Λίγες ώρες μετά την κατάκτηση του Μουντιάλ από τη Γαλλία, ο χώρος του αυτοκινήτου ενώνεται με αυτόν του ποδοσφαίρου, με τη Renault και την Paris Saint-Germain να ανακοινώνουν επίσημα την συνεργασία τους για τις επόμενες τρεις αγωνιστικές περιόδους.
Τόσο η γαλλική μάρκα, όσο και η πρωταθλήτρια της Ligue 1, συμφώνησαν να πραγματοποιήσουν παγκόσμιες διαφημιστικές καμπάνιες, με τις οποίες θα προσπαθήσουν να συνδυάσουν το πάθος των φιλάθλων της PSG αλλά και τη δύναμη της Renault ως μία από τις μεγαλύτερες γαλλικές μάρκες παγκοσμίως.
Ως ένα μέρος αυτής της συνεργασίας, ο παριζιάνικος σύλλογος θα επιδιώξει να προσφέρει στους 60 εκατομμύρια οπαδούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακόμη πιο συναρπαστικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο με τη βοήθεια της γαλλικής μάρκας.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συσχετίσουμε τη μάρκα Renault με τη Paris Saint-Germain, η οποία έχει μεγάλη επιρροή στο Παρίσι της Γαλλία αλλά και τον κόσμο. Αυτή η σημαντική συνεργασία θα μας προσφέρει πολλές ευκαιρίες, τόσο στη Γαλλία όσο και διεθνώς, που θα ωφελήσουν τους πελάτες μας και τα δίκτυα πωλήσεών μας», τόνισε ο Philippe Buros.
Τέλος να τονίσουμε πως οι εμφανίσεις της PSG θα συνεχίσουν να γράφουν στο μπροστινό μέρος στο ύψος του στήθους το «Fly Emirates», έτσι δεν αποκλείεται μέρος της συνεργασίας να είναι ένα νέο μπλουζάκι, ίσως αυτό με το οποίο προθερμαίνονται οι παίκτες πριν το ματς, το οποίο θα έχει το λογότυπο της Renault .