Γιατί το FCA Group δεν επενδύει στην Lancia; Ποιοι είναι οι λόγοι που η Ypsilon ξεπερνάει σε πωλήσεις όλη την Alfa Romeo; Θα πρέπει να περιμένουμε καινούρια μοντέλα; Όλες οι απαντήσεις εδώ.
Αυτό το έτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τότε που η Lancia αγοράστηκε από την Fiat, ωστόσο δεν πρόκειται να λάβει χώρα κανείς εορτασμός, αφού η παρουσία της φίρμας στην παγκόσμια αγορά είναι ισχνή.
Αυτή την στιγμή, η Lancia προσφέρει μόνο την Ypsilon αποκλειστικά στην αγορά της Ιταλίας. H ηγεσία του FCA Group κατέληξε στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει λόγος να γίνουν επενδύσεις κάτω από το έμβλημά της αφού όπως δήλωσε ο Marchionne το 2014: «Η Lancia δεν ελκύει πελάτες έξω από την Ιταλία». Ο μόνος λόγος που η φίρμα κρατήθηκε «εν ζωή» είναι οι πωλήσεις της Υpsilon στην εγχώρια αγορά που, φέτος, κατά τους πρώτους 9 μήνες, είναι περισσότερες από αυτές που πετυχαίνει η Alfa Romeo σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Γιατί η Lancia όμως καταφέρνει να σημειώνει σημαντικές πωλήσεις στην γειτονική μας χώρα; Σύμφωνα με το FCA Group, το 75% των πωλήσεων της Ypsilon αφορούν γυναίκες αφού, θεωρείται από το ιταλικό κοινό, πιο όμορφη σχεδιαστικά από το Panda και αποτελεί ταυτόχρονα μια 4θυρη εναλλακτική επιλογή αντί του Fiat 500. H εταιρεία μάλιστα έχει προχωρήσει στο λανσάρισμα κάμποσων ειδικών εκδόσεων με θέμα την μόδα για να κάνει το μοντέλο ακόμα πιο προσιτό στο «ωραίο φύλο».
Ακόμα, η LPG έκδοση της Ypsilon αποτελεί το 30% των συνολικών της πωλήσεων και αποτελεί το τρίτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο με υγραέριο στην Ιταλία μετά το Duster και το Panda.
Για πόσο ακόμα όμως θα διατίθεται η Ypsilon στην αγορά; Ειδικοί αναλυτές κάνουν λόγο πως το μοντέλο, αν και βρίσκεται στην αγορά ήδη 8 περίπου χρόνια, θα μείνει εκεί για τουλάχιστον άλλα δύο έτη. Οι λόγοι είναι ότι αφενός, το FCA Group συνηθίζει να κρατά για πολλά χρόνια τα μοντέλα του στην αγορά και αφετέρου, το γεγονός ότι η παραγωγή της Ypsilon είναι ιδιαίτερα φθηνή, αφού βασίζεται στο δάπεδο των Panda και Fiat 500. Yπολογίζεται μάλιστα πως οι πωλήσεις της Υpsilon θα αυξηθούν το 2020 όταν το μοντέλο θα λάβει μια ήπια υβριδική επιλογή στην γκάμα του.
Θα πρέπει όμως να περιμένουμε νέα μοντέλα από την Lancia; Σύμφωνα με αναλυτή της JATO Dynamics, δεν υπάρχει κάποια λογική στο να επενδύσει η Fiat στην Lancia γιατί «δεν είναι μια μάρκα αναγνωρίσιμη εκτός Ιταλίας και δεν προσελκύει το ενδιαφέρον όσο το κάνει η Alfa Romeo».
....Δηλαδη με λιγα λογια Lancia τελος. Η διοικηση της Fiat δεν προκειται να βγαλει ποτε πια μοντελο της Lancia. Μας λενε οτι δεν ειναι αναγνωρισιμη η Lancia, η φιρμα η οποια κερδιζε ολους τους αγωνες για πλακα στο παρελθον με την Stratos kai την Delta Integralle, με θρυλικα μοντελα οπως η Fulvia, η Beta coupe, η Monte Carlo και τοσα αλλα? Και με το Autobianchi τι γινεται? Δεν ειναι και αυτο αναγνωρισιμο? Οπως αξιοποιησαν αλλες εταιρειες τον σκαραβαιο και το Μini, δεν θα μπορουσε να αξιοποιηθει απο την Fiat το ιστορικο ονομα Αutobianchi? Η Κia πριν μερικες δεκαετιες ποσο αναγνωρισιμη ηταν? Με σωστο management εγινε πασιγνωστη και πετυχημενη. Σε λιγο θα μας πουνε οι ιθυνοντες της Fiat οτι και η Alfa Romeo δεν πουλαει. Και τοτε τι θα κανει? Θα σταματησει και την Αlfa Romeo? Moνη λυση ειναι να τις πουλησει σε αλλους που και ξερουν και μπορουν.
....Δηλαδη με λιγα λογια Lancia τελος. Η διοικηση της Fiat δεν προκειται να βγαλει ποτε πια μοντελο της Lancia. Μας λενε οτι δεν ειναι αναγνωρισιμη η Lancia, η φιρμα η οποια κερδιζε ολους τους αγωνες για πλακα στο παρελθον με την Stratos kai την Delta Integralle, με θρυλικα μοντελα οπως η Fulvia, η Beta coupe, η Monte Carlo και τοσα αλλα? Και με το Autobianchi τι γινεται? Δεν ειναι και αυτο αναγνωρισιμο? Οπως αξιοποιησαν αλλες εταιρειες τον σκαραβαιο και το Μini, δεν θα μπορουσε να αξιοποιηθει απο την Fiat το ιστορικο ονομα Αutobianchi? Η Κia πριν μερικες δεκαετιες ποσο αναγνωρισιμη ηταν? Με σωστο management εγινε πασιγνωστη και πετυχημενη. Σε λιγο θα μας πουνε οι ιθυνοντες της Fiat οτι και η Alfa Romeo δεν πουλαει. Και τοτε τι θα κανει? Θα σταματησει και την Αlfa Romeo? Moνη λυση ειναι να τις πουλησει σε αλλους που και ξερουν και μπορουν.