Την παραγωγή της στο εργοστάσιό της στη Ρωσία ανακοίνωσε πως τερματίζει η Toyota, την ώρα που και η Mazda βρίσκεται σε συζητήσεις για να προβεί και αυτή στην ίδια κίνηση!
Τέλος στην παραγωγή οχημάτων στο εργοστάσιό της στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας έβαλε επίσημα η Toyota. Όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική μάρκα, η απόφασή της αυτή ακολουθεί αυτή του περασμένου Μαρτίου όπου είχε αναστείλει τις δραστηριότητές της στο ίδιο εργοστάσιο.
Τέλος στη λειτουργία του εργοστασίου στην Αγ. Πετρούπολη
Στην ανακοίνωσή της η Toyota αναφέρει πως διέκοψε την παραγωγή στο εργοστάσιο στις 4 Μαρτίου «λόγω διακοπής στην προμήθεια βασικών υλικών και ανταλλακτικών». Το έκανε, ωστόσο, με την προσδοκία ότι οι εργασίες στο εργοστάσιο που κατασκευάζει το RAV4 και το Camry θα μπορούσαν κάποια μέρα να ξαναρχίσουν. Τώρα, όμως, μετά από αναμονή έξι μηνών, λέει ότι δεν βλέπει τις συνθήκες να βελτιώνονται. Κατά συνέπεια, η Toyota αποφάσισε να τερματίσει τις παραγωγικές της δραστηριότητες στη Ρωσία. Όσον αφορά το εργατικό δυναμικό της, έχει δηλώσει ότι θα το υποστηρίξει άμεσα με βελτιωμένα πακέτα καθώς και στην εξεύρεση νέων θέσεων εργασίας.
Δεν εγκαταλείπει εξ ολοκλήρου τη ρωσική αγορά
Αξίζει να σημειωθεί πως η Toyota δεν αποσύρεται εντελώς από την ρωσική αγορά, αφού οι δραστηριότητές της στη Μόσχα θα «βελτιστοποιηθούν και θα αναδιαρθρωθούν». Θα επικεντρωθεί στη διατήρηση του προσωπικού για την υποστήριξη του δικτύου λιανικής της και την εξυπηρέτηση των υπαρχόντων πελατών της Toyota και της Lexus.
Ίδιο προσανατολισμό με την Toyota έχει και η Mazda, καθώς η ομοεθνής μάρκα προς το παρών συζητά να τερματίσει την παραγωγή των οχημάτων της σε εργοστάσιο κοινοπραξίας στο Βλαδιβοστόκ, στην ανατολική Ρωσία. Η Mazda είπε ότι η απόσυρσή της είναι υπό συζήτηση, καθώς δεν βλέπει στο άμεσο μέλλον να επανεκκινεί η παραγωγή στη Ρωσία. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 30.000 αυτοκίνητα στη Ρωσία πέρυσι.
Τα δεινά του πολέμου συνεχίζονται.
- Τέλος στη λειτουργία του εργοστασίου στην Αγ. Πετρούπολη έβαλε η Toyota.
- H έλλειψη βασικών υλικών και ανταλλακτικών συνεχίζεται και έτσι πήρε αυτή την απόφαση.
- Δεν εγκαταλείπει εξ ολοκλήρου τη ρωσική αγορά.
- Ίδιες σκέψεις κάνει και η Mazda, αλλά δεν έχει πάρει ακόμα την τελική της απόφαση.
Υπάρχει κάποιος που να έχει κέρδος από όλη αυτή την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί μετά τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία;