Εσείς συνεχίζετε να έχετε ως προτεραιότητα τα diesel;
Πέρασε ο νταλκάς του diesel;
14.506 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2016)
Σήμερα θέλετε να αγοράσετε ντίζελ αυτοκίνητο όσο και όταν πρωτοήρθαν;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όχι περίεργα, ούτε και άδικα, αφού τα μοντέλα που πρωτοπάτησαν είχαν απίστευτες καταναλώσεις που δεν είχε ακούσει κανένα ελληνικό αφτί, τουλάχιστον εντός συνόρων. Όπως ο έρωτας όμως, έτσι και η εντύπωση του ντίζελ που κάνει το ντίζελ μετά από δύο χρόνια, έχει κάπως περάσει. Είναι όμως εικονικό το όλο ζήτημα ή υπάρχει υπόβαθρο;
Το πρώτο πρόβλημα που ανακαλύψαμε με το ντίζελ είναι το κόστος αγοράς. Ένα μικρό μοντέλο μπορεί να φτάνει και στην τιμή των 17.000 ευρώ. Τη στιγμή που με βενζίνη κατέβαινε και στα 10.000. Το κόστος άρχισε να διαιρείται με τα χιλιόμετρα και η λέξη απόσβεση πήρε τα πάνω της, με τη δική της αξία για κάποιους και υποκειμενικότητα για άλλους.
Best Car 2017: Ψήφισε & Κέρδισε 1 Audi Q2, 1 Citroen C3, 1 Nissan Micra και δεκάδες άλλα δώρα!
Το δεύτερο πρόβλημα ήρθε με τα καύσιμα. Γιατί όταν η νοθεία παραμένει υπαρκτό πρόβλημα, πολλοί φοβήθηκαν τις αντλίες καυσίμου που μπορεί να κληθούν να αλλάξουν με δικά τους έξοδα που συχνά ξεπερνούσαν τα 1.000 ευρώ. Για φαντάσου να σου τύχει μερικούς μήνες αφού έχεις σκάσει το τριχίλιαρο για να προτιμήσεις το ντίζελ έναντι της βενζίνης;
Και μετά ήρθε ο αντίλογος. Γιατί μόνο μέσα στα τελευταία δύο χρόνια εμφανίστηκαν βενζινοκινητήρες που βάζουν πολλά ντίζελ στην άκρη σε θέματα κατανάλωσης. Ειδικά τα παλιότερα μοτέρ. Τι να το κάνεις το ντίζελ, για παράδειγμα, όταν με 3.000 ευρώ φτηνότερα αγοράζεις ένα 1.000άρι βενζίνης σε μικρομεσαίο και καις το ίδιο; Και δε φοβάσαι και το καύσιμο;
Όλες αυτές οι σκέψεις έπεσαν σαν κομπρέσες στον πυρετό του ντίζελ και μετρίασαν τα πάθη του πρώτου καιρού; Ή όχι; Εσείς επιμένετε; «Πίνετε νερό στο όνομά του»; Ή εν τω μεταξύ αλλάξατε πάλι άποψη και τώρα θέλετε βενζίνη; Τι λέτε; Σας πέρασε η πρώτη καΐλα για ντίζελ;
τελευταία έχετε λυσάξει με τα diesel και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί.Ας τα πάρουμε από την αρχή.Στην αγορά θέλεις 3 χιλ παραπάνω αλλά από την άλλη ξέρω πολλούς που παίρνουν το ίδιο αυτοκίνητο σε βενζίνη με φουλ εξοπλισμό και έρχεται μια η άλλη με το diesel.Θέμα επιλογής για μένα.Δεν με απασχολεί η απόσβέση θα γίνει κάποια στιγμή στα 10+ χρόνια που θα το χω στην κατοχή μου.Από κει και πέρα.Είμαι με 5λ/100χλμ μέση κατανάλωση.Έχει σταματήσει να με τρομάζει το βενζινάδικο.προς το παρόν έχω φθηνότερο καύσιμο και επιπλέον και αύριο το πρωί να εξισωθεί η τιμή με αυτή της βενζίνης πάλι θα καίω δυο λίτρα λιγότερο από αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης.Επιδόσεις diesel.Δεν με τρελαίνουν αλλά η ροπή που έχουν στο συγκεκριμένο (Φάσμα 2000-4000)είναι επαρκέστατη για το μέσο οδηγό.Servise,δεν το συζητώ λάδια άντε και κανα φίλτρο.Για πάμε και στις ζημιές που βγάζουν τα diesel.καταρχήν όλα τα taxi είναι diesel.τυχαίο;;;όχι βέβαια.Τρόμος.....Νοθευμένο καύσιμο θα πάρεις την τρόμπα στο χέρι....1000....2000 ευρώ ζημιά.Όποτε τα ακούω γελάω.Καραρχήν επιλέγουμε πρατήριο.Ζητάμε σφραγισμένη απόδειξη.Πάθαμε ζημιά.Δείγμα καυσίμου στο χημείο του κράτους.Αν το καύσιμο είναι νοθευμένο τα παίρνουμε από τον πρατηριούχο.Αν όχι τότε πήραμε την τρόμπα στο χέρι.Επιλογές.Είναι στην εγγύηση όλα καλά.Δεν είναι;Εκτός από την καινούρια υπάρχει και η επισκευή αλλά και η μεταχειρισμένη από σώστρα με πολύ λιγότερα χρήματα.Δεν θέλουμε να ασχοληθούμε με τίποτα από τα παραπάνω;Πλέον πολλές ασφαλιστικές ασφαλίζουν και την ζημιά από νοθευμένο καύσιμο.Πάμε στον άλλο μεγάλο τρόμο του diesel.DPF.Άλλα χιλιάρικα εκεί.Άλλη τρομοκρατία.Κάποιος που έχει ασχοληθεί λίγο ξέρει ότι για να μην έχει πρόβλημα με το dpf πρέπει ανα διαστήματα να το δουλέψει για κανα τέταρτο με 2500-3000 στροφές για να κάνει την λεγόμενη παθητική αναγέννηση.Άντε και βούλωσε το ρημάδι.Ξεκινάμε με να καθαριστικό αν δεν κάνει τίποτα προχωράμε σε καθάρισμα σε ειδικό μηχάνημα το βγάζουμε μόνοι μας και το καθαρίζουμε.Άν έχεις κάποιες γνώσεις δεν είναι και δύσκολο.Να πάμε και στους ρύπους του diesel.θα πάρω την εκδοχή ότι ρυπαίνουν παραπάνω αλλά σίγουρα λιγότερο από κάτι φουγάρα φορτηγά και λεωφορεία όπως και από πολλά ιχ 6+ χρονών. Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν επέλεξα diesel και αυτή θα ήταν ξανά η επιλογή μου.Μετά από δέκα χρόνια ίσως η τεχνολογία έχει να μου προσφέρει κάτι καλύτερο.Προς το παρόν δεν το βλέπω.Η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα στα σπάργανα και οι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες 1000 κυβικών δεν μου λένε τίποτα οπότε το diesel για μένα είναι μονόδρομος.
Απάντηση: Ξεχνάτε κατι σοβαρό. Το dieselgate ανοιξε την πορτα των καρκινογονων ρυπων NOx. Στην πραξη φαινεται οτι δεν υπαρχει φτηνη τεχνολογία περιορισμου τους. Ετσι μολις η Ευρωπαικη Επιτροπη ανακοινωσε οτι θα βγαλει τους πραγματικους ρυπους καθε μοντελου, οι κατασκευαστες, ο ενας μετα τον αλλο δηλώνουν οτι εγκαταλειπουν την εξελιξη των κινητηρων diesel. Η μονη λυση φαινεται να ειιναι η τοποθετηση adblue (ουρίας), κατι που ανεβαζει το κοστος αλλες 2 χιλιαδες, κανοντας το απαγορευτικό.
ΑΣΦΑΛΩΣ Κ ΔΕ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ Η ΚΑΨΑ ΓΙΑ DIESEL. ΚΑΤΟΧΟΣ YARIS ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΧΛΜ , ΠΕΡΙΠΟΥ 30.000 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Κ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΩ ΑΠΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ. ΤΥΠΙΚΟΣ ΣΤΑ SERVICE TOY ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΑΘΕΡΟΥ & ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ, ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΓΕΜΙΣΜΑ ΚΑΝΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 700 ΧΛΜ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ;;; ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΟ ΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ Κ ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΖΟΡΙΖΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙΕΙ 7, 8 LT Η ΛΙΓΑ ΛΕΩ. ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΧΕΙ ΡΟΠΗ Η ΨΟΦΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ;; ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΩ ΜΕ 160 ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ & ΜΕ ΕΚΤΗ !!
Απάντηση: Εχουν μια βάση οσα λες, αν και οι νεοι μικροι βενζινοκινητήρες ειναι εξαιρετικοί. και εσυ ομως με 160 καίς 6,5-7 λίτρα, καθως μετά τα 140 η καταναλωση απογειώνεται σε όλα τα αυτοκίνητα λόγω της μεγάλης αεροδυναμικής αντίστασης
Αγαπητό Autotriti, Το ότι είστε εναντίον του diesel το τελευταίο διάστημα και το ότι το έχουν καταλάβει όλοι φαίνεται πως είναι κάτι που αγνοείτε... Το άρθρο 187 του ΠΚ περί διασποράς ψευδών ειδήσεων, επίσης το αγνοείτε;;; Σταματήστε λοιπόν να λαμβάνετε εντολές και επανέλθετε στα φυσιολογικά σας. Η επόμενη κίνηση θα είναι σύσταση κοινού μετώπου απο αναγνώστες σας με σκοπό την διαμαρτυρία. Συνέλθετε...
Απάντηση: Εμεις καταγραφουμε απλώς τις εξελιξεις στην Ευρωπαικη Επιτροπή για τα diesel καθως και τις ανακινωσεις των κατασκευαστών οτι σταματάνε την εξέλιξη του diesel. Τιποτε άλλο.
Σίγουρα υπάρχουν τα υπέρ και τα κατά τόσο σε ότι αφορά τη βενζίνη, όσο και το diesel. Επιπλέον, κάθε οδηγός επιλέγει Ι.Χ. και καύσιμο για μία μεγάλη πληθώρα λόγων και όχι μόνο για την οικονομία. Γιατί η διαφορά του diesel και της βενζίνης δεν είναι μόνο στην οικονομία χρήσης και στο κόστος κτήσης αλλά είναι και στη ροπή, στο στυλ οδήγησης, κλπ. Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω, αγαπητό autotriti, είναι γιατί έμμεσα προσπαθείς να δημιουργήσεις αρνητική εντύπωση για το diesel, τη στιγμή μάλιστα που πολλοί καταναλωτές το προτιμούν (....κοινώς βάζεις λόγια). Πριν μερικά χρόνια, εσύ δεν ήσουν που έγραφες άρθρα επί άρθρων και διθυράμβους για το diesel? Τώρα τι άλλαξε? Μήπως πρέπει να στρέψουμε την προσοχή του καταναλωτή κάπου αλλού? Πρέπει να βοηθηθούν άλλοι κλάδοι ή τώρα?
Οδηγώ αυτοκίνητο με κινητήρα diesel από το 2006. Αρχικά αγόρασα το Ford Focus 1.8 tdci 115 hp και από το 2013 Renault Clio 1.5 dci 90 hp. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να μου έχει περάσει η κάψα για το diesel. Το FOCUS είχε καταπληκτική ροπή και ταξίδευα στον αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες και κατανάλωση που ποτέ δεν πέρασε τα 6 λίτρα ανά 100 χλμ. Με το Clio έχω κάνει διαδρομές όπως πχ Αθήνα-Λευκάδα-Αθήνα με καταγεγραμμένη μέση κατανάλωση 3,7 λίτρα. Η φίλη μου με προτροπή δική μου, έχοντας κάνει test drive, αγόρασε το Ford Fiesta 1.0 100 hp. Επειδή το χρησιμοποιεί αποκλειστικά στην πόλη, η κατανάλωση δεν έχει πέσει ποτέ κάτω από τα 8,5 λίτρα όταν η δική μου στην πόλη δεν έχει υπερβεί τα 5,5 λίτρα. Αν συνυπολογίσεις και την διαφορά στο κόστος του καυσίμου (κέρδος 12 με 15 ευρώ σε κάθε γέμισμα), νομίζω ότι τα επιπλέον 2 χιλιάρικα αξίζουν με το παραπάνω τον κόπο. Επειδή είχα οδηγήσει και το βενζινοκίνητο Focus, η διαφορά δεν ήταν μόνο στην κατανάλωση αλλά και στην ροπή. To diesel ήταν ένα άλλο αυτοκίνητο, πολύ πιο ευχάριστο στην οδήγηση. Αν είναι οικολογικοί οι λόγοι, συμφωνώ. Να τα βάλουμε με το diesel. Προσωπικά δεν βλέπω την ώρα που θα επικρατήσουν τα ηλεκτροκίνητα. Πιστεύω ότι μπορεί σε 30 χρόνια οι άνθρωποι να λένε: "θυμάσαι παλιά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που οι πόλεις μας πνιγόντουσαν στον θόρυβο και στο καυσαέριο ?". Ελπίζω να ζω και να τα το πω κι' εγώ.
Παρατηρώ μια εμμονή κατά του πετρελαίου τους τελευταίους μήνες, αν και δεν έχω πετρελαιοκίνητο. Πάντως όσους φίλους έχω ρωτήσει δεν απορρίπτουν το πετρέλαιο. Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στα πετρελαιοκίνητα; (π.χ. mercedes).
Απάντηση: Σταμάτησαν πλέον να επενδύουν. πουλάνε τους κινητήρες που ηδη έχουν, αλλά δεν ετοιμάζουν νέους κινητήρες diesel.
Τον νταλγκά κ. του autotriti εσείς μας τον δημιουργήσατε όταν εξυπηρετούσατε τα τότε συμφέροντα των πελατών σας εταιρειών, τώρα οι διαταγές είναι άλλες...δεν κάνετε το site καλύτερα tsao mao κλπ για celebrities γιατί για "κούρσες" δεν κάνετε...σας το χω ξανά πει μπαίνω για καμμιά φωτό αλλά βασικότερα για να ευθυμήσω...!!!
Αγαπητό #αυτοτριτη το πετρέλαιο στην Ελλάδα θα αντέξει χαλαρά μέχρι το 2030.... και μετά ίσως πάμε για ηλεκτρισμό. Σκεφτείτε ότι κάποιος που οδηγεί βενζίνη σκέφτεται για πετρέλαιο ενώ το αντίθετο δεν συμβαίνει ποτέ.
Απάντηση: Μεχρι το 2021 οι κατασκευαστες πρεπει να εχουν αναπτυξει κινητηρες με πολυ χαμήλους ρυπους και για να το πετυχουν αυτο, θα χρειαστουν και ηλεκτρικα μοντελα. Για αυτο τρεχουν.
Παρομοίως δεν καταλαβαίνω γιατί να τελειώσει το diesel, αλλά ίσως να ξέρετε κάτι που εμείς θα το μάθουμε αργότερα. Προσωπικά δεν είχα ποτέ σε εκτίμηση το diesel, όταν όμως άλλαξα το βενζινοκίνητο cherokee 3.7 το 2009 (τότε που οι τιμές είχαν πέσει τρελά) δεν υπήρχε άλλη επιλογή από το diesel 2.8 CRD για το cherokee. Μάλιστα απαγορεύεται στην Αθήνα αλλά το χρησσιμοποιούσα στη επαρχία έτσι κι αλλιώς. Για μικρότερο στην Αθήνα είχα επιλέξει ένα βενζινοκίνητο Fiat Punto 1.4 σκεφτόμενος κι εγώ όλα αυτά που λέτε συχνά, ότι δεν συμφέρει για λίγα χιλιόμετρα κ.λπ. Μάλλον ήταν λάθος. Αθήνα - Σπάρτη το Jeep Cherokee 2.8 diesel μου κόστιζε όσο και το βενζινοκίνητο Punto 1.4 σε κόστος καυσίμου (40€-45€) - εντάξει με Racing. Οπότε ένα Fiat diesel θα έκαιγε πολύ λιγότερο και μέσα στην Αθήνα. Τώρα τη διαφορά στη τιμή αγοράς δεν τη θυμάμαι μπορεί όμως να ήταν και φθηνότερο από το βενζινοκίνητο. Γιατί όταν επιθυμείς και κάποιες λογικές επιδόσεις (π.χ. να ανεβαίνεις την ανηφόρα στο Αρτεμίσιο χωρίς να σε παίρνει ο ύπνος) παίρνεις πιο ακριβό βενζινοκίνητο και βαζεις racing. Τώρα στα πιο καινούργια, δοκίμασα φέτος (2016) για 2μήνες μήνες το Jeep Renegade 1.6 diesel και είδα το απίστευτο. Κατανάλωση εκτός πόλης 4-5lt και κάτω. Με τα προηγούμενα το 10lt το είχα σίγουρο. Έβαζες την 6η ταχύτητα και πήγαινες Αθήνα χωρίς να κατεβάσεις ποτέ ανεξάρτητα από το τι θα σου τύχαινε στο δρόμο. Πως λοιπόν να αλλάξεις το diesel όταν σήμερα για Σπάρτη-Αθήνα θέλεις αντίστοιχα 14€-16€; Όταν ο ίδιος κινητήρας με την ίδια υποδύναμη στη βενζίνη σου δίνει 28kg ροπής και ο αντίστοιχος στο diesel 40kg στο νέο (BMW X1 xDrive 20i & 20d αντίστοιχα); Επιπλέον πολύ πιο αθόρυβος ειδικά στον αυτοκινητόδρομο γιατί δουλεύει σε πολύ χαμηλές στροφές. Ακούς μόνο τον αέρα και τα λάστιχα. Προς το παρόν λοιπόν diesel.
To calculator που έχετε στο site για την "αντικειμενική" σύγκριση βενζίνης -diesel λειτουργεί με τις εξής λανθασμένες παραδοχές 1) Κατανάλωση μεταξύ εργοστασιακών τιμών πχ συγκρίνω βενζίνη με ονομαστική 5,4 λ/100 με diesel με ονομαστική 3,4 λ/100 ήτοι διαφορά 2λ/100 . Λέτε μετά ότι η κατανάλωση αυξάνεται στην πράξη κατά 20% ωστόσο η διαφορά μεταξύ βενζίνης / diesel παραμένει σταθερή... δηλαδή τα 5,4 λ/100 *1,2 = 6,48λ/100 vs 3,4l/100 * 1,2 = 4.08l/100 = διαφορά πλέον 2,4 λ/100. Τι μαθηματικά είναι αυτά ρε παιδιά; Όσο μεγαλύτερη είναι η ονομαστική κατανάλωση , τόσο περισσότερα λίτρα θα αποκλίνει η "πραγματική" αυξημένη κατά 20% κατανάλωση. 2) Δεν υπάρχει περίπτωση η κατανάλωση να αυξάνεται κατά το ίδιο ποσοστό και στη βενζίνη και στο diesel. Όλα τα diesel μπορούν να προσεγγίσουν πολύ κοντύτερα τις εργοστασιακές καταναλώσεις ενώ τα βενζινοκίνητα ξεφεύγουν άνετα ιδίως αν το πόδι είναι λίγο βαρύ. Εχω νοικιάσει λόγω δουλειάς ότι μικρό αμάξι παίζει , βενζίνη και diesel και έχω κάνει χλμ σε ανοιχτούς δρόμους και σε συνθήκες τρομερής κίνησης. Ακόμα και τα 1000 τα τρικύλινδρα με τα 60 άλογα καταναλώνουν παντού παραπάνω από κάτι diesel με 100 άλογα και υπερδιπλάσια ροπή σε πραγματικές συνθήκες κίνησης. Τώρα το αν μολύνουν το περιβάλλον και κάνουν περισσότερο κακό λόγω NOx είναι ένα σοβαρό θέμα αλλά ακόμα πιο σοβαρό θέμα είναι η απόκρυψή του από τους κατασκευαστές. Ο τελικός χρήστης θα συνεχίσει να βλέπει σημαντικά χαμηλότερες καταναλώσεις με το τυπικό σχετικά σύγχρονο diesel σε σχέση με το νέο βενζινοκίνητο εκτός αν γίνει κάτι δραματικό..
Απάντηση: Για τους νεους βενζινοκινητήρες ισχύει οτι γραφουμε
Πραγματικα πρεμούρα να κατηγορήσουμε και να απαξιώσουμε το diesel. σε άλλες αναφορές οι εταirείες εξελίσουν κινητήρες diesel αλλά μόνο για τα μεγάλα οχήματα γιατί είναι ακριβό το κόστος εξέλιξης μπλα μπλα μπλα. Τώρα η νέα πρεμούρα όλων των δημοσιογραφούντων είναι η προώθηση των ηλεκτρικών (μή ρυπαινόντων και καλά) αυτοκινήτων. Εύγε
Autotriti 1:στο τραγικό σου άρθρο δεν υπάρχει υπογραφή 2: σε όποιον σου έχει κάνει σχόλιο σοβαρό και με επιχειρήματα δεν απαντάς και δεν εννοώ μόνο εμένα 3: για μήνες τώρα γράφεις προπαγάνδα για το "diesel που πέθανε" η εξέλιξη του diesel κινητήρα μπορεί να πέθανε σε πίστεψα. Οι υπόλοιποι όμως κινητήρες είναι πολλά χρόνια πίσω από τον diesel. 4. Σταμάτησε ή αυτοκίνητοβιομηχανία ποιος μας λέει ότι δεν θα ξεκινήσει αύριο πάλι; Ποιος μας λέει ότι δεν σας φλομονουν στο ψέμα; Για να πουλήσουν κανένα στοκ βενζινητηρα; Μην ξεβρακωνεσε Autotriti... Διαβάζουμε κι άλλους και εκτός Ελλαδος site...
Η διαφορά τιμης diesel βενζινης στην αγορά του Fiesta που πρόσφατα αγόρασα, ήταν μόλις 600€, οπότε επιλεγοντας το diesel, αποσβεση υπολογιζω να κανω μεσα σε ενα χρόνο. Πριν καταληξω στο diesel ειχα κάνει test drive το βενζινοκινητο ecoboost 1000αρι με τα 100hp, καθώς αρχικα αυτό ήθελα να αγοράσω, διαβάζοντας άρθρα ακομα και δικά σας περι οικονομικών τρικυλινδρων κινητηρων. Δυστυχως ακομα και με ήπια οδηγηση κατω απο 7,8 λίτρα δεν κατάφερα να πεσω παλι με το χέρι στην τσεπη στα βενζιναδικα θα ήμουν. Κατέληξα σε diesel λοιπόν ελπίζοντας οτι ακομα και αντλια να μου βγάλει και παλι η αποσβεση θα είναι μεγάλη. Καταληγοντας, προτιμησα diesel αλλά αν ειχα περισσότερα χρήματα θα επέλεγα φυσικό αέριο για να εχω ησυχο το κεφάλι μου απ ολες τις απόψεις.
Κάτοχος volvo xc 60 2.0 turbo για 7 χρόνια. Όταν ήρθε η ώρα να το αντικαταστήσω πήρα ένα bmw x1 2.0d xdrive. Συμπεράσματα: Στις ίδιες διαδρομές (Αθήνα) από 16 λίτρα / 100 χλμ στα 7.5 λίτρα / 100 χλμ. Εκτός πόλης από τα 12 στα 6. Επιδόσεις καλύτερες, αίσθηση οδήγησης παρόμοια (και τα 2 αυτόματα, απλά το αυτόματο της bmw πολύ καλύτερο), service φθηνότερο, φθορές λιγότερες. όχι λοιπόν δεν μου πέρασε καμμία κάψα για το diesel!!!
Προσωπικά πιστεύω ότι το Diesel (ανεξάρτητα της τιμής του καυσίμου) είναι η καλύτερη επιλογή για κάποιον που θα αγοράσει ΙΧ μέσα στα επόμενα 5 χρόνια και θα το κρατήσει για μια 10 ετία κατά μ.ο. Μετά βλέπουμε, (εννοώ από το 2030 και μετά ζωή να χούμε) προσωπικά βλέπω να καθιερώνεται ο κινητήρας με κυψέλες υδρογόνου.
Ή μόνη συνθήκη κατά την οποία συμφέρει να αγοράσεις βενζινοκίνητα είναι να θες να τα πουλήσεις στα 3 χρόνια με 15000 χλμ.... Πόσοι Έλληνες θα πουλήσουν τόσο γρήγορα τα αυτοκίνητα τους...10; 30; Σε αυτούς απευθύνεστε... Αυτό το αστείο με την ακριβή συντήρηση των diesel πότε θα σταματήσει; Ή ΑΛΉΘΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ Ή ΣΥΝΤΉΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΉΡΩΝ DIESEL ΕΊΝΑΙ ΦΤΗΝΌΤΕΡΗ.... ΑΝΤΈΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ. Η πλειοψηφία των ελλήνων πωλούν τα αυτοκίνητα τους από 5 έως 15 χρόνια... Να πάρουν βενζινοκίνητα; Ή ΑΛΉΘΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΉΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΉΣ ΚΑΎΣΗΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΝΤΙΟ.... ΜΈΧΡΙ ΤΌΤΕ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ DIESEL ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΌΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΝΈΝΑ ΕΥΡΏ ΝΑ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΠΆΡΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ...
Οταν συγκρίνετε αυτοκίνητα θα συγκρίνετε και ίδιους κινητήρες, 1,4 βενζίνη με 1,4 diesel, όχι 1,0 με 1,4 ή 1,6 diesel. Στον ίδιο κυβισμό λοιπόν, πολλές εταιρίες έχουν τις ΙΔΙΕΣ τιμές και όχι τα τριχίλιαρα που γράφετε. Το καύσιμο εάν είναι νοθευμένο ή όχι ισχύει και για τα δύο, όχι για το ένα μόνο. Η χαμηλότερη κατανάλωση θα υπαρχει πάντα για αυτό και ΟΛΟΙ οι επαγγελματίες κινούνται με diesel από ταξί έως φορτηγά, αυτοί προφανός ΔΕΝ είναι ηλίθιοι. Ο μεγάλος στόλος της ευρωπαϊκής ένωσης ειναι diesel, εδώ και πολλά χρόνια, και ΔΕΝ έχει αλλάξει κάτι σε αυτό έως και τις ταξινομήσεις του Σεπτεμβρίου. Τα χλμ δεν ειναι κανόνας, διότι συνήθως η κίνηση γίνετε μέσα σε πόλη και εκεί η βενζίνη ειναι να βάλεις τα κλάματα. Φυσικά υπάρχουν εταιρίες οι οποίες δεν είχαν κινητήρες diesel σε μικρό κυβισμό, οι οποίες αγόραζαν από ανταγωνιστικά εργοστάσια τους κινητήρες αυτούς, όταν σταμάτησε η συνεργασία τους, έπρεπε στην Ελλάδα να εφεύρουμε άλλους τρόπους για να προωθηθούν οι βενζινοκινητήρες τους διότι ΔΕΝ έχουν μικρούς diesel, σε αντίθεση όμως στους 2 λίτρους ειναι μια χαρά το diesel, διότι από αυτούς έχουν... Τυχαίο ΔΕΝ νομίζω. Καλή συνέχεια.
Απάντηση: Έχετε πληροφορηθεί για την τάση πολλών ευρωπαϊκών χωρών να διώξουν τα diesel από τις μεγαλουπόλεις τους λόγω των ρύπων που εκπέμπουν; Πρόσφατο παράδειγμα το Λονδίνο, που ο Δήμαρχος του κινείται δικαστικά λόγω dieselgate ( http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Londino-diwxnei-ta-diesel_139351.asp).
Όταν έγινε άρση της απογορευσης του diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όλοι τρελάθηκαν να αποκτήσουν. Βέβαια η επιρροή αυτή έφτασε σε όλη την Ελλάδα καθώς όλοι οι έμποροι " κομπογιανιτες " τα σερβιρισαν σαν ζεστό ψωμάκι στους λιγουριδες και αδειασαν από σάπια την Ευρώπη και γέμισαν τη χώρα μας. Δυστυχώς επειδή και γω επιρρεαστηκα κατέληξα μ ένα diesel που τελικά όσα εξοικονομησα από τα καύσιμα τα έδωσα πολλαπλάσια σε ζημιές. Με τα πολλά το ξαναγύρισα σε βενζίνη και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Σκέφτομαι να πάρω καινούριο και πραγματικά δεν ξέρω αν θα είναι diesel ή βενζίνης. Σίγουρα δε θα είναι τρικυλινδρο. Μου αρέσει η βελούδινη αίσθηση της βενζίνης αλλά με εξιτάρει η ροπή του diesel. Νομίζω πως πρώτα θα διαλέξω αυτοκίνητο σαν σκάφος και μετά θα διαλέξω τον κινητήρα που θα φοράει.
Την ίδια κουβέντα είχα πριν 2 βδομάδες με εμπορο που πήγα να παραγγείλω αυτοκίνητο. Κατέληξα να πάρω βενζινοκίνητο κυρίως λόγω κόστους (6000 € κάτω ήταν το βενζινοκίνητο) και κατα δευτερον για όλο το χαμό που γίνεται απο την Ε.Ε περί φορολογίας καυσαερίων, πολλές εταιρείες λένε θα σταματήσουν την παραγωγή. ύστερα η κατανάλωση εντός πόλης είναι λογική πια και στις εθνικές κατάλαβα ότι αν παω με 160 σερί η ταλαιπωρία δεν αξίζει για 15' νωρίτερα που θα φτάσω. οπότε πάω με πιο χαμηλές ταχύτητες. το αμάξι που οδηγάω τώρα (10ετίας) με 130-140 γράφει 9,5 lt βενζίνη κατανάλωση (πλήρως φορτωμένο...) οπότε πιο το όφελος για το πετρέλαιο ακόμη και στην εθνική?
Το σίγουρο είναι ότι το autotriti βάζει θέματα που ανεβάζουν τα πάθη! Όχι δεν μας πέρασε ο νταλκάς για τα πετρελαιοκίνητα και αν είχαμε χρήματα θα αγοράζαμε ένα. Τα diesel καίνε λιγότερο από τα μισά σε κόστος από τα βενζινοκίνητα. Προσωπικά όμως κινούμαι με υγραέριο και απολαμβάνω σχεδόν την ίδια οικονομία με το diesel. Έδωσα λιγότερα χρήματα, (1000Ε επένδυση), για τη μετατροπή και συμπληρώνω 100χιλ. απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Στο μέλλον πιστεύω θα κινούμαστε όλοι με ηλεκτρικά ή με κυψέλες καυσίμου-υδρογόνου. Μέχρι τότε πετρέλαιο ή υγραέριο για οικονομία.
Διαβάζω απο αρκετούς εδώ ηλεκτρικά και ηλεκτρικά και το μέλλον είναι στα ηλεκτρικά και αναρωτιέμαι. Απο το Auto-Τρίτη που σχολιάζετε τώρα για το πετρέλαιο και το κατηγορείτε οι περισσότεροι ενημερώνεστε και αγαπήσατε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και δέν μου λέτε ρε λεβέντες μου το ρεύμα όταν παράγεται δέν παράγει τεράστια ποσότητα ρύπων? Η μήπως εγώ ζώ στη Αθήνα ή Θεσσαλονίκη ή Πάταρ ή Ηράκλειο καο ποιός νοιάζεται για την μόλυνση απο την παραγωγή ρεύματος στην Πτολεμαίδα Κοζάνη Μεγαλόπολη και όπου αλλού αυτό παράγεται αρκεί εγώ να μήν το αναπνέω? Και δέν μου λέτε ρε λεβέντες η παραγωγή μπαταριών μήπες ξέρετε τί μόλυνση αφήνει στην ατμόσφαιρα και τι ενεργειακό αποτύπωμα έχει? Και δέν μου λέτε ρε λεβέντες η ανακύκλωση των μπαταριών όταν πεθάνουν πού θα γίνεται και με τί κόστος σε χρήμα και μόλυνση? Και δεν μου λέτε ρε λεβέντες μήπως γνωρίζετε για το κόστος αντικατάστασης μπαταριών για να δούμε τελικά αν συμφέρουν οικονομικά και περιβαλλοντικά τα ηκεκτρικά? Αντε γιατί μας πρήξανε με την τελειότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως την μόνη λύση για τη σωτηρία του κόσμου. Το ρεύμα παράγεται ή με ιδιαίτερα ρυπογόνους τρόπους (άνθρακας η πετρέλαιο) ή με ιδιαίτερα επικίνδυνους (πυρηνική ενέργεια) ή με ιδιαίτερα ακριβούς (Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας). Αρα καλό το παραμύθι με τα ηλεκτρικά αλλά είναι φούτ του Δράκου
Απάντηση: 1.Το AutoΤριτη ειναι αυτο που ανεδειξε το προβλημα που υπαρχει με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα στην Ελλαδα καιμαλιστα με το ιδιο λεκτικο που εσυ χρησιμοποιεις οσον αφορα την μεταφορα ρυπων απο Αθηνα στηνΠτολεμαιδα. Τοτσ η BMW πουμολις ειχε πρωτοφερει το i3 μας ειπε οτι συστηνει και την αγορα φωτοβολταικων για να το φορτιζεις! 2. Τα diesel απεδειχθη οτι καρκινο-ρυπαινουν πολυ παραπανω απο τα επιτρεπτα ορια και αυτο ειναι τελειως ασχετο με το τι κανουν τα ηλεκτρικα. 3. Το μηνυμα σου ειχε καποιο ιο και μπλοκαρε το σερβερ, μολις το ανοιγαμε για να σου απαντηδουμε.
Εγώ πάντως που κάνω μια έρευνα αγοράς τον τελευταίο καιρό και μάλλον θα καταλήξω στην αγορά του νέου PEUGEOT 3008, θα το πάρω σε diesel με τον 1.6 Bluehdi που είναι απλά κορυφαίος, euro6 με adblue (έκχυση ουρίας) που δε μολύνει με το καρκινογόνο ΝΟx πια. Λύσεις υπάρχουν στους πετρελαιοκινητήρες και είναι και μονόδρομος ενώ τα βενζινοκίνητα μπορεί στην αρχή να είναι καθαρά αλλά μετά από χρόνια κανείς δεν πρόκειται να αλλάξει καταλύτη, άρα full αντιπεριβαλοντολλογικό. Αγαπητό autotriti όταν κάνεις πολλά χλμ ετησίως μόνο diesel αφού ως κάτοχος swift diesel εδώ και 3 χρόνια και με 70.000 Km ήδη στο κοντέρ όχι μόνο έχω κάνει απόσβεση του διχίλιαρου που έδωσα παραπάνω αλλά θα έχω κέρδος και για τα επόμενα χρόνια μιας και είναι κατασκευασμένος για τουλάχιστον 500.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Απάντηση: Το οτι μιλάτε για diesel με συστημα ουρίας που δεν εχει πρόβλημα με τα νεα όρια, μάλλον στο AutoΤριτη θα το διαβάσατε. Τα υπόλοιπα τα αφηνουμε στη κριση των αναγνωστων
πειτε μας λιγο πως καινε το ιδιο..το πετρελαιο 5-6 ευρω/100 και η βενζινη το λιγοτερο 8-8,5ευρω/100
Απάντηση: Το θεμα ειναι σε ποσα χρονια κανεις άποσβεση τα παραπανω λεφτα που δινεις για να αγορασεις diesel. Δες το calculator βενζινη vs diesei διπλα στο λογοτυπο του Auto τριτη
οντως οπως απανταει το autotriti το σοβαροτερο προβλημα των πετρ/κινητων σημερα ειναι οι ρυποι NOx. Συγνωμη δεν το ξεραμε και παλι συγνωμη αλλα μολις μπορεσουμε θα παρουμε πρασινης τεχνολογιας επομενο οχημα. Ευχομαι αυτο το χειμωνα να εχει ο κοσμος χρηματα για φορους πετρελαιου θερμανσης και να μην καιει παλια πορτοπαραθυρα. Επισης στον αναπτυγμενο κοσμο με την λαοθαλασσα των ΙΧ (πχ ΗΠΑ) τι γινεται με τους ρυπους; Σε τριτες χωρες η ρυπανση απο οχηματα και καυσεις ειναι τρομακτικη.Εκει πρωτα να εστιαστει το προβλημα και μετα στην ψωροκωσταινα. Μια τριχα ρυπανσης του πλανητη ειμαστε.
Απάντηση: Το θεμα του πλανήτη αξιζει πολυ σοβαρότερης αντιμετώπισης, απο οση του δίνετε. ωστόσο τα δικά μας καρκινογόνα NOx εμεις θα τα αναπνευσουμε και προσφατη ερευνα εδειξε οτι οι Αθηναιοι 30αρηδες θα ζησουν 15 μήνες λιγοτερο εξαιτιας των ρυπων της Αθήνας. αντιστοιχα πιθανόν ισχυουν για ολες τις πόλεις.
ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΗ 1600 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ 1400 ΚΥΒΙΚΑ. ΤΟ 2006 ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ (ΜΕΝΩ ΕΠΑΡΧΙΑ,ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ) ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΣΑΝΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ. ΤΟ 2008 ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΟΠΩΣ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΕΝΖΙΝΗ 1600 ΜΕ 2000 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΟΔΗΓΗΣΗ (ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ).ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΕΧΕΙ ΕΠΩΜΙΣΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΩΝ) ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΣΕΡΒΙΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΤΟ 2008(ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΕΝΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ). ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΙΣΩΣ ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ TESLA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝΕ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΡΥΠΩΝ ΤΗΣ Ε. ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΕΝ ΚΑΤΑ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ Ο ΝΤΑΛΚΑΣ ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΙΣΩΣ ΕΑΝ ΜΟΝΟ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΥΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ. ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΟΜΩΣ ΟΠΟΥ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ. ΟΠΩΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑΝΕ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΩΣΑΝΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ , ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΜΕΣΩΣ ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΝΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ , ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΧΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΣΟΔΑ (ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ) ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΣΕΡΒΙΣ,ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ,ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΑ,ΛΑΣΤΙΧΑ,ΚΤΕΟ,ΚΛΠ. ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΥΦΕΣΗ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ 233 ΔΙΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΑ ΦΕΚ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΟΤΙ ΤΑ 50 ΔΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ 183 ΔΙΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΠΕΣΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΠΕΣΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΕΙΩΜΟ (ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΧΡΕΩΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ 233 ΔΙΣ ΕΙΝΑΙ 12% ΔΗΛ. ΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ 28 ΔΙΣ ΕΤΗΣΙΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ).ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΘΟΥΝ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΦΕΚ 50 ΔΙΣ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 183 ΔΙΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΠΑΥΣΗ Η ΥΦΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΕΑΝ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ.
Νομίζω οτι η εποχή του diesel και βενζίνης σιγά-σιγά παρέρχετε και πρέπει ολοι να στραφούμε στην ηλεκτροκίνηση. Ας δουμε στην άλλη μεριά του Ατλαντικού τι γίνετε με τα Tesla. Πιστεύω οτι ειναι το μέλλον και αυτό θα πρέπει να ακολουθήσουν όλες οι Ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες και να σταματήσουν να μιλούν για καθαρά diesel την στιγμή που όλοι ξέρουμε απο τα σχολικά μας χρόνια οτι στην καύση του πετρελαίου εκλύεται αιθάλη. Απο εκει και πέρα κάθε θεωρία περί diesel ειναι περιττή.
Ποτε δεν ειχα νταλκα για πετρελαιο και ουτε θα εχω
Όποιοι και όσοι τα "ΒΑΖΟΥΝ" με το οποιοδήποτε περιοδικό, σε οποιαδήποτε μορφή του, κ.τ.λ. ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ, ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ... δεν φταίει το γρανάζι το "ΡΟΛΟΪ" φταίει για το αν δείχνει σωστά την ώρα και κατά πόσο και τι χάνει... Υπάρχουν τεχνολογίες όπως ο 6χρονός κινητήρας που δουλεύει ως πετρελαιοκινητήρας, με καύσιμο την βενζίνη και καίει πολύ λιγότερο και απο πετρελαιοκινητήρα και από βενζινοκινητήρα εννοείται... έχει ΟΛΑ τα πλεονεκτήματα και των 2 τύπων κινητήρων και από ηλεκτροκινητήρα και διάφορα υβριδικά συστήματα... Επίσης υπάρχει τεχνολογία και μετά τις κυψέλες καυσίμου(fuel cells), δεν έχει νόημα να σας τις πω διότι ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλάει γι'αυτές AKOMA... όταν αρχίσουν σε καμιά 15 χρόνια να μιλάνε τότε τα ξαναλέμε... Επιλογές είναι τα πάντα όλα βάση ιδιοσυγκρασίας, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ... υπάρχει το να λέμε τίμια, έντιμα και καθαρά τα θετικά και τα αρνητικά της οποιασδήποτε τεχνολογίας και από εκεί και πέρα ο άνθρωπος μπορεί να κάνει την όποια του επιλογή δίχως να "σπρώχνουμε", κ.τ.λ. για οικονομικά οφέλη τους ανθρώπους... Προσωπική μου επιλογή η βενζίνη λόγω ιδιοσυγκρασίας, κ.τ.λ...