To αρχικό Renault R5 Turbo λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1980 σαν απάντηση στο κεντρομήχανο Lancia Stratos, σχεδιασμένο από τον Marcello Gardini και κατάφερε γρήγορα να κερδίσει το ενδιαφέρουν των φίλων των ράλι. Στα 6 χρόνια που βρισκόταν στην γραμμή παραγωγής, προήλθαν από αυτό τόσο το πιο ισχυρό Turbo 2 όσο και το κορυφαίο Τurbo 2 Evolution.
Mόνο 117 αυτοκίνητα Turbo 2 κατασκευάστηκαν με τα περισσότερα από αυτά να βρίσκονται στο Βέλγιο, καθώς η παραγωγή για την Γαλλία είχε σταματήσει ένα χρόνο πριν. Από αυτά, ένα κατάφερε να βρεθεί στις ΗΠΑ και τώρα βρίσκεται σε δημοπρασία. Σε σχέση με το Turbo 2, εξοπλίζεται με οροφή από αλουμίνιο και λίγα περισσότερα κυβικά ενώ το συγκεκριμένο έχει επιπλέον Μaxi πρόβολο και έξι Cibie Super Oscar λάμπες που τοποθετήθηκαν το 1993 ενώ και το εσωτερικό βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση.
Το Renault R5 Turbo 2 έχει μόνο 29.000 χλμ. στο οδόμετρο του 1.400άρη 4κύλινδρου κινητήρα που συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Πριν ένα χρόνο, έγινε μια ολική ανακαίνιση στα μηχανικά μέρη που στοίχισε συνολικά 17.000 ευρώ.