Το νέο Santa Fe θα διατεθεί στην Ευρώπη με έναν κινητήρα βενζίνης 2,4 GDI 185 ίππων και 2 πετρελαιοκινητήρες: 2,0 CRDi με 150 ή 185 άλογα και 2,2 CRDi με 200 άλογα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Santa Fe θα διατεθεί στην Ευρώπη με έναν κινητήρα βενζίνης 2,4 GDI 185 ίππων και 2 πετρελαιοκινητήρες: 2,0 CRDi με 150 ή 185 άλογα και 2,2 CRDi με 200 άλογα.

Σε premium χνάρια το νέο Santa Fe

27.217 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2018)

Kακά τα ψέματα, το Santa Fe είναι ένα από τα μοντέλα, που εδραίωσε την Hyundai στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού. Σήμερα η νέα, 4η, γενιά του πάει ένα βήμα παραπέρα φλερτάροντας με την έννοια του premium.  Kατ` αρχήν, με μήκος 4.770 χλστ. νέο Hyundai Santa Fe εντυπωσιάζει τόσο με το μέγεθος, όσο και με τη σχεδίασή του. Δεν υπάρχει πλέον κοντή και μακριά έκδοση, όπως στην προηγούμενη γενιά (την οποία ουσιαστικά «χάσαμε» στην ελληνική αγορά λόγω κρίσης), αλλά μία που έχει 70 χλστ. μεγαλύτερο μήκος από πριν και 65 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να προσφέρει 5θέσιά ή 7θέσια διάταξη καμπίνας με χώρο αποσκευών 625 και 547 λτ. αντίστοιχα. Συνολικά είναι ελαφρύτερο μιας και στην πλατφόρμα του έχει γίνει ευρεία χρήση (57%) ατσαλιού υψηλής αντοχής. Στο μάτι «κάθεται» ωραία σε μια άκρως ενδιαφέρουσα υλοποίηση του νέου εταιρικού look της Hyundai και μάλιστα με πιο επιτυχημένη εφαρμογή από ότι στο Kona. Στα μάτια μας τουλάχιστον… Εντυπωσιάζει η νέα εξαγωνική κυψελοειδής γρίλια και «δένει» ωραία με τα ψηλά τοποθετημένα σφηνοειδή LED φώτα ημέρας. Συνολικά ο σχεδιασμός δείχνει κομψός, αλλά και επιβλητικός.

Υψηλή ποιότητα κατασκευής με premium υπαινιγμούς και πλούσιος εξοπλισμός στην καμπίνα του νέου Santa Fe.

Υψηλή ποιότητα κατασκευής με premium υπαινιγμούς και πλούσιος εξοπλισμός στην καμπίνα του νέου Santa Fe.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στο εσωτερικό είναι απόλυτα επιτυχημένη η προσπάθεια για την προσφορά υψηλής ποιότητας με πολύ καλά υλικά, εξαιρετικό φινίρισμα και ευχάριστους χρωματικούς συνδυασμούς. Ξεχωρίζει φυσικά η «αιωρούμενη» οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό, η οποία έχει ως βάση τις 5 ίντσες και μεγαλώνει σε 7 ή 8, καθώς και πίνακας οργάνων με το ψηφιακό ταχύμετρο και τα αναλογικά όργανα και δείκτες εκατέρωθεν.  Οι χώροι είναι τεράστιοι, ενώ τονισμένη είναι η πρακτικότητα με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και διάφορες ευκολίες.  

Το νέο Santa Fe θα διατεθεί στην Ευρώπη με έναν κινητήρα βενζίνης 2,4 GDI 185 ίππων, με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και 2 πετρελαιοκινητήρες: 2,0 CRDi με 150 ή 185 άλογα και 2,2 CRDi με 200 άλογα. Οι 2 diesel θα είναι διαθέσιμοι τόσο σε 4Χ2, όσο και σε 4Χ4 εκδόσεις με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ή νέο αυτόματο 8 σχέσεων. Το νέο Santa Fe φέρει όλα τα γνωστά συστήματος υποβοήθησης του οδηγού (μαζί και αυτά της αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2), αλλά και 3 νέα: Safe Exit Assist (σε περίπτωση που έρχεται αυτοκίνητο οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν), ενεργό σύστημα ελέγχουν τυφλού σημείου (αν υπάρχει αυτοκίνητο σε τυφλό σημείο αποτρέπεται η αλλαγή πορείας με φρενάρισμα των κατάλληλων τροχών) και Rear Occupant Alert (αν… ξεχαστεί παιδί στο πίσω κάθισμα υπάρχει ηχητική και οπτική ειδοποίηση του οδηγού που απομακρύνεται από το όχημα).

Από τη σύντομη επαφή μας με το νέο Santa Fe εντυπωσιαστήκαμε από την ποιότητα και γιατί όχι την πολυτέλεια της καμπίνας, ενώ στο δρόμο είναι εμφανής η στόχευση για άνετες μετακινήσεις με υψηλή ποιότητα κύλισης, χαμηλό θόρυβο και ραφιναρισμένη λειτουργία ανάρτησης. Η έξυπνη τετρακίνηση HTRAC, με 4 προγράμματα λειτουργίας, εξασφαλίζει άριστη πρόσφυση στις στροφές με την ανάρτηση να ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος. H οδηγική εμπειρία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί συναρπαστική, ωστόσο τιμόνι-κράτημα-φρένα κάνουν τη δουλειά που πρέπει τη στιγμή που το σύνολο σε κρατάει «ατσαλάκωτο» και φρέσκο. Ειδική μνεία αξίζουν τα άνετα και κλιματιζόμενα καθίσματα μπροστά, που στηρίζουν σωστά. Το νέο Santa Fe θα έρθει στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2019 χωρίς να υπάρχουν ακόμη στοιχεία για την τιμή του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto