Το νέο Jimny ξεκινά από 16.270 ευρώ, ενώ το Duster στην 4κίνητη έκδοση ξεκινά από 15.500 ευρώ.

Στα ίδια λεφτά, ποιo SUV; Jimny ή Duster;

19.850 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2018)

Το νέο Jimny ήρθε και είναι μοναδικό. Τι γίνεται όμως αν βάλουμε απέναντί του το νέο Duster; Και τελικά βλέποντας τις τιμές τους, ποιο θα διαλέξεις;

Μπορεί να είναι και τα δύο SUV, όμως οι διαφορές είναι περισσότερες από τις ομοιότητες. Το βασικό τους κοινό, όμως είναι η τιμή, οπότε και το δίλημμα γίνεται πραγματικό. Θα αφήσεις την άνεση ενός Duster για να πάρεις τα εκτός δρόμου χαρίσματα του Jimny;

Το νέο Jimny είναι εδώ, και έχει ήδη ξεσηκώσει με τη σχεδίασή του που το κάνει πιο άγριο, πιο εκτός δρόμου, πιο σκληροτράχηλο από ποτέ. Μπορεί να μην τα πήγε καλά στις δοκιμές EuroNCAP όμως το κοινό του δεν πτοείται από κάτι τέτοια, αφού η έμφαση είναι στο τι μπορεί να κάνει το μικρό Suzuki, και αυτό που κάνει το κάνει πολύ καλά: πάει εκεί που πολλά άλλα ζορίζονται, εκτός δρόμου.

Μπορεί το νέο Jimny να διατηρεί τα γονίδια του παλιού, έχει όμως μία σημαντική διαφορά: την τιμή. Το νέο Jimny είναι σχεδόν 2.000 ευρώ ακριβότερο από το παλιό, και ξεκινάει από τα 16.270 ευρώ με μια πιο πλούσια έκδοση 1.400 ευρώ ακριβότερη. Τα αυτόματα μοντέλα τσιμπάνε ακόμη περισσότερο, φτάνοντας και ξεπερνώντας τις 20.000 ευρώ. Τιμές αστρονομικές για το Jimny που ξέραμε, αλλά και μάλλον αδιάφορες αφού λίγοι θα το πάρουν αυτόματο.

Μπορεί μέχρι τώρα το Jimny να ήταν χωρίς ανταγωνισμό, και έτσι συνεχίζει αφού δεν υπάρχει τίποτε που να του μοιάζει. Με αυτή την τιμή όμως, το πράγμα αλλάζει. Βλέπεις το Jimny δεν είναι το φθηνότερο SUV, παρότι είναι το μικρότερο. Τον τίτλο του φθηνότερου διατηρεί το (επίσης ολοκαίνουργιο) Dacia Duster.

Το ατμοσφαιρικό 1.600άρι βενζίνης είναι σχεδόν 2.500 φθηνότερο από το Jimny. Έχει δύο περισσότερες πόρτες, ίδια ισχύ, καλύτερη επιτάχυνση, αλλά δεν έχει τετρακίνηση, και φυσικά δεν ισχυρίζεται πως έχει και τις ίδιες εκτός δρόμου δυνατότητες.

Αν η τετρακίνηση είναι απαραίτητη, το Duster την αποκτά με τίμημα που το φέρνει και πάλι 800 ευρώ φθηνότερο από το Jimny. Η τετρακίνηση του Duster είναι μόνιμη και αυτόματη, ενώ το Jimny είναι βασικά πισωκίνητο με τρίτο διαφορικό 100% και κοντές σχέσεις. Αν αυτές είναι απαραίτητες, τότε το Jimny είναι μονόδρομος. Αν όμως όχι, τότε η επιλογή του Jimny είναι δύσκολη. Και γίνεται ακόμη πιο δύσκολη αν κανείς δει το Duster με τα άλλα δύο διαθέσιμα μοτέρ, 1.2 τούρμπο βενζίνη και το 1.5 ντίζελ. Οι τιμές του Duster δεν ξεπερνούν ποτέ τις ακριβότερες εκδόσεις του Jimny κάνοντας το δίλημμα δύσκολο.

Εσείς όμως τι διαλέγετε; Υποχωρείτε στη γοητεία της εκτός δρόμου κίνησης και της σκληροτράχηλης σχεδίασης του Jimny, ή μήπως το πολύ μεγαλύτερο, καλύτερο στην άσφαλτο, πιο χρηστικό και ολοκληρωμένο Duster κερδίζει, και λόγω τιμής; Τι λέτε;

Mercedes
moto