To kolesa.ru παρουσίασε την πρότασή του για το πως θα μπορούσε να μοιάζει ένα νέας γενιάς RX-8, έχοντας ξανά wankel μοτέρ αλλά διαφορετικής φιλοσοφίας εξηλεκτρισμένο σύνολο
Το RX-8 ήταν μια πραγματική εμπορική επιτυχία με το καλημέρα στην χώρα μας και ακόμη και σήμερα είναι καθολικά αποδεκτό από τους φίλους της αυτοκίνησης τις ιδιαιτερότητες του κινητήρα του και τις αυξημένες απαιτήσεις που έχει σε καύσιμο. Το RX-8 ήρθε να αντικαταστήσει το RX-7 το 2003 και συνέχισε να παράγεται μέχρι το 2012, ωστόσο η Mazda δεν προχώρησε στην κατασκευή κάποιου διαδόχου.
Από το 2012 μέχρι και σήμερα, έχουν έρθει στην δημοσιότητα διάφορα δημοσιεύματα που ήθελαν τη Mazda να αναπτύσσει ένα νέο RX-8, αλλά όπως αποδείχθηκε, οι φήμες αυτές δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα. Αυτό το γεγονός ωστόσο δεν αποθάρρυνε το kolesa.ru από το να παρουσιάσει την πρότασή του για το πως θα μπορούσε να μοιάζει ένα νέο RX-8, εάν η Mazda αποφάσισε να το αναπτύξει και να το βάλει σε παραγωγή άμεσα.
Μεγάλες οι επιρροές από τα νέα Mazda αλλά και το πρώτο RX-8
Στο σχέδιο μπορούμε να δούμε πως το νέο RX-8 θα μπορούσε να υιοθετήσει στον πρόβολο τη μεγάλη επιβλητική γρίλια των καινούριων μοντέλων της Mazda και τα πλατιά και λεπτά φωτιστικά σώματα που έχουμε δει στα CX-60 και CX-90, ενώ στο πλάι, η οροφή είναι αρκετά coupe και οι θύρες φαίνεται πως ανοίγουν αντικριστά, όπως και στο πρώτης γενιάς αυτοκίνητο. Πίσω, βλέπουμε μια μικρή αεροτομή, λεπτά φωτιστικά σώματα και δύο διπλές μπούκες που μαρτυρούν πως το αυτοκίνητο θα τροφοδοτείται εν μέρει ή εξ ολοκλήρου από κινητήρα βενζίνης.
Ξανά με wankel μοτέρ αλλά Plug-in υβριδικό;
Μιας και αναφερθήκαμε στο μοτέρ, αξίζει να σημειώσουμε πως ένα νέο RX-8 θα μπορούσε να λάβει επίσης έναν wankel κινητήρα, έστω και εάν αυτός θα λειτουργεί κάτω από μια διαφορετική φιλοσοφία. Πριν λίγες μέρες μάλιστα, διέρρευσαν εικόνες μιας πατέντας της Mazda που δείχνει ένα Plug-in υβριδικό σύνολο που αποτελείται από ένα ροτοράτο μοτέρ, τρία ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία. Τα δύο από τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ θα είναι τοποθετημένα στον μπροστινό άξονα (ένα σε κάθε τροχό) και το τρίτο μοτέρ μόνιμου μαγνήτη θα βρίσκεται στον πίσω άξονα, δίνοντας στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα τετρακίνησης.