Οι στροφές 1 και 13 είναι οι πιο απαιτητικές για τα ελαστικά. Η στροφή 1 ανοίγει σταδιακά οδηγώντας κατευθείαν στη στροφή 2. Τα μονοθέσια διέρχονται με υψηλή ταχύτητα από την παρατεταμένη στροφή 13.
Αμέσως μετά υπάρχει μια πολύ μεγάλη ευθεία, εκεί τα ελαστικά ψύχονται οπότε οι οδηγοί πρέπει να είναι προσεκτικοί στη ζώνη φρεναρίσματος: Πρόκειται για ένα σημείο που δίνει ευκαιρίες για προσπεράσματα.
Η πίστα δεν χρησιμοποιείται πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς αυτό την καθιστά γλιστερή καθώς δεν υπάρχει αρκετή γόμα στρωμένη στο οδόστρωμα (green).
Το 2017 η στρατηγική επηρεάστηκε από τη βροχή και την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Lewis Hamilton κέρδισε κάνοντας δυο αλλαγές αφότου εκκίνησε με ενδιάμεσα ελαστικά. Στη συνέχεια έβαλε δυο φορές τη μαλακή γόμα.
Είναι μια σχετικά γρήγορη πίστα με συνεχή ροή. Οι πλευρικές δυνάμεις (στις στροφές) είναι μεγαλύτερες από τις διαμήκεις δυνάμεις (επιτάχυνση και φρενάρισμα).
Υπό χαμηλές θερμοκρασίες έχουμε παρατηρήσει παραμόρφωση των ελαστικών (graining) στο παρελθόν, ειδικά στις ελεύθερες δοκιμές.
Η επιφάνεια είναι σχετικά λεία, έτσι είναι ευκολότερο να πετύχει το ενδεδειγμένο σετάρισμα: Η κύρια πρόκληση είναι να βρεις τον ιδανικό συμβιβασμό ανάμεσα στο αεροδυναμικό φορτίο (downforce) και τις παραγόμενες αντιστάσεις (drag)ρυθμίζοντας ανάλογα την κλίση των αεροτομών.