Πως αντιμετωπίζουμε μια και καλή το πρόβλημα των Nox;
Πίσω NOx και σ` έφαγα
17.119 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2017)
Τα NOx είναι βλαβερά. Ποια είναι η λύση; Η αντιμετώπιση των NOx και η μέτρηση της κατανάλωσης, είναιτα δυο προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν άμεσα οι κατασκευαστές. Ποιες είναι οι λύσεις που προτείνουν; Μια ανάλυση σε βάθος, η οποία θα σας λύσει με απλούς όρους όλες σας τις απορίες…
Πριν 10 χρόνια τα μόνο βλαβερά αέρια που ξέραμε πως εκπέμπει ένα αυτοκίνητο ήταν τα CO2. Πλέον όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και μαζί με το dieselgate αρχίσαμε να ακούμε για τα NOx και να μαθαίνουμε πως ίσως είναι πολύ πιο βλαβερά για την ανθρώπινη υγεία… Τι είναι όμως τα NOx; Πως δημιουργούνται; Πόσο επιβλαβή είναι; Και το σημαντικότερο… ποιοι τρόποι υπάρχουν για να αντιμετωπιστούν από την μεριά των κατασκευαστών αυτοκινήτων; Παρακάτω σας λύνουμε με απλούς όρους όλες σας τις απορίες…
Οποτε το συμπερασμα για να ειμαστε υγιεις εμεις και τα παιδια μας καθως και για να σεβομαστε το οικοσυστημα που μας περιβαλλει τοσους αιωνες η λυση αυτη τη στιγμη ειναι ηλεκτροκινηση ή υβριδικα μεσα στην πολη και πετρελαιο με adblue για εκτος.
Αφου λοιπον ενδιαφερονται τοσο για το περιβαλλον γιατι δεν προχωρουν στην κατασκευη αυτοκινητων κινουμενων με νερακι?? Η τεχνολογια και η τεχνογνωσια υπαρχει ηδη αλλα ειναι πολλα τα λεφτα που θα χασουν οι πετρελαικες βλεπεις!!! Και κατι αλλο τοσα χρονια πριν ξεσπασει το σκανδαλο με τα VW δεν μιλουσε κανεις για καρκινογονους ρυπους ολα ηταν καλα μεχρι που αποφασισε η Αμερικη να το αλλαξει αυτο!!! ο νοων νοητω!!
Φίλε Πέτρο έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάς ότι και να αλλάξουν όλα και να γίνουν αυτοκίνητα υδρογόνου ή ηλεκτρικά ζούμε σε μία χώρα που εισάγουμε τα πάντα, βάζουμε ονομαστική τιμή σε ηλεκτικά αυτοκίνητα ( BMW i3, opel Amprera, toyota mirai- υδρογόνο), άνω των € 40.000 άρα σύμφωνα με τους ιθαγενείς μου μας κυβερνάνε όποιος έχει να τα αγορασει πρέπει να πληρώσει και φόρο πολυτελείας, όταν σε άλλες χώρες επιδοτεί το κράτος την αγορά τους. Ουσιαστικά και το δίκτυο με την ηλεκτροκίνηση είναι ανύπαρκτο στην Ελλάδα.
Εμπορικά όλα αυτά αυξάνουνε πάρα πολύ το εμπορικό κόστος=ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ... οπότε σε μικρούς κινητήρες, 1000cc, κ.τ.λ. ΠΟΣΟ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ;
Οποτε το συμπερασμα για να ειμαστε υγιεις εμεις και τα παιδια μας καθως και για να σεβομαστε το οικοσυστημα που μας περιβαλλει τοσους αιωνες η λυση αυτη τη στιγμη ειναι ηλεκτροκινηση ή υβριδικα μεσα στην πολη και πετρελαιο με adblue για εκτος.
Αφου λοιπον ενδιαφερονται τοσο για το περιβαλλον γιατι δεν προχωρουν στην κατασκευη αυτοκινητων κινουμενων με νερακι?? Η τεχνολογια και η τεχνογνωσια υπαρχει ηδη αλλα ειναι πολλα τα λεφτα που θα χασουν οι πετρελαικες βλεπεις!!! Και κατι αλλο τοσα χρονια πριν ξεσπασει το σκανδαλο με τα VW δεν μιλουσε κανεις για καρκινογονους ρυπους ολα ηταν καλα μεχρι που αποφασισε η Αμερικη να το αλλαξει αυτο!!! ο νοων νοητω!!
Φίλε Πέτρο έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάς ότι και να αλλάξουν όλα και να γίνουν αυτοκίνητα υδρογόνου ή ηλεκτρικά ζούμε σε μία χώρα που εισάγουμε τα πάντα, βάζουμε ονομαστική τιμή σε ηλεκτικά αυτοκίνητα ( BMW i3, opel Amprera, toyota mirai- υδρογόνο), άνω των € 40.000 άρα σύμφωνα με τους ιθαγενείς μου μας κυβερνάνε όποιος έχει να τα αγορασει πρέπει να πληρώσει και φόρο πολυτελείας, όταν σε άλλες χώρες επιδοτεί το κράτος την αγορά τους. Ουσιαστικά και το δίκτυο με την ηλεκτροκίνηση είναι ανύπαρκτο στην Ελλάδα.
Εμπορικά όλα αυτά αυξάνουνε πάρα πολύ το εμπορικό κόστος=ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ... οπότε σε μικρούς κινητήρες, 1000cc, κ.τ.λ. ΠΟΣΟ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ;