1913: Henry Ford εφαρμόζει την πρώτη κινητή γραμμή μαζικής παραγωγής στο εργοστάσιο της Ford Motor Company για τη συναρμολόγηση του Ford Model T.

1913: Henry Ford εφαρμόζει την πρώτη κινητή γραμμή μαζικής παραγωγής στο εργοστάσιο της Ford Motor Company για τη συναρμολόγηση του Ford Model T.

Βήμα 1ο: Κατασκευάζοντας το σασί

92.792 Επισκέψεις στο άρθρο

Η πρώτη ενέργεια για την κατασκευή ενός οχήματος είναι η δημιουργία του πλαισίου, μιας και αποτελεί τη «ραχοκοκαλιά» του αυτοκινήτου, πάνω στην οποία συγκρατούνται όλα τα εξαρτήματα. Η διαδικασία ξεκινά με την επεξεργασία της πρώτης ύλης, που συνήθως είναι γαλβανισμένος χάλυβας ή αλουμίνιο. Από τον χώρο αποθήκευσης μεταφέρεται στην πρέσα, όπου δημιουργούνται τα κομμάτια και έπειτα συναρμολογούνται (frame assembly). Στη συνέχεια, το εμπρός, το πίσω και τα πλαϊνά κομμάτια το πλαισίου περνούν από τη διαδικασία της συγκόλλησης, η οποία γίνεται με ρομπότ. Πλέον, η διαδικασία συναρμολόγησης πλαισίου έχει ολοκληρωθεί. Ακολουθεί η τοποθέτηση των υπόλοιπων μεταλλικών μερών, όπως οι πόρτες και το καπό, ώστε το σασί να μεταφερθεί στη γραμμή βαψίματος (paint shop).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
vw