ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η «αυγή» της Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκυο για το 2019 σήμανε τη «δύση» του Subaru Imrpeza WRX STI με τον δίλιτρο boxer κινητήρα EJ20.

Ο υπερτροφοδοτούμενος 2,0 λίτρων κινητήρας έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει 308 ίππους και 422 Nm ροπής.

Ντεμπούτο για το Subaru WRX STI EJ20 Final Edition

2.885 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2019)

Η «αυγή» της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκυο για το 2019 σήμανε τη «δύση» του Subaru Imrpeza WRX STI με τον δίλιτρο boxer κινητήρα EJ20 που έγραψε τη δική του ιστορία στο παγκόσμιο στερέωμα. Όλα αυτά μέσω του Subaru WRX STI EJ20 Final Edition.

Η Subaru παρουσίασε και επίσημα το WRX STI EJ20 Final Edition, το οποίο είχαμε δει πριν από περίπου ένα μήνα, αποχαιρετώντας τον εμβληματικό δίλιτρο boxer κινητήρα που έκανε ντεμπούτο το 1989 με το Legacy και μετέπειτα έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην πορεία της ιαπωνικής φίρμας, όντας άρρηκτα συνδεδεμένος και με την αγωνιστική της ταυτότητα.
 
Η εν λόγω έκδοση θα διατεθεί σε μόλις 555 μονάδες στην ιαπωνική αγορά πριν διακοπεί οριστικά η παραγωγή του εν λόγω κινητήρα τον ερχόμενο Δεκέμβριο μαζί με την διάθεση του WRX STI στην Ιαπωνία.
 
Ο υπερτροφοδοτούμενος 2,0 λίτρων κινητήρας έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει 308 ίππους και 422 Nm ροπής και η ισχύς διοχετεύεται και στους δύο άξονες  μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Από κει και πέρα η τελική έκδοση εφοδιάζεται με 19άρες χρυσές BBS ζάντες, κάτι το οποίο συνηθίζεται άλλωστε στις ισχυρές εκδόσεις του Impreza, και ροζ λεπτομέρειες στη γρίλια.
 
Τέλος, πιστεύεται ότι το μοντέλο επόμενης γενιάς θα παρουσιαστεί πριν από το τέλος του 2020 και θα έχει πιθανότατα μικρότερο κινητήρα.

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA