Για την ονομασία του μοντέλου οι ιθύνοντες της φίρμας επηρεάστηκαν από τον αγώνα αντοχής Tour de France (εξ ου και το F12tdf), όπου εκεί η Ferrari διακρινόταν πάντα.Κάτω από το καπό υπάρχει ένας 12κυλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 6,3 λίτρων, όμοιος με αυτόν που υπάρχει και στην F12 Berlinetta, αλλά στην F12tdf έχει βελτιωθεί και αποδίδει 780 ίππους και 705 Nm ροπής. Η δύναμη αυτή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη F1 DCT, το οποίο έχει 6% κοντύτερες σχέσεις και είναι γρηγορότερο, κατά 30% στα ανεβάσματα και 40% στα κατεβάσματα συγκριτικά με αυτό που υπάρχει στην F12 Berlinetta.Οι επιδόσεις είναι απλά καταιγιστικές. Το 0-100 χλμ/ώρα είναι υπόθεση μόλις 2,9 δλ., τα 0-200 χλμ/ώρα έρχονται σε 7,9 δλ, ενώ η τελική σταματάει στα 340 χλμ/ώρα! Επιπλέον έχει τοποθετηθεί σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, με την ονομασία Virtual Short Wheelbase, προσφέροντας ευελιξία στις μικρές αστικές ταχύτητες και κορυφαία πρόσφυση στις υψηλές.Ακρως προσεγμένος είναι όμως κι ο τομέας της αεροδυναμικής, όπου έχει τοποθετηθεί επίπεδο πάτωμα, ενεργός αεροδυναμικός διαχύτης πίσω, ενώ πίσω υπάρχει μια μεγαλύτερη και ελαφρώς ψηλότερη αεροτομή συγκριτικά πάλι με την F12 Berlinetta. Ολα αυτά προσφέρουν αρνητική άντωση 230 κιλών στα 200 χλμ/ώρα, εν αντιθέσει με τα 123 κιλά που έχει η F12 Berlinetta.Αυτά τα καλούδια σε συνεργασία, επέτρεψαν στην νέα Ferrari να πετύχει κορυφαίο χρόνο στη πίστα του Fiorano, μόλις ένα λεπτό και 21 δλ. Αν σας ενδιαφέρει η αγορά της νέας Ferrari F12tdf καλό θα ήταν να τρέξετε, μιας και θα κατασκευαστούν μόλις 799 αυτοκίνητα, τα οποία τα περισσότερα έχουν ήδη και ένα μεγάλο μέρος εξ αυτών έχει ήδη πουληθεί.
Για την καλύτερη αεροδυναμική έχει τοποθετηθεί επίπεδο πάτωμα, ενεργός διαχύτης πίσω, αλλά και μια μεγαλύτερη και ψηλότερη αεροτομή.
Ευτυχως που μου είπατε να βιαστώ να την παραγγείλω και πρόλαβα στο τσακ.