ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μήπως ήρθε η ώρα το κράτος να δείξει το δρόμο για το μέλλον της αυτοκίνησης;

Μήπως ήρθε η ώρα το κράτος να δείξει το δρόμο για το μέλλον της αυτοκίνησης;

Ώρα να αλλάξουν τα κρατικά αυτοκίνητα

14.908 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2018)

Από τη στιγμή που υπερφορολογούνται τιμωρητικά τα πολλά κυβικά, μήπως ήρθε η ώρα τα «θηρία» που μεταφέρουν τους πολιτικούς και όχι μόνο, να γίνουν πιο «πράσινα»;

Μήπως ήρθε η ώρα το κράτος να δείξει το δρόμο για το μέλλον της αυτοκίνησης; Αν το παράδειγμα του Καναδά έχει να μας πει κάτι, είναι πως με το κράτος να αγοράζει μόνο αυτοκίνητα με «πράσινο» χαρακτήρα, όχι μόνο επιτυγχάνεται οικονομία στη χρήση, αλλά δίνεται και το παράδειγμα. Μήπως είναι ώρα να αλλάξουμε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ο Καναδάς ξεκίνησε λίγους μήνες πριν, με την ψήφιση του νέου του προϋπολογισμό, ένα πρόγραμμα που θέλει όλα τα αυτοκίνητα που αγοράζονται με δημόσιο χρήμα να είναι «πράσινα». Αυτό περιλαμβάνει ηλεκτρικά, υβριδικά, αυτοκίνητα με αέριο, φυσικό ή υγραέριο, και αυτοκίνητο με καύσιμο υδρογόνο.

Ο λόγος είναι απλός. Από τη μία η εξοικονόμηση στο κόστος χρήσης, από την άλλη το καλό παράδειγμα. Και όταν λέμε παράδειγμα, δεν είναι μόνο το πρότυπο που θέλουμε να δείξουμε στην κοινωνία, αλλά και η δημιουργία ανάγκης για δίκτυο και υποδομές. 

Αυτό το δεύτερο σκέλος είναι που στην Ελλάδα χρειαζόμαστε. Δίκτυο και υποδομές. Με ελάχιστα αυτοκίνητα σήμερα να είναι ηλεκτρικά ή με φυσικό αέριο, με την αγορά σε φάση ανάκαμψης, και με τους φόρους στα ύψη, δεν περιμένει κανείς να δει τους ιδιώτες, τους πολίτες της Ελλάδας να αγοράζουν αυτοκίνητα εναλλακτικού καυσίμου σε αριθμούς τέτοιους ώστε οι εταιρείες να επενδύσουν σε υποδομές.

Αν όμως το κράτος γεμίσει με τέτοια αυτοκίνητα, ανοίγεται ένας δρόμος για πολλές εταιρείες να κάνουν επενδύσεις σε υποδομές, και έτσι στους πολίτες να αποκτήσουν και εκείνοι ένα νέο αυτοκίνητο με εναλλακτικό καύσιμο.

Ειδικά για την Ελλάδα, με τόση ιδιωτική δραστηριότητα στο χώρο του υγραερίου, η αγορά κρατικών αυτοκινήτων με τοποθετημένα συστήματα υγραερίου θα έδινε και πνοή στην Ελληνική επιχειρηματικότητα.

Μία τέτοια πρωτοβουλία θα έβρισκε σύντομα ανταπόκριση. Η αγορά ενέργειας στην Ελλάδα έχει μείνει στάσιμη, και σε μια χώρα με τόσο ήλιο και άνεμο, σίγουρα εφόσον υπάρχει ζήτηση εναλλακτικών πηγών, θα υπάρξει και επένδυση. Η ζήτηση μπορεί να ξεκινήσει από το κράτος.
  
Ηλεκτρικά κρατικά αυτοκίνητα στα νησιά, για παράδειγμα, θα μπορούσαν να φέρουν και επενδύσεις στην παραγωγή ηλεκτρισμού που υστερεί τόσο σε πολλά από αυτά. Πολλά νησιά θα μπορούσαν να μετατραπούν σε αποκλειστικά ηλεκτρικά, διατηρώντας τον χαρακτήρα τους και προσελκύοντας επενδύσεις διαφόρων ειδών στον τομέα της ενέργειας, της αυτοκίνησης αλλά και του εταιρικού τουρισμού. Αυτές είναι εξάλλου, με τις δικές του γεωγραφικές ιδιαιτερότητες, και οι προτεραιότητες πίσω από την κίνηση του Καναδά. 

Τι λέτε; Δεν είναι μία καλή ιδέα για την Ελλάδα; Δεν μπορούν τα κρατικά και δημόσια αυτοκίνητα να γίνουν πράσινα ώστε να προωθήσουν την ιδέα, τις υποδομές και την επιχειρηματικότητα; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
TASEIS LPG 2025