Θα δώσετε το αυτοκίνητό σας έξω ή θα το πλύνετε οι ίδιοι;
Στο χέρι ή στο πλυντήριο;
4.967 Επισκέψεις στο άρθρο (21/8/2015)
Κατά τις καλοκαιρινές διακοπές το αυτοκίνητο «ταλαιπωρείται». Λίγο οι χωματόδρομοι του χωριού, λίγο η άμμος από την παραλία, λίγο ο έντονος ήλιος ή η αλμύρα από τη θάλασσα και το αποτέλεσμα είναι να θέλει ένα προσεκτικό check-up και «βαθύ καθάρισμα» με το που επιστρέψεις.
Τα σημεία - μέρη που έχουν καταπονηθεί περισσότερο και χρειάζονται προσοχή είναι οι τσιμούχες στις πόρτες, οι αεραγωγοί του κλιματισμού και κρυφά μέρη όπως π.χ. κάτω από τα καθίσματα ή στη ρεζέρβα που έχει μαζευτεί σκόνη και άμμος. Επίσης, καλό πλύσιμο πρέπει να γίνει εξωτερικά, τόσο στον κινητήρα όσο και στους θόλους, καθώς και από κάτω από το αμάξωμα γιατί έχει «κολλήσει» σκόνη και αλμύρα. Τέλος, καλή ματιά πρέπει να ρίξετε στην κατάσταση των ελαστικών μήπως κάποιο σημείο έχει φαγωθεί από τους χωματόδρομους, όπως επίσης και να ελέγξετε τα λάδια του κινητήρα, τα υγρά και τα τακάκια.Όλα τα παραπάνω μπορεί κάποιος να τα ελέγξει μόνος του, ή να «πάει» έξω. Οι οδηγοί που προτιμούν να φροντίσουν μόνοι τους το αυτοκίνητο ισχυρίζονται πως ξέρουν τα κρυφά σημεία τα οποία θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα και στα οποία δεν φτάνει η σκούπα του πλυντηρίου, πλένουν στο χέρι γιατί αφενός δεν θέλουν να ταλαιπωρηθεί το χρώμα από τις βούρτσες, αφετέρου έτσι θα το ελέγξουν για μικρο-εκδορές, εξοικονομούν χρήματα και τέλος περνούν χρόνο με το αυτοκίνητό τους…Από την άλλη, κάποιοι ιδιοκτήτες προτιμούν να δώσουν «έξω» το αυτοκίνητό τους. Το κόστος για το πλύσιμο μέσα-έξω είναι μικρό (λιγότερο από 10 ευρώ), εξοικονομούν χρόνο, και η φροντίδα γίνεται από ειδικούς που χρησιμοποιούν μηχανήματα υψηλής πίεσης. Επίσης, σε ένα πλυντήριο μπορείς να «σηκώσεις» το αυτοκίνητο και να το πλύνεις καλά από κάτω. Όσο για τον έλεγχο των μηχανικών μερών, αφήνουν τους ειδικούς και επισκέπτονται τα εξουσιοδοτημένα-εξειδικευμένα συνεργεία στα οποία -τις περισσότερες φορές- ο έλεγχος είναι δωρεάν.Εσείς, όμως, τι τύπος οδηγού είστε; Το φροντίζετε μόνοι σας ή το δίνετε έξω; Ή επιλέγετε και τα δύο;
οταν ημουν νεαρος επλενα προσωπικα και τα 4 αμαξια της οικογενειας....τωρα με λιγο χρονο πλεον στη διαθεση μου,με 3 αμαξια πια και με ....καθολου ορεξη το παω εξω για τα χοντρα και προσπαθω να διατηρω και να συντηρω το εσωτερικο τουλαχιστον μονος μου....αυτο αλλωστε ειναι και το πιο σημαντικο.
Εξωτερικό πλύσιμο σε πλυντήριο, χρησιμοποιωντας το πιεστικο ο ιδιος (κερμα).Με τα δικα μου οπως, σφουγγαρι, καθαριστικό, βουρτσα για ζαντα.Τουλαχιστον μια φορα τον μηνα, ευτυχώς βρισκω ακομα χρονο....ΔΕΝ το βαρεθηκα ακομα.....Μια φορα τον χρονο, συνήθως τον Μαιο, περασμα με αλοιφη, και δυο φορες τον χρονο εσωτερικη περιποιηση, συντηρηση πλαστικων, και καθαρισμο των αεραγωγων με πιεστικο ατμου...
Ούτε στο χέρι, ούτε στο πλυντήριο, αφήνω την βροχή να κάνει τη δουλειά της. (Πάντως τα θέματα που ασχολείστε θυμίζουν τις ειδήσεις στην TV τον Αύγουστο)
Υπάρχουν λίγα αλλά καλά πλυντήρια αυτοκινήτων που κάνουν προσεγμένη δουλειά. Το θέμα είναι και αν μπορείς να το πλύνεις μόνος λόγω του ότι έχεις χώρο. Αν δεν έχεις που θα το πλύνεις; Το καλό και το ακολουθώ είναι μόνος. Ειδάλλως σε ένα καλό πλυντήριο που παίρνει παραπάνω από 10 ευρώ και χρησιμοποιεί επώνυμα προϊόντα. Από κάτω πάω σε πλυντήριο. Εκεί δεν έχω προτίμηση. Ας μου γρατζουνίσουν την εξάτμιση ή τον θόλο. Τον κινητήρα μόνον με ειδικά καθαριστικά που δεν χρειάζονται νερό γιατί το νερό αφήνει υγρασία. Εκτός αυτού κάτι να μην κάνει σωστά το πλυντήριο τα ηλεκτρονικά και κοστίζουν και η διάγνωση κάποιες φορές είναι του τύπου, αλλάζουμε μέχρι να βρούμε ποιο είναι χαλασμένο. Δηλαδή διάγνωση στα τυφλά.
Καποιοι καγκουρες με πειραγμενα civic δεκαετιας πλενουν ακομα τα αυτοκινητα με το λαστιχο και τον κουβα.Κατι τυποι που οδηγουν με τερμα τον χριστοδουλοπουλο.Δυστυχως υπαρχουν ακομα
Στο χέρι ΜΟΝΟ, το πλενω καλύτερα από κάθε πλυντήριο αυτοκινήτου και με καλύτερα προϊόντα.
οταν ημουν νεαρος επλενα προσωπικα και τα 4 αμαξια της οικογενειας....τωρα με λιγο χρονο πλεον στη διαθεση μου,με 3 αμαξια πια και με ....καθολου ορεξη το παω εξω για τα χοντρα και προσπαθω να διατηρω και να συντηρω το εσωτερικο τουλαχιστον μονος μου....αυτο αλλωστε ειναι και το πιο σημαντικο.
εξω βεβαια
Εξωτερικό πλύσιμο σε πλυντήριο, χρησιμοποιωντας το πιεστικο ο ιδιος (κερμα).Με τα δικα μου οπως, σφουγγαρι, καθαριστικό, βουρτσα για ζαντα.Τουλαχιστον μια φορα τον μηνα, ευτυχώς βρισκω ακομα χρονο....ΔΕΝ το βαρεθηκα ακομα.....Μια φορα τον χρονο, συνήθως τον Μαιο, περασμα με αλοιφη, και δυο φορες τον χρονο εσωτερικη περιποιηση, συντηρηση πλαστικων, και καθαρισμο των αεραγωγων με πιεστικο ατμου...
Ούτε στο χέρι, ούτε στο πλυντήριο, αφήνω την βροχή να κάνει τη δουλειά της. (Πάντως τα θέματα που ασχολείστε θυμίζουν τις ειδήσεις στην TV τον Αύγουστο)
Υπάρχουν λίγα αλλά καλά πλυντήρια αυτοκινήτων που κάνουν προσεγμένη δουλειά. Το θέμα είναι και αν μπορείς να το πλύνεις μόνος λόγω του ότι έχεις χώρο. Αν δεν έχεις που θα το πλύνεις; Το καλό και το ακολουθώ είναι μόνος. Ειδάλλως σε ένα καλό πλυντήριο που παίρνει παραπάνω από 10 ευρώ και χρησιμοποιεί επώνυμα προϊόντα. Από κάτω πάω σε πλυντήριο. Εκεί δεν έχω προτίμηση. Ας μου γρατζουνίσουν την εξάτμιση ή τον θόλο. Τον κινητήρα μόνον με ειδικά καθαριστικά που δεν χρειάζονται νερό γιατί το νερό αφήνει υγρασία. Εκτός αυτού κάτι να μην κάνει σωστά το πλυντήριο τα ηλεκτρονικά και κοστίζουν και η διάγνωση κάποιες φορές είναι του τύπου, αλλάζουμε μέχρι να βρούμε ποιο είναι χαλασμένο. Δηλαδή διάγνωση στα τυφλά.
Καποιοι καγκουρες με πειραγμενα civic δεκαετιας πλενουν ακομα τα αυτοκινητα με το λαστιχο και τον κουβα.Κατι τυποι που οδηγουν με τερμα τον χριστοδουλοπουλο.Δυστυχως υπαρχουν ακομα
Όταν έχω χρόνο το πλένω εγώ. Όταν δεν έχω το πάω έξω σε τύπο που είναι ψείρας σαν εμένα.