Τελικά γιατί είναι τόσο ακριβό το Honda Civic Type-R; Μήπως θα γίνει το ίδιο με τη νέα γενιά;
Πανάκριβη Honda
9.635 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2016)
Γιατί είναι το Type-R τόσο ακριβό; Είναι ακριβή γενικά η Honda και το ίδιο συμβαίνει με το Type-R; Μήπως ανέβασε την τιμή για να δείξει ότι το Type-R είναι καλύτερο από τον ανταγωνισμό; Ή μήπως κάτι άλλο;
Ξαφνικά νωρίετερα μέσα στο έτος μας προέκυψε το Type-R σε τιμή που ξεπερνάει κάθε λογική, αφού η Honda στην Ελλάδα ανταλλάσσει το Civic Type-R με περίπου 50.000 ευρώ. Γιατί όμως;
Χωρίς καμία άλλη εξέταση της κατάστασης οι κακές γλώσσες έσπευσαν να πουν πως «τα Honda είναι ακριβά» και κάπου εκεί βρήκαν λογική στο ότι η τιμή αυτή ξεπερνάει κάθε τετρακύλινδρη Mercedes E-Class ή αντίστοιχο πολυτελές μοντέλο. Λες και αν ήταν όντως η Honda ακριβή, θα ήταν τόσο ακριβότερη από τον ανταγωνισμό όσο και το Type-R και δεν θα το είχε προσέξει κανείς τόσο καιρό.
Γιατί κατά τα άλλα η Honda δεν είναι ακριβή. Το Civic, για παράδειγμα, στις απλές του εκδόσεις ξεκινάει σε τιμή κάπου ανάμεσα στις τιμές του Focus (που είναι φθηνότερο) και του Golf (που είναι ακριβότερο).
H ρετσινιά έμεινε και από το CR-V που άκουσαν κάποιοι πως έχει 1.600άρι μοτέρ και θεώρησαν πως ένα μεσαίο SUV ξαφνικά θα είχε την τιμή ενός μικρομεσαίου. Λες και το CR-V ανταγωνίζεται το Nissan Qashqai, και όχι το X-Trail που είναι και στα μέτρα του. Στην κατηγορία του λοιπόν το CR-V παίζει στις ίδιες περίπου τιμές με τον ανταγωνισμό. Και το ότι έχει 1.600άρι ντίζελ δεν είναι μειονέκτημα, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Γιατί τα άλλα είναι βασικά δίλιτρα.
Το Type-R όμως; Ας ξεκαθαρίσουμε πως αυτή η τιμή είναι ελληνικό φαινόμενο. Στην Ευρώπη το γρήγορο Civic έχει την ίδια τιμή με τα άλλα GTI που «παίζουν» στα 300 άλογα, όπως το Focus RS ή το Golf R. Κοντά στις 40.000 ευρώ, κατά μέσω όρο, λίγο πάνω, λίγο κάτω, αλλά δεν ξεφεύγει πολύ από εκεί. Ωστόσο, στην αρχή της διάθεση του στη χώρα μας η τιμή του είχε ξεπεράσει τις 65.000 ευρώ.
Πως έφτασε τις 65+ χιλιάδες στην Ελλάδα; Πρώτον, μιλάμε για το εκθεσιακό μοντέλο που μπορεί να ήταν λίγο πιο ιδιαίτερο. Δεύτερον, σίγουρα φορολογικά έχει επιβαρυνθεί αρκετά. Τρίτον, γιατί πιθανώς ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα επικοινωνιακά τρικ. Ο θόρυβος που σηκώθηκε από την απίστευτη τιμή του Type-R δεν μπορεί να έκανε ζημιά στην Honda. Ή μήπως όχι;
Πάντως για κάθε ενδεχόμενο, να πούμε πως τα άλλα μοντέλα της μάρκας δεν είναι τόσο ακριβά.Μήπως όμως θα ακολουθηθεί η ίδια τακτική με τη νέα γενιά του Honda Civic Type-R, της οποίας το πρωτότυπο παρουσιάστηκε στο Παρίσι;
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Τι «παίζει» με την τιμή του Type-R; Και τελικά τι έχει να πει κανείς για τα μοντέλα της Honda; Είναι γενικά ακριβά; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Χωρίς καμία άλλη εξέταση της κατάστασης οι κακές γλώσσες έσπευσαν να πουν πως «τα Honda είναι ακριβά» και κάπου εκεί βρήκαν λογική στο ότι η τιμή αυτή ξεπερνάει κάθε τετρακύλινδρη Mercedes E-Class ή αντίστοιχο πολυτελές μοντέλο. Λες και αν ήταν όντως η Honda ακριβή, θα ήταν τόσο ακριβότερη από τον ανταγωνισμό όσο και το Type-R και δεν θα το είχε προσέξει κανείς τόσο καιρό.
Γιατί κατά τα άλλα η Honda δεν είναι ακριβή. Το Civic, για παράδειγμα, στις απλές του εκδόσεις ξεκινάει σε τιμή κάπου ανάμεσα στις τιμές του Focus (που είναι φθηνότερο) και του Golf (που είναι ακριβότερο).
H ρετσινιά έμεινε και από το CR-V που άκουσαν κάποιοι πως έχει 1.600άρι μοτέρ και θεώρησαν πως ένα μεσαίο SUV ξαφνικά θα είχε την τιμή ενός μικρομεσαίου. Λες και το CR-V ανταγωνίζεται το Nissan Qashqai, και όχι το X-Trail που είναι και στα μέτρα του. Στην κατηγορία του λοιπόν το CR-V παίζει στις ίδιες περίπου τιμές με τον ανταγωνισμό. Και το ότι έχει 1.600άρι ντίζελ δεν είναι μειονέκτημα, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Γιατί τα άλλα είναι βασικά δίλιτρα.
Το Type-R όμως; Ας ξεκαθαρίσουμε πως αυτή η τιμή είναι ελληνικό φαινόμενο. Στην Ευρώπη το γρήγορο Civic έχει την ίδια τιμή με τα άλλα GTI που «παίζουν» στα 300 άλογα, όπως το Focus RS ή το Golf R. Κοντά στις 40.000 ευρώ, κατά μέσω όρο, λίγο πάνω, λίγο κάτω, αλλά δεν ξεφεύγει πολύ από εκεί. Ωστόσο, στην αρχή της διάθεση του στη χώρα μας η τιμή του είχε ξεπεράσει τις 65.000 ευρώ.
Πως έφτασε τις 65+ χιλιάδες στην Ελλάδα; Πρώτον, μιλάμε για το εκθεσιακό μοντέλο που μπορεί να ήταν λίγο πιο ιδιαίτερο. Δεύτερον, σίγουρα φορολογικά έχει επιβαρυνθεί αρκετά. Τρίτον, γιατί πιθανώς ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα επικοινωνιακά τρικ. Ο θόρυβος που σηκώθηκε από την απίστευτη τιμή του Type-R δεν μπορεί να έκανε ζημιά στην Honda. Ή μήπως όχι;
Πάντως για κάθε ενδεχόμενο, να πούμε πως τα άλλα μοντέλα της μάρκας δεν είναι τόσο ακριβά.Μήπως όμως θα ακολουθηθεί η ίδια τακτική με τη νέα γενιά του Honda Civic Type-R, της οποίας το πρωτότυπο παρουσιάστηκε στο Παρίσι;
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Τι «παίζει» με την τιμή του Type-R; Και τελικά τι έχει να πει κανείς για τα μοντέλα της Honda; Είναι γενικά ακριβά; Τι λέτε;
Γενικα τιμολογιακα εχουν παρει την ανιουσα ολα τα μοντελα της honda στην ελληνικη αγορα και μεγαλο βαρος στην εικονα αυτη εχει ο εισαγωγεας που δυστυχως προσφερει και μετριες παροχες στους πελατες του καταστρεφοντας το κορυφαιο ονομα του ιαπωνα κατασκευαστη,που ευτυχως οι πιστοι πελατες του το εχουν σε υψηλη εκτιμηση. Αν προσμετρησουμε το επιπεδο τεχνολογιας την φημη αξιοπιστιας και ποιοτικο χαρακτηρα που χαρακτηριζει την honda και φυσικα ειναι στανταρ και στο κορυφαιο type-r ισως καποια ισως πιο αλμυρη τιμη να μην ειναι υπερβολικη φτανει να μην ξεφευγει απο τα πλαισια της λογικης. Απο την αλλη δεν πρεπει να μας διαφευγει οτι τα γερμανικα αυτοκινητα απο τα πλεον απλα μεχρι τα μεγαλου κιβυσμου ειναι πανακριβα χωρις να προσφερουν κατι μοναδικο. Γιατι λοιπον να μην ειναι και τα honda οταν σου προσφερουν πακετο ανταγωνιστικο και μαλιστα σε υψηλοτερο επιπεδο? Δεν καταλαβαινω με ποια λογικη αποδεχομαστε καθε τι με καταγωγη απο την γερμανια να εκτοξευεται στα ουρανια τιμολογιακα με προσχημα την δηθεν υψηλη αξια κατασκευαστικα και να μην το αποδεχομαστε στον κορυφαιο μαζι με την toyota κατασκευαστη της ανατολης και ισως του πλανητη? Το προιον honda ειναι αριστο απο καθε πλευρα και ανταγωνιστικο απολυτα οποτε θα φτασει σε τιμες που του αξιζουν χωρις περιττα λογια....αν εχεις το αγοραζεις και ζεις χρονια ευχαριστα χωρις προβλημα μαζι του αλλιως πας στης διαφορες αλλες μετριοτητες τυπου vw group που σε ξελογιαζουν με αδειες υποσχεσης που δυστυχως της ανακαλυπτεις πολυ αργα οταν εχεις πληρωσει και μαλιστα παρα πολλα και νιωθεις προδομενος και βλακας!!
ΤΟ ερωτημα ειναι ποιος θα παρει ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο.αν το type-r ειναι τοσο ακριβο σε σχεση με την υπολοιπη ευρωπη μαλλον εμπορικα θα πατωσει.κριμα γιατι σαν αυτοκινητα ειναι πολυ ωραια
Ας είναι καλά ο Σαρακάκης...
Κάπου γράφτηκε ως δικαιολογία για την τιμή η υψηλή φορολόγηση λόγω καταγωγής από την Ιαπωνία. Το αυτοκίνητο όμως κατασκευάζεται εξ' ολοκλήρου στο εργοστάσιο του Swindon στην Αγγλία η οποία είναι ακόμη στην ΕΕ. Τιμολογιακά στην Ευρώπη είναι κάπου ανάμεσα στο Leon Cupra και το VW Golf GTI. Εδώ γιατί τόσο ακριβότερο; To ίδιο πρέπει να αναλογιστούμε και για τα υπόλοιπα πανάκριβα στην Ελλάδα, σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους, μοντέλα της Honda. Η αιτία μάλλον έχει να κάνει αποκλειστικά με τον Σαρακάκη.
38.990 τιμη αντιπροσωπειας στην γερμανια, τα σχολια περιτευουν.
Γιατι ερχεται με πολυ υψηλη φορολογηση απο την Ιαπωνια. Στα ιδια λεφτα παιρνεια το επισης πολυ καλο Mercedes A45 AMG με λιγα παραπανω χρηματα και εχεις ενα πανεμορφο αυτοκινητο με ακομη καλυτερες επιδοσεις απο το Civic και εξαιρετικη συμπεριφορα η δυο Seat Leon Cupra, ενα SC, και ενα 5θυρο και σου μενουν και χρηματα. Επισης και το υπεροχο Ford Focus RS.
φαυλος κυκλος!αγοραζει ακριβα απο το εργοστασιο γιατι πουλαει λίγα και πουλάει πανάκριβα αφού πρέπει να δίνει υψηλό περιθώριο κέρδους στις αντιπροσωπειες της επαρχιας για να μπορούν να παραμείνουν ανοιχτές. Μάλλον δεν τον νοιαζει και ιδιαιρετα η honda- έχει τοσες άλλες εισαγωγικές.αν θελει ας φέρει μια πιο απλή εκδοση του jazz -στην τιμη του nissan note- ας δωσει και σε εταιριες leasing και ενοικιασεων να κονομησει
Οντως η HONDA ειναι ακριβη στην ευρωπη και πανακριβη στην Ελλαδα αναλογικα με τους μισθους που επικρατουν.Πιστευω οτι η HONDA ενδιαφερεται προτιστως για την αγορα των ΗΠΑ η οποια και απορροφα το μεγαλυτερο μερος της παραγωγης του CIVIC.Οι σχετικα μικρες πωλησεις στην Ευρωπη ισως ειναι η αιτια των αυξημενων τιμων.Ενδεικτικα οι πωλησεις του CIVIC για το 2015 ειναι..Ελλαδα 229 αυτοκινητα συμφωνα με το AUTO TΡΙΤΗ και ανατρεχοντας στο..www.left-lane.com στην Ευρωπη 43652 και στις ΗΠΑ 335384 αυτοκινητα...
Σας καλώ αγαπητό autotriti...ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.-ΤΩΡΑ ΔΙΧΩΣ ΚΑΚΙΕΣ, Κ.Τ.Λ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕΣΑ Η ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΩ;