Αυτοματοποιημένη διαδικασία συγκόλλησης ανθρακονημάτινης οροφής (CFRP) σε BMW M4 αμέσως μετά τη διαδικασία βαψίματος.

Αυτοματοποιημένη διαδικασία συγκόλλησης ανθρακονημάτινης οροφής (CFRP) σε BMW M4 αμέσως μετά τη διαδικασία βαψίματος.

Βήμα 3ο: Ώρα για συναρμολόγηση

92.620 Επισκέψεις στο άρθρο

Η συγκόλληση των μεταλλικών κομματιών έχει ολοκληρωθεί, η διαδικασία βαψίματος επίσης. Το επόμενο στάδιο, στο οποίο το αυτοκίνητο παίρνει τη γνώριμη σε όλους μας μορφή είναι η συναρμολόγηση (assembly). Όπως και στις προηγούμενες θέσεις της γραμμής παραγωγής, έτσι κι εδώ, οι περισσότερες εργασίες γίνονται αυτοματοποιημένα με τη συνεισφορά των ρομπότ. Η διαδικασία ξεκινά με την τοποθέτηση του αριθμό πλαισίου στο όχημα και τη δημιουργία ενός φύλλου εργασίας στο οποίο σημειώνονται όλα τα στοιχεία των μερών (κινητήρας, σύστημα μετάδοσης, εξοπλισμός) που τοποθετούνται στο αυτοκίνητο από την αρχή μέχρι το τέλος της συναρμολόγησης. Στη συνέχεια, απομακρύνονται οι πόρτες ώστε να υπάρχει καλύτερη πρόσβαση στο εσωτερικό και τοποθετούνται τα ηλεκτρικά συστήματα και οι καλωδιώσεις. Επόμενο στάδιο της γραμμής παραγωγής είναι η τοποθέτηση των εξωτερικών τζαμιών και του ταμπλό με τη βοήθεια των ρομπότ για μεγαλύτερη ακρίβεια. Ακολούθως, εφαρμόζονται στο αυτοκίνητο τα μηχανικά μέρη, όπως ο κινητήρας και τα συστήματα μετάδοσης, διεύθυνσης και αναρτήσεων. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με τη συναρμολόγηση του εσωτερικού και λεπτομερειών του εξωτερικού, όπως οι προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα. Οι πόρτες επανατοποθετούνται και ξεκινά ο διαγνωστικός έλεγχος ώστε να διαπιστωθεί ότι τα πάντα έχουν ρυθμιστεί σωστά. Μετά τον επιτυχή έλεγχο, το όχημα δοκιμάζεται σε «roller tester» ή οδηγείται σε πραγματικές συνθήκες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto