Δίνεις κάτι παραπάνω για άμεση ανακούφιση ή πας με τη «συνολική» θεώρηση του πράγματος και αγοράζεις αυτό που σου κάνει απόσβεση; Και τελικά την τιμή μεταπώλησης τη βλέπετε ότι ευνοεί το ντίζελ;
Πόσο μετράει η απόσβεση της αγοράς ενός ντίζελ και πόσο η εβδομαδιαία ανακούφιση στα καύσιμα;
9.805 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2014)
Είναι τα ντίζελ για όλους; Αξίζουν το επιπλέον κόστος αγοράς; Τον θόρυβο και την αλλαγή στον τρόπο οδήγησης; Και αν η απόσβεση αργεί, μήπως η βενζίνη είναι η σίγουρη και η καλύτερη λύση; Εσείς τι μετράτε περισσότερο όταν αποφασίζετε;
Βλέπεις αν τα βάλεις κάτω με μολύβι και χαρτί, μετρήσεις τα χιλιόμετρα που κάνεις κάθε χρόνο, το κόστος καυσίμου, τελών κυκλοφορίας και σέρβις και βάλεις και την τιμή αγοράς, τότε υπάρχει θέμα: το ντίζελ συμφέρει όταν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο. Αλλιώς η απόσβεση αργεί και τα λεφτά που έχεις δώσει μπροστά, στην αγορά δηλαδή, τα παίρνεις πίσω μόνο κατά την πώληση, αφού στο δεύτερο χέρι τα ντίζελ (θα) είναι ακριβότερα.
Aρα τι κάνεις; Ξηλώνεσαι σήμερα για να έχεις φθηνότερα έξοδα χρήσης και ας μην κάνεις απόσβεση παρά μόνο μέχρι να το πουλήσεις; H ψωνίζεις ένα φθηνότερο αυτοκίνητο με βενζίνη, που καίει όμως λίγο περισσότερο και θα πουλήσεις φθηνότερα σαν δεύτερο χέρι;
Το δίλημμα φυσικά λύνεται εύκολα αν δεν υπάρχει καν η δυνατότητα να «σκαρφαλώσεις» τα χίλια ως και 2000 ευρώ που μπορεί να θέλει η ντίζελ έκδοση του μοντέλου που θέλεις. Αν όμως το αντέχεις, τι κάνεις;
Η «στεγνή» λογική θα έλεγε πως αγοράζεις το αυτοκίνητο που σε βάθος χρόνου θα έχει τα μικρότερα έξοδα. Αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα το πιθανότερο αυτό να είναι το βενζινοκίνητο, αναλόγως απαξίωσης. Όμως πως μετριέται στην πράξη η μείωση κόστους κάθε εβδομάδα στο πρατήριο; Πως μετριέται όταν αντί για 20 την εβδομάδα τη βγάζεις με 25 ή 30 ευρώ τις δύο ή τις 20 μέρες;
Μπορεί να θέλει 4 χρόνια για να σου επιστρέψει τη διαφορά με την τιμή αγοράς, όμως κάθε εβδομάδα βλέπεις τη διαφορά στην τσέπη σου.
Τι λέτε λοιπόν; Δίνεις κάτι παραπάνω για άμεση ανακούφιση ή πας με τη «συνολική» θεώρηση του πράγματος και αγοράζεις αυτό που σου κάνει απόσβεση; Και τελικά την τιμή μεταπώλησης τη βλέπετε ότι ευνοεί το ντίζελ; Τι λέτε;
Επειδη αγορασα αυτοκινητο προσφατα SUV σας πληροφορω οτι τα εβαλα κατω και ειδα οτι με 5000 χλμ το χρονο που κανω, με συνεφερε μονο η βενζινη και σημειωτεον οτι το πηρα καινουριο απο 24500 μονο 18500 με 7 χρονια εγγυηση.ΑΝ επαιρνα πετρελαιο ηθελα το λιγοτερο 27500 για κατι αναλογο.Οποτε την αποσβεση απο την αγορα του, δεν θα την εκανα ουτε σε 20 χρονια.Επισης αν θελεις κατι μικροτερο σε εκδοση υπαρχουν καινουριοι βενζινοκινητηρες με πολλη μικρη καταναλωση π.χ. FORD ECOBOOST. Απλα μην πεφτεται καπου με τα μουτρα επειδη το λεει το καθε παπαγαλακι.ΨΑΧΤΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕ ΜΑΓΚΕΣ
Λόγω κρίσης οι περισσότεροι Έλληνες αναγκάζονται να αγοράσουν το αυτοκίνητό τους με δόσεις. Τα τραπεζικά επιτόκια είναι ιδιαίτερα υψηλά οπότε η αξία του αυτοκινήτου αυτόματα ανεβαίνει μερικές φορές πολύ πάνω από την τιμή που δίνουν οι έμποροι. Οπότε η απόσβεση θα γίνει σε πολλά περισσότερα χρόνια. Εγώ προσωπικά αγοράζω μόνο μεταχειρισμένο μετρητοίς για να μην πετάω τα λεφτά μου στους τοκογλύφους.
Από οικονομικής άποψης το ντίζελ συμφέρει αν κάνεις πάνω από 15000χλμ το χρόνο. Από εκεί και πέρα σε άλλους αρέσει η οδηγησιμότητα που έχει ένας κινητήρας βενζίνης, ενώ σε κάποιους άλλους ενός πετρελαίου. Είναι θέμα οδηγικής ιδιοσυγκρασίας και τρόπου χρήσης του αυτοκινήτου. Περί ορέξεως λοιπόν...
Δεν μετριούνται όλα με το χρήμα. Άλλος λατρεύει την άφθονη ροπή του κινητήτα ντίζελ και άλλος την απόδοση ψηλά ενος τουρμπο βενζινοκινητηρα. Πάντως ορώντας το θέμα από απόψεως οικονομίας καυσίμου αν κάνεις πάνω από 10.000 θα αποσβέσεις σύντομα τα παραπάνω χρήματα για το ντήζελ.
Καθείς όπως ευαρέσκετε και ότι είναι καλύτερο για τον εαυτό του.Σώφρον είναι να μελετάει το τι είναι καλό για αυτόν και όχι τι θα του πουν οι άλλοι.Γνώμες και απόψεις θα υπάρξουν πολλές, η τελική απόφαση είναι αυτού που θα αποφασίσει το τι είναι για αυτόν και μόνον για αυτόν.Ας τα βάλει κάτω και τα υπέρ και τα κατά και από τις δύο επιλογές και ότι υπερισχύσει από τα καλά ας πράξει.Εν θερμώ, εν βρασμώ δεν γίνεται.
Αυτό προσωπικά ακολουθώ εγώ.Από κάπου θα κερδίσεις, από κάπου θα χάσεις.Μέσες άκρες τα ίδια είναι όλα, φτάνει να είναι το καλύτερο για εμάς και μόνον για εμάς.
ΝΑΙ αξίζει.-
Αμα έχεις πάρει C3 Diesel δε χρειάζεται απόσβεση...