Το νέο smart forfour «πατάει» στη νέα γενιά του smart fortwo, αλλά με την ειδοποιό διαφορά πως στο αμάξωμα έχουν προστεθεί δύο πίσω πόρτες, ενώ και το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 619 χλστ. φτάνοντας
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο smart forfour «πατάει» στη νέα γενιά του smart fortwo, αλλά με την ειδοποιό διαφορά πως στο αμάξωμα έχουν προστεθεί δύο πίσω πόρτες, ενώ και το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 619 χλστ. φτάνοντας συνολικά τα 2.494 χλστ.

Smart forfour

15.140 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2015)

Συνώνυμο των trendy αστικών μετακινήσεων


Το νέο smart forfour «πατάει» στη νέα γενιά του smart fortwo, αλλά με την ειδοποιό διαφορά πως στο αμάξωμα έχουν προστεθεί δύο πίσω πόρτες, ενώ και το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 619 χλστ. φτάνοντας συνολικά τα 2.494 χλστ. Και προς τι η παράθεση αυτών των αριθμών; Απλά για να καταλάβετε πως πλέον στο smart forfour κάθεστε άνετα, αλλά και γενικότερα βρισκόμενοι πίσω από το τιμόνι του σας δίνετε η αίσθηση ότι οδηγείτε μεγαλύτερων διαστάσεων αυτοκίνητο. Κάτι στο οποίο συμβάλλει το μεγάλωμα του μεγάλωμα του πλάτους του αμαξώματος κατά 10 πόντους, αγγίζοντας τα 1,66 μέτρα, ενώ το ύψος φτάνει το 1,55. 

Κινητήρας πίσω = κορυφαία ευελιξία
Στην περίπτωση του smart forfour οι μηχανικοί έχουν βάλει τον κινητήρα πίσω, γεγονός που προσφέρει κορυφαία ευελιξία στο αυτοκίνητο. Κι αυτό γιατί, η απουσία του κινητήρα εμπρός, επιτρέπει στους εμπρός τροχούς να στρίβουν έως και 51 μοίρες, που σε συνδυασμό με τον εξαιρετικά μικρό κύκλο στροφής των μόλις 8,65 μέτρων το smart forfour γίνεται το απόλυτο πασπαρτού πόλης. Συγκριτικά με το προηγούμενης γενιάς forfour οι παραπάνω αλλαγές έκαναν το smart πιο… αυτοκίνητο, μια ιδέα όμως έμεινε αναλλοίωτη στο πέρασμα των χρόνων. 

Ο συνδυασμός κινητήρας – μετάδοση στον πίσω άξονα, αλλά κι ο κλωβός tridion. Το τελευταίο είναι το πατενταρισμένο «φρούριο» παθητικής ασφάλειας που κι αυτό εξελίχθηκε για μέγιστη προστασία των επιβατών. Εκεί γίνεται εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής σε ποσοστό 13%, όπου σε καμία των περιπτώσεων δεν αυξάνει και το τελικό βάρος του forfour, αντιθέτως είναι ελαφρύτερο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν του και κατά συνέπεια πιο αποδοτικό. 

Και για να είναι ακόμα ευκολότερη η πρόσβαση στις πίσω θέσεις, οι πίσω πόρτες ανοίγουν κατά 90 μοίρες, επιτρέποντας ακόμα και σε μεγαλύτερους σωματότυπους να περάσουν με άνεση στο εσωτερικό του forfour.

Κινητήρας υπό κλίση
Αυτό που λέει ο σοφός λαός είναι πως όσο ψάχνεις βρίσκεις. Κάτι που φαίνεται ανήκει στην ημερήσια ατζέντα των μηχανικών της smart οι οποίοι στην έρευνά τους για το πώς θα αξιοποιήσουν περισσότερο τη μηχανολογική διάταξη προς όφελος των εσωτερικών χώρων, έπραξαν το εξής: Ο κινητήρας κατά τα γνωστά είναι τοποθετημένος πίσω. Έτσι για να μην μεταβάλουν το χώρο της καμπίνας, δίνοντάς όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο στους επιβάτες έκαναν το εξής: Τοποθέτησαν τον κινητήρα με μια κλίση 49 μοιρών, που σε συνδυασμό με την σοφιστικέ πίσω ανάρτηση De-Dion προσφέρει αυξημένο χώρο και για το σύστημα μετάδοσης. 

Ακόμα μια ευκολία που διαθέτει το forfour είναι το άνοιγμα των πίσω θυρών που εκτείνεται έως και τις 90 μοίρες.

Ακόμα μια ευκολία που διαθέτει το forfour είναι το άνοιγμα των πίσω θυρών που εκτείνεται έως και τις 90 μοίρες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
NISSAN