Η Mazda διαθέτει στα μοντέλα της το σύστημα i-Activ AWD που προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και οικονομία καυσίμου και το σύστημα GVC Plus που βοηθά τα αυτοκίνητά της να στρίβουν αποτελεσματικότερα.
Προτεραιότητα της Mazda είναι η κατασκευή αυτοκινήτων που προσφέρουν άνετη και εξαιρετική εμπειρία οδήγησης ή αλλιώς την επίτευξη του Jinba Ittai, της βασικής αξίας της μάρκας όπου οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα. Για να επιτευχθεί η Jinba Ittai εμπειρία οδήγησης ακόμη και στα μεγάλα ταξίδια, η Mazda ανέπτυξε έξυπνες τεχνολογίες νέας γενιάς όπως το σύστημα 4κίνησης i-Activ all-wheel-drive (AWD) που λειτουργεί σε συνδυασμό με το G-Vectoring Control (GVC) για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών.
Το εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης i-Activ AWD της Mazda διαθέτει λειτουργία αναγνώρισης φορτίου και στους 4 τροχούς και συνεργάζεται αρμονικά με το GVC, ρυθμίζοντας την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, ενισχύοντας το βαθμό πρόσφυσης ανεξάρτητα με το σενάριο οδήγησης. Περιορίζει επίσης το συνολικό ποσοστό των μηχανικών απωλειών και συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.
Επιταχύνει με τους πίσω τροχούς, φρενάρει με τους μπροστινούς
Στην αρχή της στροφής, το σύστημα AWD θα διατηρήσει την υπάρχουσα κατανομή ροπής εμπρός / πίσω για να δώσει προτεραιότητα στην καλύτερη απόκριση στη στροφή, μέσω του ελέγχου ροπής της μονάδας GVC. Μετά την αρχική ενεργοποίηση, το σύστημα AWD αυξάνει σταδιακά το ποσοστό της ροπής που αποστέλλεται στους πίσω τροχούς για να επιτύχει ουδέτερη συμπεριφορά και πιο σταθερή πορεία του αυτοκινήτου.
Ο συγχρονισμός με το GVC βελτιώνει επίσης σημαντικά την απόκριση των πίσω τροχών και τη γραμμικότητα σε σχέση με τις εντολές του οδηγού στο γκάζι. Κατά την επιτάχυνση, περισσότερη ροπή κατανέμεται στους πίσω τροχούς, καθώς αυξάνεται το κατακόρυφο φορτίο. Κατά την επιβράδυνση, παρέχεται περισσότερη ροπή στους μπροστινούς τροχούς για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης πρόσφυσης και των τεσσάρων τροχών. Βελτιώνει επίσης τη δυνατότητα ελέγχου, οπότε το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται πιστά στις εντολές του οδηγού.
G-Vectoring Control Plus (GVC Plus): Κανένας φόβος στο στρίψιμο!
Το GVC Plus ενσωματώνει μία τεχνολογία που ενισχύει ακόμα περισσότερο τη σταθερότητα χρησιμοποιώντας, εκτός από τον κινητήρα, και τα φρένα ώστε να ελέγξει απευθείας τις τάσεις περιστροφής του αυτοκινήτου περί τον κάθετο άξονά του.
Καθώς ο οδηγός βγαίνει από μία στροφή επιστρέφοντας το τιμόνι στην ευθεία, το GVC Plus ασκεί ελαφριά δύναμη πέδησης στους εξωτερικούς τροχούς, παρέχοντας μια σταθεροποιητική ροπή που βοηθά στην επαναφορά του αυτοκινήτου στην ευθεία. Το σύστημα πραγματοποιεί σταθερά ομαλές μεταβάσεις στις τάσεις εκτροπής ακόμη και κάτω από συνθήκες μεγάλων δυνάμεων κατά το στρίψιμο, βελτιώνοντας την ικανότητα του αυτοκινήτου να ακολουθεί με ακρίβεια τις απότομες αλλαγές διεύθυνσης και τις γωνίες εξόδου.
Εκτός από τη βελτίωση του χειρισμού σε ελιγμούς αποφυγής σύγκρουσης έκτακτης ανάγκης, το GVC Plus προσφέρει μια αίσθηση σιγουριάς κατά την αλλαγή λωρίδων σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και κατά την οδήγηση σε χιόνι ή σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Το σύστημα G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) προσφέρεται σε όλα τα μοντέλα Mazda.
Μοντέρνα αμάξια, μοντέρνες τεχνολογίες!
- i-Activ AWD: Προσφέρει καλύτερη πρόσφυση & οικονομία καυσίμου
- Επιταχύνει με τους πίσω τροχούς, φρενάρει με τους μπροστινούς
- G-Vectoring Control Plus: Κανένας φόβος στο στρίψιμο!
Βαράς προσοχή μπροστά στα συστήματα της Mazda; Γιατί δεν έχουν την εμπορική πορεία που θα έπρεπε;