ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι νέες τεχνολογίες της Honda περιλαμβάνουν την οδήγηση χωρίς χέρια
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι νέες τεχνολογίες της Honda περιλαμβάνουν την οδήγηση χωρίς χέρια

1.398 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)

Η Honda αποκάλυψε τις σουίτες συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού της επόμενης γενιάς, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων την οδήγηση χωρίς χέρια στο τιμόνι.

Πιο hi-tech τα Honda

Τα νέα χαρακτηριστικά για τις σουίτες συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, Sensing 360 και Sensing Elite, ανακοίνωσε η Honda. Το Honda Sensing 360 είναι η μεσαίου επιπέδου σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ενώ η Honda Sensing Elite κάνει άνοιγμα στην επόμενη γενιά συστημάτων της Honda, αποτελώντας την ναυαρχίδα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Θα ελέγχει το αυτοκίνητο η Honda Sensing 360

Μιλώντας για την σουίτα Honda Sensing 360, θα διαθέτει ένα σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο ονομάζεται «Advanced In-Lane Driving with Hands-off Function». Με λίγα λόγια αυτό που θα κάνει είναι να κρατά το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του ενώ παράλληλα ελέγχει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το τιμόνι. Το σύστημα διαθέτει επίσης τη δυνατότητα να αλλάζει λωρίδα στο αυτοκίνητο.

Θα παρακολουθεί τον οδηγό

Από κει και πέρα μέρος της σουίτας Honda Sensing 360 είναι και ένα σύστημα που μέσω μίας κάμερας παρακολουθεί τον οδηγό και βλέπει αν τα μάτια του είναι ανοιχτά και αν το κεφάλι του είναι ψηλά. Εάν ο οδηγός δεν είναι σε θέση να ελέγξει το αυτοκίνητο, τότε το σύστημα θα κρατήσει το αυτοκίνητο κεντραρισμένο στη λωρίδα του ενώ παράλληλα θα βγάζει ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις για να τραβήξει την προσοχή του οδηγού. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί, οι ειδοποιήσεις θα γίνουν πιο δυνατές και το γκάζι θα απενεργοποιηθεί για να αποφευχθεί επιτάχυνση. Εάν δεν λειτουργήσει ούτε αυτό τότε η κόρνα και τα αλάρμ του αυτοκινήτου θα ενεργοποιηθούν καθώς το όχημα σταματά αργά. Το σύστημα μπορεί επίσης να καλέσει αυτόματα βοήθεια. Τέλος, η σουίτα Honda Sensing 360 θα ειδοποιεί τον οδηγό θα οχήματα και ποδηλάτες που πλησιάζουν από πίσω όταν το όχημα είναι σταθμευμένο, ενώ θα υπάρχουν και άλλες δυνατότητες.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA