Tο νέο Opel Corsa προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία, που συνδυάζει την άνεση και την ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο νέο Opel Corsa προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία, που συνδυάζει την άνεση και την ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες.

Οδική συμπεριφορά: Καθένα στο στοιχείο του

66.815 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2015)

Mε χαμηλωμένο κέντρο βάρους κατά 5 χλστ., αναβαθμισμένο σε βάθρων πλαίσιο και πολλές επεμβάσεις σε αναρτήσεις και τιμόνι, το νέο Opel Corsa θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο και προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία, που συνδυάζει την άνεση και την ασφάλεια. Σταθερό στον ανοιχτό δρόμο και βασταγερό στις στροφές, το νέο Corsa δεν έχει και πολλά να του προσάψεις πέρα ίσως από τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο σε υψηλές ταχύτητες. Στην πόλη είναι ευέλικτο, ενώ το τιμόνι, που είναι αισθητά πιο άμεσο και ακριβές, διαθέτει πλέον και λειτουργία City, που το ελαφραίνει και κάνει το παρκάρισμα παιχνίδι.
Το Toyota Yaris στην ανανεωμένη έκδοσή του προσφέρεται με βελτιωμένα στοιχεία ανάρτησης και πλαισίου. Σαν αποτέλεσμα, το μικρό ιαπωνικό μοντέλο εντυπωσιάζει με τον τρόπο που καταπίνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η θέση οδήγησης παραμένει κάπως ψηλή και το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος. Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και με αισθητά μειωμένα επίπεδα θορύβων. Στις στροφές, οι κλίσεις είναι αισθητές, αλλά δε δείχνουν να «βασανίζουν» την πρόσφυση. Το ηλεκτρικό τιμόνι αναπρογραμματίστηκε αποκτώντας βελτιωμένη αίσθηση, αλλά παραμένει κάπως ελαφρύ. Τα φρένα του είναι τα πιο αποτελεσματικά με διαφορά. Το Polo είναι πιο άνετο. Η αίσθηση ασφάλειας που αποπνέει στο δρόμο είναι από τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό. Ουδέτερο και με προβλέψιμες αντιδράσεις σε κάθε περίπτωση το Polo έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και λογικές κλίσεις αμαξώματος. Επιπλέον, το στάνταρ ESP επεμβαίνει γρήγορα και όχι ιδιαίτερα απότομα, όποτε διαγνωσθεί τάση αποσταθεροποίησης και τα φρένα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Τέλος, το ελαφρύ τιμόνι παρέχει την απαιτούμενη πληροφόρηση.
Αν το ζητούμενο είναι ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, το Fiesta δεν παίζεται. Σε αυτό συμβάλει τόσο το πλούσιο σε πληροφόρηση και «κοψιά» τιμόνι, όσο και το στήσιμο. Το Fiesta ξεχωρίζει για τη ρυθμίσιμη συμπεριφορά του με το φρένο ή το γκάζι, ενώ το ESP διαθέτει 3 στάδια λειτουργίας. Πάντως, η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή με αποτέλεσμα στο πίσω μέρος οι επιβάτες να νιώθουν πιο έντονα τις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου. Τα φρένα του θα μπορούσαν να είναι πιο αποτελεσματικά αν στον πίσω άξονα υπήρχαν δισκόφρενα. 


Το Yaris δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου και προσφέρει υψηλή ποιότητα  κύλισης.

Το Yaris δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου και προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center