Η βασική πηγή σχεδιαστικής έμπνευσης του νέου Yaris ήρθε από το… φασόλι της μαύρης σόγιας, τον ταύρο και τον σπρίντερ σε στάση εκκίνησης…
Σχεδιαστική έμπνευση από… μαύρη σόγια, ταύρο και σπρίντερ στην εκκίνηση
123.968 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2019)
Η τοποθέτηση των τροχών πιο κοντά στις άκρες του αμαξώματος (-10 χλστ. ο μπροστινός πρόβολος και -50 χλστ. ο πίσω), τα φαρδιά μετατρόχια (1.529 χλστ μετά από αύξηση 57 χλστ.) και η χαμηλότερη θέση οδήγησης (-36 χλστ.) έχουν θετικό αντίκτυπο στις αναλογίες επιτρέποντας στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα άκρως δυναμικό σε σχεδίαση μοντέλο. Η βασική πηγή έμπνευσης ήρθε από το Kuromame (βασικό πιάτο στο τραπέζι της ιαπωνικής πρωτοχρονιάς βασισμένο στο φασόλι της μαύρης σόγιας), τον ταύρο και τον σπρίντερ σε στάση εκκίνησης… Αν και κάποιοι θα διακρίνουν κάποιους Ford Fiesta υπαινιγμούς στο μπροστινό μέρος, το τελικό αποτέλεσμα είναι επιθετικό και ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το νευρώδες καπό και τα τραβηγμένα στις άκρες φώτα. Οι μπροστινές κολώνες τραβήχτηκαν προς τα πίσω και το καπό μάκρυνε. Το πίσω μέρος είναι ακόμη πιο ιδιαίτερο. και χαρακτηρίζεται από την χαμηλή γραμμή της οροφής, που σε συνδυασμό με την ανασηκωμένη γραμμή των πίσω παραθύρων δίνει έναν κουπέ τόνο, ενώ ξεχωρίζει το ενιαίο πάνελ των φώτων. Το νέο Yaris έρχεται με έντονα trendy σχεδιασμό κάτι που μετράει στην κατηγορία. Εμάς μας κέρδισε με την πρώτη ματιά!
Αρχίσαμε πάλι τα λιβανίσματα... διθύραμβοι για την ποιότητα (μην τρελαθούμε...) αλλά κουβέντα ότι όλα τα πλαστικά είναι σκληρά (τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις φωτό του ταμπλώ) - προσωπικά δεν με νοιάζει αλλά άλλα μοντέλα αντίστοιχα τα θάβουν για αυτό το λόγο, να είμαστε δίκαιοι παρακαλώ... και κάνει και σχόλιο για τα νέα μαλακά κουμπιά που όμως ο ανταγωνισμός τα έχει χρόνια... Οπως πάντα η τιμή είναι που έχει σημασία, εάν είναι κοντά στον ανταγωνισμό (λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο λογω εγγύησης) θα πουλήσει πολύ καλά...
Με βάση την τελευταία φωτό του εσωτερικού, το πάνω μέρος είναι από το ίδιο υλικό με το μεσαίο. Εάν όπως λέει ο TS το πάνω είναι μαλακό, αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλώ είναι μαλακό το οποίο είναι σημαντικό για την κατηγορία (επαναλαμβάνω, προσωπικά δεν με χαλάνε τα σκληρά πλαστικά αλλά ότι τα μαλακά είναι ποιοτικότερα και ακριβότερα, ε, είναι) αλλά σε εμένα φαίνονται σκληρά, όταν έλθει το μοντέλο θα δούμε - με τον sideways δεν θα ασχοληθώ, ...
Έλεγα επειδή στο μπροστά μέρος μοιάζει με το fiesta ότι θα έλεγες καμία καλή κουβέντα. Το πανω μέρος του ταμπλό είναι από μαλακό υλικό.Κανενα σχόλιο για το υβριδικο σύνολο που κατάφεραν και το έκαναν 20% ακόμα πιο οικονομικό στην κατανάλωση θα κάνεις. Κανένα σχόλιο που είναι και 15% πιο αποδοτικό (115hp λένε) θα κάνεις. Ήμαρτον.
Πρέπει να αποφασίσουμε αν τα σκληρά πλαστικά είναι ένδειξη κακής ποιότητας ή όχι. Αν ναι θα πρέπει να μνημονεύεται σε ΟΛΑ τα τεστ και όχι μόνο σε κάποια αυτοκίνητα (εκ του πονηρού?).
Αρχίσαμε πάλι τα λιβανίσματα... διθύραμβοι για την ποιότητα (μην τρελαθούμε...) αλλά κουβέντα ότι όλα τα πλαστικά είναι σκληρά (τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις φωτό του ταμπλώ) - προσωπικά δεν με νοιάζει αλλά άλλα μοντέλα αντίστοιχα τα θάβουν για αυτό το λόγο, να είμαστε δίκαιοι παρακαλώ... και κάνει και σχόλιο για τα νέα μαλακά κουμπιά που όμως ο ανταγωνισμός τα έχει χρόνια... Οπως πάντα η τιμή είναι που έχει σημασία, εάν είναι κοντά στον ανταγωνισμό (λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο λογω εγγύησης) θα πουλήσει πολύ καλά...
YS συγχαρητήρια. Ανακάλυψες την φωτογραφία αφής!
Με βάση την τελευταία φωτό του εσωτερικού, το πάνω μέρος είναι από το ίδιο υλικό με το μεσαίο. Εάν όπως λέει ο TS το πάνω είναι μαλακό, αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλώ είναι μαλακό το οποίο είναι σημαντικό για την κατηγορία (επαναλαμβάνω, προσωπικά δεν με χαλάνε τα σκληρά πλαστικά αλλά ότι τα μαλακά είναι ποιοτικότερα και ακριβότερα, ε, είναι) αλλά σε εμένα φαίνονται σκληρά, όταν έλθει το μοντέλο θα δούμε - με τον sideways δεν θα ασχοληθώ, ...
Έλεγα επειδή στο μπροστά μέρος μοιάζει με το fiesta ότι θα έλεγες καμία καλή κουβέντα. Το πανω μέρος του ταμπλό είναι από μαλακό υλικό.Κανενα σχόλιο για το υβριδικο σύνολο που κατάφεραν και το έκαναν 20% ακόμα πιο οικονομικό στην κατανάλωση θα κάνεις. Κανένα σχόλιο που είναι και 15% πιο αποδοτικό (115hp λένε) θα κάνεις. Ήμαρτον.
Σαν fiesta προηγούμενης γενιάς μοιάζει απο μπροστά. Πίσω κάτι δεν πήγε καλά...
Πρέπει να αποφασίσουμε αν τα σκληρά πλαστικά είναι ένδειξη κακής ποιότητας ή όχι. Αν ναι θα πρέπει να μνημονεύεται σε ΟΛΑ τα τεστ και όχι μόνο σε κάποια αυτοκίνητα (εκ του πονηρού?).
ΥS πονάς...
Ερχεται και το jazz 24/10 και μπορει να βγει και σε type r εκδοση!! Σφαζουν οι Ιαπωνες!