Μπορεί η επόμενη γενιά της Skoda Octavia να χρειάζεται ακόμα κάποιο χρόνο μέχρι να κάνει την επίσημη αποκάλυψή της, ωστόσο το μοντέλο συνεχίζει να πραγματοποιεί τις δοκιμές του.
Σύμφωνα με τις φήμες όταν το μοντέλο κάνει την εμφάνισή του θα είναι βασισμένο στην τελευταία έκδοση της πλατφόρμας MQB του ομίλου Volkswagen, η οποία σε συνδυασμό με τη χρήση νέων ελαφρύτερων υλικών δεν αποκλείεται να παίξουν καθοριστικό ρόλο στη μείωση των κιλών σε σχέση με το τρέχον μοντέλο.
Μάλιστα είναι πολύ πιθανό το νέο σεντάν να έρθει και ελαφρώς μεγαλύτερο, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη άνεση αλλά και χώρους στους επιβάτες κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών του.
Ίσως στο σημαντικότερο κομμάτι, αυτό των μηχανικών συνόλων, ασφαλείς πληροφορίες δεν έχουν υπάρξει, όμως θα πρέπει να λάβουμε κατά νου πως γενικά ο όμιλος Volkswagen απομακρύνεται από τους κινητήρες ντίζελ, με μεγαλύτερο και πιο πρόσφατο παράδειγμα το νέο Audi A1 Sportback, το οποίο θα διατεθεί χωρίς πετρελαιοκινητήρες. Ωστόσο επειδή η υπάρχουσα Octavia έχει στη γκάμα της μονάδες ντίζελ είναι πολύ πιθανό η Skoda για τη νέα γενιά της Octavia να επιλέξει να πάει σε μια «υβριδική» λογική, με την ύπαρξη μίας plug-in υβριδικής έκδοσης να είναι επίσης πιθανή.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η νέα γενιά της Skoda Octavia αναμένεται να φτάσει μετά το τέλος της δεκαετίας και πιο συγκεκριμένα μέσα στο 2020.
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά το άρθρο είναι απαράδεκτο. Δεν έχει κανένα έγκυρο και τεκμηριωμένο στοιχείο επί του θέματος, παρά μόνο παραθέτει κάποιες φήμες που άκουσε ο συντάκτης (αν δεν τις φαντάστηκε κιόλας). Τέτοιου είδους "πληροφόρηση" αναμένεις από άλλες φυλλάδες και όχι από κάποιο εξειδικευμένο περιοδικό του χώρου.
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά το άρθρο είναι απαράδεκτο. Δεν έχει κανένα έγκυρο και τεκμηριωμένο στοιχείο επί του θέματος, παρά μόνο παραθέτει κάποιες φήμες που άκουσε ο συντάκτης (αν δεν τις φαντάστηκε κιόλας). Τέτοιου είδους "πληροφόρηση" αναμένεις από άλλες φυλλάδες και όχι από κάποιο εξειδικευμένο περιοδικό του χώρου.