Το νέο Mitsubishi L200 έκανε επίσημη πρεμιέρα όντας βασισμένο σε νέο πλαίσιο τύπου σκάλας, έχοντας νέο diesel κινητήρα κάτω από το καπό και στιβαρό δυναμικό σχεδιασμό.
Το περιμέναμε και πλέον είναι εδώ. Το νέο Mitsubishi L200, γνωστό και ως Triton σε άλλες αγορές του κόσμου, έκανε το επίσημο ντεμπούτο του, μετά από μία μακρά καμπάνια teaser της ιαπωνικής μάρκας, που είχε προηγηθεί. Το νέο pick-up της Mitsubishi εισέρχεται στην έκτη γενιά του με φρέσκια εμφάνιση εσωτερικά και εξωτερικά, αλλά και με βαθιές τομές, αφού χρησιμοποιεί ένα νέο πλαίσιο τύπου σκάλας. Θα είναι διαθέσιμο ως μονοκάμπινο, διπλοκάμπινο και σε έκδοση με επιμηκυμένη καμπίνα (club cab).
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η μάρκα, η στρεπτική ακαμψία είναι αυξημένη κατά 60%, ενώ η χρήση ενός νέου υλικού από χάλυβα υψηλής αντοχής καθιστά το σώμα του ελαφρύτερο σε σύγκριση με το L200 προηγούμενης γενιάς. Το νέο pick-up διαθέτει μία επανασχεδιασμένη καρότσα που έχει χαμηλώσει κατά 45 χιλιοστά, στα 820 χιλιοστά για να διευκολύνει τη διαχείριση των φορτίων. Για μεγαλύτερη ευκολία και πρακτικότητα ένα νέο σκαλοπάτι στη γωνία του προφυλακτήρα είναι παρών. Χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες, η Mitsubishi λέει ότι το νέο αγροτικό είναι μεγαλύτερο από πριν.
Το νέο Mitsubishi L200 αποκτά τα συστήματα Super Select 4WD-II και Easy Select 4WD, με το πρώτο να διαθέτει κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που στέλνει το 40% της ισχύος μπροστά και το υπόλοιπο 60% πίσω. Το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης έχει τις ακόλουθες επιλογές λειτουργίας: 2H (RWD), 4H (4x4), 4HLc (4x4 με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό) και 4LLc (αργά με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό). Επιπλέον υπάρχουν επτά διαφορετικά οδηγικά προφίλ τα: Normal, Eco, Gravel, Snow, Mud, Sand και Rock.
Νέα είναι και η ανάρτηση με διπλά ψαλίδα μπροστά και ελλειπτικά φύλλα σούστας πίσω. Επίσης τα μοντέλα που διαθέτουν το σύστημα Super Select 4WD-II θα εξοπλίζονται και με το Active Yaw Control (AYC), το οποίο βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια των στροφών. Παρών είναι και τα συστήματα υποβοήθησης για όταν το pick-up βρίσκεται σε ανηφορικές ή κατηφορικές διαδρομές.
Με diesel μοτέρ έως 204 άλογα
Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα, η Mitsubishi μέχρι στιγμής αναφέρει μόνο τον νέο κινητήρα diesel 2,4 λίτρων που έρχεται σε τρεις διαμορφώσεις: 150 άλογα και 330 Nm ροπής, 184 άλογα και 430 Nm ροπής και 204 άλογα με 470 Nm ροπής. Ανάλογα με την επιλογή που θα γίνει ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων ή ένα χειροκίνητο shift-by-wire με τον ίδιο αριθμό σχέσεων.
Νέα χρώματα
Εξωτερικά το νέο Mitsubishi L200 κουβαλάει μαζί του τη νέα βαφή Yamabuki Orange Metallic, ωστόσο υπάρχουν επιπλέον οι Blade Silver Metallic, White Diamond, Solid White, Jet Black Mica και Graphite Grey Metallic. Οι κορυφαίες εκδόσεις διαθέτουν μπροστινή μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος σε συνδυασμό με σκούρο φινίρισμα τιτανίου για ορισμένα μέρη του αμαξώματος.
Εσωτερικό με οθόνη αλλά αναλογικό πίνακα οργάνων
Το εσωτερικό έρχεται με τη σειρά του αλλαγμένο. Παρόλο που εξακολουθεί να έχει αναλογικό πίνακα οργάνων, αυτός συνδυάζεται με μία οθόνη αφής, η οποία πλαισιώνεται από δύο περιστροφικά χειριστήρια. Υπάρχουν ξεχωριστά μπουτόν για τις ρυθμίσεις του κλίματος, ενώ η εναλλαγή μεταξύ 2WD και 4WD γίνεται χρησιμοποιώντας τον περιστροφικό επιλογέα που είναι τοποθετημένος ανάμεσα στα καθίσματα.
Τέλος, να σημειώσουμε πως μαζί με το L200 η Mitsubishi αποκάλυψε το αγωνιστικό μοντέλο που σχεδιάστηκε για να λάβει μέρος στο Asia Cross Country Rally.