Ίδια λογική στη σχεδίαση και πιο μοντέρνο αισθητικό αποτέλεσμα για το εσωτερικό του ανανεωμένου Yaris.
Εσωτερικό-Χώροι: Βελτιωτικές πινελιές
22.360 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2017)
Οι βελτιώσεις στο εσωτερικό του Toyota Yaris εντοπίζονται στα σημεία, όμως είναι ικανές να δώσουν φρέσκο αέρα. Αλλωστε, παίζει σε μια κατηγορία όπου τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ… Για να τα καταφέρει, λοιπόν, εφοδιάζεται με νέο πίνακα οργάνων ο οποίος φέρει και ψηφιακή οθόνη ανάμεσα στα αναλογικά όργανα (4,2 ινστών), νέα χειριστήρια στο τιμόνι, νέους πλευρικούς αεραγωγούς για το κλιματισμό και νέο -όσον αφορά τα χειριστήρια περιμετρικά- σύστημα πολυμέσων. Κατά τα άλλα η εργονομία είναι άριστη, η συναρμογή των υλικών πολύ καλή, ωστόσο πλέον σε σχέση με τον ανταγωνισμό η χρήση μαλακών υλικών δεν βρίσκεται στο ίδιο υψηλό επίπεδο. Τέλος, όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή, που σημαίνει πως πίσω θα καθίσουν χάρη στο επίπεδο πάτωμα μέχρι και τρία άτομα, ενώ οι αποσκευές με τα 286 λίτρα ικανοποιούν με τη χωρητικότητά τους.
Όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές δεν υπάρχει καμία αλλαγή.
Πανευρωπαικα θα γραψει και παλι δυνατες πωλησεις γιατι το αξιζει απο την στιγμη που βελτιωθηκε σε καθε του σημειο.
Με το τουρμπο πιστευω θα γινει ο χαμος και το περιμενουμε!
Το καλυτερο μικρο μαζι με το Nissan και τα Hyundai i20 και Piccanto. Εκτος απο εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης εχει πολυ καλο πατημα και οδηγικη συμπεριφορα που κανει τα γερμανικα να φαινονται κουβαδες μπροστα του.
Δεν το πιστεύω πλέον η toyota ανταγωνιστική και στις τιμές!! Βασική έκδοση ντίζελ από 16200€ με έξοδα χρώμα μεταλ κλπ. Το πολύ 17200 τσάμπα!!! Για ένα επιμηκυμένο aygoκουβά!!! SOS αν τρέξω σήμερα Σάββατο θα προκάνω να κλείσω παραγγελία??? Το θέλω!!!
Πανευρωπαικα θα γραψει και παλι δυνατες πωλησεις γιατι το αξιζει απο την στιγμη που βελτιωθηκε σε καθε του σημειο. Με το τουρμπο πιστευω θα γινει ο χαμος και το περιμενουμε!
Το καλυτερο μικρο μαζι με το Nissan και τα Hyundai i20 και Piccanto. Εκτος απο εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης εχει πολυ καλο πατημα και οδηγικη συμπεριφορα που κανει τα γερμανικα να φαινονται κουβαδες μπροστα του.
Δεν το πιστεύω πλέον η toyota ανταγωνιστική και στις τιμές!! Βασική έκδοση ντίζελ από 16200€ με έξοδα χρώμα μεταλ κλπ. Το πολύ 17200 τσάμπα!!! Για ένα επιμηκυμένο aygoκουβά!!! SOS αν τρέξω σήμερα Σάββατο θα προκάνω να κλείσω παραγγελία??? Το θέλω!!!