Δημοσιεύτηκε φωτογραφία από το τιμόνι της, ενώ θα ονομάζεται είτε «6C» είτε «33». Αναμένεται να φτιαχτεί σε 33 αντίτυπα με τιμή πάνω από το εκατομμύριο, ενώ είναι ήδη sold out.
Προκειμένου να δημιουργήσει ενδιαφέρον για το νέο της υπεραυτοκίνητο, η Alfa Romeo ανέβασε στο ιταλικό της προφίλ μια νέα φωτογραφία από τα εσωτερικό του αυτοκινήτου. Από ό,τι μπορούμε να δούμε, πρόκειται για το τιμόνι του αυτοκινήτου, με ένα ασημί γυαλισμένο σήμα της εταιρείας. Το τιμόνι φαίνεται να είναι ντυμένο με καφέ δέρμα και να είναι ιδιαίτερα μίνιμαλ, με ελάχιστα χειριστήρια στις ακτίνες του, κερδίζοντας πόντους στην σχεδίαση.
Το ανεξάρτητο σχέδιο από την ιστοσελίδα autoexpress μας δείχνει την εξωτερική εμφάνιση που ενδεχομένως να υιοθετήσει το νέο σπορ μοντέλο της Alfa Romeo.
Και τα δύο είναι ιστορικά ονόματα για την Alfa Romeo. Η 33 Stradale ήταν το πρώτο υπεραυτοκίνητο της Alfa Romeo με τον κινητήρα στην μέση. Κατασκευάστηκε από το 1967 ως το 1969 και βγήκε σε 18 αντίτυπα. Το 6C χρησιμοποιήθηκε εκτενώς σε μοντέλα από το 1927 ως το 1954 και χαρακτήριζε τους 6 κυλίνδρους του κινητήρα.
Υβριδικό με 800 ίππους
Εάν ονομαστεί 6C πάντως, θα ταιριάζει απόλυτα στον κινητήρα που θα έχει το νέο υπεραυτοκίνητο της Alfa Romeo. Iταλικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν πως θα εξοπλιστεί με υβριδικό σύστημα κίνησης έχοντας ως βάση του τον twin-turbo 3.0 λίτρων V6 κινητήρα της Maserati, Nettuno, που θα συνεργαστεί με ένα τουλάχιστον ηλεκτρικό μοτέρ. Ο συνδυασμός αυτός θα προσφέρει περίπου 800 ίππους.
Έχει γίνει ήδη Sold Out
Από κει και πέρα, ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο που αναφέρουν οι Ιταλοί είναι πως το υπεραυτοκίνητο της Alfa Romeo έχει ήδη ξεπουλήσει. Αν και κανείς δεν γνωρίζει τον ακριβή -μικρό - αριθμό των μοντέλων που θα κατασκευαστούν, τα μέσα της ιταλικής χώρας επικαλούνται δηλώσεις του Jean-Philippe Imparato που επιβεβαίωσε πως ήδη το αυτοκίνητο είναι sold out. Όλα έχουν αγοραστεί από συλλέκτες σε άγνωστη μέχρι στιγμής τιμή.
Στις 30 Αυγούστου η πρεμιέρα
Η Alfa Romeo θα αποκαλύψει το νέο της αυτοκίνητο στις 30 Αυγούστου. Το μοντέλο θα ντεμπουτάρει στο μουσείο της εταιρείας που βρίσκεται στο Arese του Μιλάνου, με την ιταλική φίρμα να έχει ήδη ανεβάσει το βίντεο (δείτε το στο τέλος του κειμένου) όπου θα μεταδοθεί σε live streaming η εν λόγω παρουσίαση.