3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πρώτη γενιά Toyota Yaris
20 χρόνια Toyota Yaris
123.963 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2019)
Toyota Yaris I (1999 - 2005)
Toyota Yaris IΙ (2005-2011 )
Έγινε το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού EuroNCAP. Mέχρι το 2006 είχαν ήδη παραχθεί 1.000.000 Yaris. O 1000άρης κινητήρας κέρδισε τον τίτλο Engine οf the Year 2007, 2008, 2009 και 2010. Συνέχισε να έχει τον πίνακα οργάνων στο κέντρο του ταμπλό, όπως και το πρώτο.
Toyota Yaris IΙΙ (2011 - σήμερα )
H 3η γενιά του Toyota Yaris χαρακτηρίστηκε από το λανσάρισμα της υβριδικής έκδοση το 2012. Ήταν το πρώτο μοντέλο της κατηγορία με υβριδικό σύστημα κίνησης και η έκδοση είχε το 30% των πωλήσεων. Στο Toyota Yaris IΙΙ Phase 2 απέκτησε σπορ έκδοση GRMN (2017), ενώ το ποσοστό πωλήσεων της υβριδικής έκδοση έφτασε στο 60%.
Δεύτερη γενιά Toyota Yaris
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχεδιασμένο από τον Σωτήρη Κωβό με πηγή έμπνευσης τον σπρίντερ στην εκκίνηση το πρώτο Yaris κέρδισε τις εντυπώσεις με το συνδυασμό compact διαστάσεων και ευελιξίας με ευρυχωρία και πρακτικότητα. Το 2000 κέρδισε τον τίτλο Αυτοκίνητο της Χρονιάς και ο κινητήρας του τον τίτλο Engine of the Year 1999. Aπό το 2001 άρχισε να παράγεται στη Γαλλία.Toyota Yaris IΙ (2005-2011 )
Έγινε το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού EuroNCAP. Mέχρι το 2006 είχαν ήδη παραχθεί 1.000.000 Yaris. O 1000άρης κινητήρας κέρδισε τον τίτλο Engine οf the Year 2007, 2008, 2009 και 2010. Συνέχισε να έχει τον πίνακα οργάνων στο κέντρο του ταμπλό, όπως και το πρώτο.
Toyota Yaris IΙΙ (2011 - σήμερα )
H 3η γενιά του Toyota Yaris χαρακτηρίστηκε από το λανσάρισμα της υβριδικής έκδοση το 2012. Ήταν το πρώτο μοντέλο της κατηγορία με υβριδικό σύστημα κίνησης και η έκδοση είχε το 30% των πωλήσεων. Στο Toyota Yaris IΙΙ Phase 2 απέκτησε σπορ έκδοση GRMN (2017), ενώ το ποσοστό πωλήσεων της υβριδικής έκδοση έφτασε στο 60%.
Αρχίσαμε πάλι τα λιβανίσματα... διθύραμβοι για την ποιότητα (μην τρελαθούμε...) αλλά κουβέντα ότι όλα τα πλαστικά είναι σκληρά (τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις φωτό του ταμπλώ) - προσωπικά δεν με νοιάζει αλλά άλλα μοντέλα αντίστοιχα τα θάβουν για αυτό το λόγο, να είμαστε δίκαιοι παρακαλώ... και κάνει και σχόλιο για τα νέα μαλακά κουμπιά που όμως ο ανταγωνισμός τα έχει χρόνια... Οπως πάντα η τιμή είναι που έχει σημασία, εάν είναι κοντά στον ανταγωνισμό (λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο λογω εγγύησης) θα πουλήσει πολύ καλά...
YS συγχαρητήρια. Ανακάλυψες την φωτογραφία αφής!
Με βάση την τελευταία φωτό του εσωτερικού, το πάνω μέρος είναι από το ίδιο υλικό με το μεσαίο. Εάν όπως λέει ο TS το πάνω είναι μαλακό, αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλώ είναι μαλακό το οποίο είναι σημαντικό για την κατηγορία (επαναλαμβάνω, προσωπικά δεν με χαλάνε τα σκληρά πλαστικά αλλά ότι τα μαλακά είναι ποιοτικότερα και ακριβότερα, ε, είναι) αλλά σε εμένα φαίνονται σκληρά, όταν έλθει το μοντέλο θα δούμε - με τον sideways δεν θα ασχοληθώ, ...
Έλεγα επειδή στο μπροστά μέρος μοιάζει με το fiesta ότι θα έλεγες καμία καλή κουβέντα. Το πανω μέρος του ταμπλό είναι από μαλακό υλικό.Κανενα σχόλιο για το υβριδικο σύνολο που κατάφεραν και το έκαναν 20% ακόμα πιο οικονομικό στην κατανάλωση θα κάνεις. Κανένα σχόλιο που είναι και 15% πιο αποδοτικό (115hp λένε) θα κάνεις. Ήμαρτον.
Σαν fiesta προηγούμενης γενιάς μοιάζει απο μπροστά. Πίσω κάτι δεν πήγε καλά...
Πρέπει να αποφασίσουμε αν τα σκληρά πλαστικά είναι ένδειξη κακής ποιότητας ή όχι. Αν ναι θα πρέπει να μνημονεύεται σε ΟΛΑ τα τεστ και όχι μόνο σε κάποια αυτοκίνητα (εκ του πονηρού?).
ΥS πονάς...
Ερχεται και το jazz 24/10 και μπορει να βγει και σε type r εκδοση!! Σφαζουν οι Ιαπωνες!