα υγραερίου zav.....εχω διανύσει 27000 χλμ σε 16 μήνες και εχω κάνει ήδη αποσβεση. Ενδεικτικά σας λέω ότι οι καταναλωσεις μου σε lt υγραερίου / 100 km είναι: εκτός 6-6,5 εντός 9-10. Βέβαια λόγω επικείμενων τακτικών και αναποφεκτων συντηρήσεων ( ιμάντες δίσκος πλατό, ελαστικά και βάψιμο ) μάλλον θα το αντικαταστισω, παρότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την επιλογή μου. Οποτε νομίζω ότι μετατροπη σε υγραεριο αξίζει, αρκεί να λάβει κάποιος υποψη και το γενικότερο κόστος του αυτοκινήτου και όχι μόνο το κόστος μετακίνησης.
Εχουμε υγραεριο και στα 3 αυτοκινητα της οικογενειας.σε golf iv,alfa 147 και grande punto t-jet εδω και χρονια χωρις κανενα προβλημα.προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αξιζει αρκει να εχεις καταλαβει οτι το εβαλες για οικονομια και ξεχνας τα πατηματα και το κινητηρα σε υψηλους ρυθμους περιστροφης.ενα κουμπακι ειναι και γυρναει στην βενζινη αν θελεις να το ζορισεις.τωρα τα επιχειρηματα περι βαρους και λοιπα ας μην γελιομαστε η απειροελαχιστη διαφορα στην οδικη συμπεριφορα αφορα τους ελαχιστους ικανους που θα καταλαβουν τη διαφορα το 99% δεν θα καταλαβει τιποτα.εγω δεν καταλαβα στο πουντο μου και ας με πειτε και κουλο.
Για τους φιλους που γελανε.. Πρωτον με ονομα audistas μαλλον εχουν audi αρα και φραγκα. Θα ηθελα να τους ενημερωσω οτι καποιοιους ανθρωπους δεν τους πειραζει να ειναι πιο αργοι αλλα τους νοιαζει να εχουν παραπανω εισοδημα για να αλλους λογους πιο ασημαντους βεββαια απο το 0-100.. .οπως να ταισουν τα παιδια τους ή να τα πανε σχολειο.
Polo, του 2003, 1400 κυβικά. Εχω ένα χρόνο που κινούμαι με υγραέριο. Η κατανάλωση του είναι αυξημένη κατα 5% το καλοκαίρι και 10% το χειμώνα, σε σχε΄ση με την βενζίνη. Στο τελευταίο μου γέμισμα, υπολόγισα κατανάλωση 7,1 λιτρα στα εκατό. Με 67 λεπτά το λίτρο. Μεσες άκρες, τα εκατο χλμ μου κοστίζουν μεταξύ 5,5 μεχρι 6 ευρώ στα εκατό χιλιόμετρα. Βενζίνη, μου ζητάει κάτι λιγότερο από ένα εικοσάρικο το μήνα. Πολύ ευχαριστημένος και δεν μου έχει βγάλει κανενα πρόβλημα, μέχρι στιγμής. Δεν ξέρω σε άλλες περιπτώσεις τι συμβαίνει, θα έχει να κάνει και με τον συστημα που επιλέγεται και τον εγκαταστάτη.
Η υγραεριοκίνηση είναι άλλη μια φάμπρικα για τον κοντόφθαλμο νέο Έλληνα. Ο όποιος πάντα τον ενδιέφερε το τώρα και όχι το μετά. Στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Nissan που συντηρούν το αυτοκίνητο μου, είχαν μέσα ένα Primera P12. Μου έδειξαν τα μπούζι του, είχαν πιάσει oι ακίδες λευκή πούδρα. Μου λέει ο υπεύθυνος, ότι γλύτωσε από τις βενζίνες θα τα δώσει για επισκευή της μηχανής. Βεβαία υπάρχουν και οι ήρωες ιδιοκτήτες που τοποθετούν πατέντα συστήματα. Γιατί αν δεν έχει από κατασκευής σύστημα υγραερίου το αυτοκίνητο η μετά τοποθέτηση του είναι πατέντα.
Χωρίς υγραέριο η κατανάλωση βενζίνης ήταν 12 Ευρώ ανά 100 χλμ (Έχω ΤΟΥΟΤΑ avensis 1600 cc του 2001). Μετά την τοποθέτηση κιτ υγραερίου (το Σεπτέμβρη του 2014) η συνολική κατανάλωση (βενζίνης & υγραερίου) είναι (σήμερα) 8,3 Ευρώ ανά 100 χλμ. Το κόστος της τοποθέτησης ήταν 950 Ευρώ. Θετικά στοιχεία: 1)Μείωση κόστους μετακινήσεων,2( αύξηση της αυτονομίας κατά 400 χλμ. Αρνητικά: Μείωση του χώρου αποσκευών (ο χώρος της ρεζέρβας έχει δοθεί στη δεξαμενή υγραερίου.) Συνολική αποτίμηση: Υποθέτοντας ότι διανύω 15.000 χλμ ανά έτος, κερδίζω (ετήσια) περίπου 555 Ευρώ.Άρα με αυτό το ρυθμό σε κάτι λιγότερο από 2 χρόνια (από την τοποθέτηση) θα έχει γίνει η απόσβεση. Αν λάβουμε υπόψη ότι το αυτοκίνητο είναι 14 ετών και υπολογίζω να το κρατήσω αρκετά χρόνια ακόμη (όσο πάει), θεωρώ ότι έκανα πολύ καλή επιλογή.
Το υγραέριο είναι η καλύτερη λύση για οικονομία αν δε μπορείς να αλλάξεις αυτοκίνητο. Το συνολικό κέρδος είναι περίπου 30%-35% σε σχέση με τη βενζίνη (τουλάχιστο στο δικό μου αυτοκίνητο). Αυτό προκύπτει αν συνυπολογίσουμε την λειτουργία του κινητήρα με βενζίνη στην εκκίνηση και τον περιστασιακό ψεκασμό κατά τη λειτουργια της μηχανής, την αυξημένη κατά 15%-20% κατανάλωση και τα εξτρά σέρβις για τον έλεγχο του υγραερίου. Σίγουρα έχουν γίνει πολλές μετατροπές από 'ειδήμονες' και σε αυτοκίνητα ενδεχομένως ακατάλληλα για υγραέριο, αλλά αυτό δεν είναι λόγος να το απαξιώνουμε. Ρωτήστε και τους πολλούς που έχουν ωφεληθεί. Προσωπικά μετά από 3 χρόνια και 60.000χλμ με υγραέριο (ford focus 1.6 με συνολικά 170.000χλμ) έχω κάνει προ πολλού απόσβεση της εγκατάστασης και σε κάθε χιλιόμετρο μου μένουν λεφτά στην τσέπη χωρίς το αυτοκίνητο να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα λόγω του υγραερίου. Να σημειώσω ότι ο εγκαταστάστης παίζει ίσως τον πιο σημαντικό ρόλο στην όλη υπόθεση, οπότε επιβάλλεται καλή έρευνα αγοράς. Τώρα αν κάποιος απαισιόδοξος ισχυριστεί ότι μετά από ας πούμε 5 χρόνια (θα δεις τι θα πάθεις) θα μου καεί η μηχανή από το υγραέριο, έχω να αντιπροτείνω ότι σε αυτοκίνητο 15ετίας πολλά μπορούν να συμβούν ούτως ή άλλως και χωρίς χρήση υγραερίου, μέχρι τότε θα εχω κέρδος αρκετές χιλιάδες ευρώ σε έξοδα μετακίνησης και η αξία του αυτοκινήτου μου θα είναι κανένα χιλιάρικο και κάτι, οπότε και πάλι βγαίνω κερδισμένος. Ευχαριστώ για τον χώρο και ελπίζω να μην κούρασα.
Θέλω και εγώ υγραέριο...Για να έχω μικρότερο χώρο αποσκευών,να είμαι αργός και να λεω την παραμύθα ότι κάνω χιλιάδες χιλιόμετρα και μου μένουν και ρέστα για καφέ!!!αχαχαχαχαχαχαχ!!!
@ASSOS77 συμφωνώ μαζί σου ότι εδώ δεν έχουν ιδέα. Υγραεριοκίνητο μόνο εργοστασιακό, ώστε να έχουν ληφθεί υπόψη οι επιπλέον παράμετροι του υγραερίου. όχι μετατροπές!! Το υδρογόνο έχει ακόμα πολύ δουλειά φίλε. Πολύ ζόρικο αέριο βλέπεις, δεν το αποθηκεύεις εύκολα. Όταν όμως επικρατήσει θα αλλάξουν πολλά!!! Το παιχνίδι θα παιχτεί ανάμεσα στο υδρογόνο και τις υπερ-μπαταρίες που είναι ήδη στα σκαριά, καθώς και το υδρογόνο τον ρόλο της μπαταρίας θα παίζει. Φορέας ενέργειας και όχι πηγή ενέργειας
Θα σας πω κάτι να σας γλιτώσω από κόπο κ χρήμα. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ Κ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ. Δεν έχουν ιδέα εδώ στο Ελλάντα! Χώρια που πρέπει να πληρώσεις ένα σκασμό λεφτά που ΠΟΤΕ! δεν κάνεις απόσβεση εξαιτίας διπλών service. Οι παραπονούμενοι κ αυτοί που πουλάνε τα μετατρεπόμενα αυτοκίνητα τους κ κλαίνε τα λεφτά τους είναι άπειροι. Όσοι δηλώνουν ικανοποιημένοι είναι πολύ προσωρινό συναίσθημα(ή ψέμα) κ όχι κάτι με βάθος χρόνου. Το φυσικό αέριο κ καλά να το εγκαταστήσουν αυξάνει κατά 100 κιλά το βάρος του αυτοκινήτου κ μάλιστα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου γεγονός που αυξάνει τρελά την κατανάλωση. Η μείνετε στη βενζίνη ή ανταλλάξτε με μικρό diesel. Αυτή είναι η αλήθεια! Σας τα λέω για να σας σώσω από τα χειρότερα, την έχω ψάξει μέχρι αηδίας. Ααα κ που είστε...η βενζίνη είναι τζάμπα παντού, μόνο Ελλάδα τη σκίζουν...Ακόμη το μέλλον στο καύσιμο ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ. Το κοντινό μέλλον θα με επιβεβαιώσει...Ευχαριστώ.
Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι μέχρι 5 ετών μακριά από μετατροπές!!!! Δυστυχώς τίποτα δεν εξασφαλίζει την σωστή εγκατάσταση. Ίσως μόνο η αντιπροσωπεία είναι που μπορεί να κάνει σωστή δουλειά καθώς έχουν τα λογισμικά του εγκεφάλου του αυτοκινήτου, οπότε δεν θα "τρελαθεί" κάποια στιγμή ο εγκέφαλος από τις αλλαγές του καυσίμου! Γενικώς δεν το συνιστώ από ίδια πείρα. αυτό που είχα το πούλησα να πάει στο καλό!!! βενζίνη και πάλι βενζίνη
Φίλε με το Χοντα, ο πατέρας σου το πήγε σε "επαγγελματία" και δεν το έψαξε μόνος του. Οι διαφημίσεις στη τηλεόραση δεν κάνουν το μάστορα. Εάν έβαζε σωστό κιτ δεν θα είχε τέτοια κατανάλωση βενζίνης. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μάθει πως λειτουργεί αυτό το κιτ που έβαλε και για ποια αυτοκίνητα κάνει. Από αυτά που λες μάλλον ακούγεται για άμεσου ψεκασμού κινητήρας που αυτά θέλουν τουλάχιστον 2χιλιαρο κιτ για να είναι σωστό. Του χιλιάρικου είναι συμβατικό.
Ο πατέρας μου μετέτρεψε ενα honda crv σε υγραέριο με όλα τα extra απαραίτητα εξαρτήματα για ψεκασμό και προστασία του κινητήρα και ενημερώθηκε από την μεγάλη εταιρεία που του έκανε τη μετατροπή ότι το αυτοκίνητο ναι μεν χρησιμοποιεί το υγραέριο άμεσα και αυτόματα αλλά ταυτόχρονα καίει και μία ποσότητα βενζίνης. Σε ταξίδι που κάναμε πρόσφατα συνειδητοποιήσαμε ότι σε ταξίδι 400 περίπου χιλιομέτρων το αυτοκίνητο είχε μέση κατανάλωση 7.4 λίτρα/100χμ σε υγραέριο. Η μέση κατανάλωση δεν αυξήθηκε κατά 20% αλλά παρέμεινε ίδια, εάν δε μειώθηκε κιόλας. Παρόλα όμως αυτά το αυτοκίνητο έκαψε και 13 λίτρα βενζίνης (20 ευρώ). Με τα παραπάνω δεδομένα η μετατροπή αυτή που κόστισε 1000 ευρώ δεν επιφέρει ουσιαστικά κέρδη και μάλλον δεν έπρεπε να γίνει εξ αρχής. Δεν ξέρω τί σχόλια έχετε για αυτό...