5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο 500 δεν έχει ιδιαίτερες σχεδιαστικές αλλαγές και διατηρεί το στυλ του.
Test: 500 0,9 TwinAir
10.222 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2015)
Η Fiat φρεσκάρει το πάντα μοδάτο 500, εφοδιάζοντάς το κυρίως με ένα νέο, πιο εργονομικό και high-tech εσωτερικό, ώστε να του δώσει την ευκαιρία να συνεχίσει να προσφέρει στιλάτες καθημερινές μετακινήσεις.
Στα γρήγορα:
• Είναι 0,9 turbo βενζίνη με 105 ίππους
• Καίει 4,2 λτ./100 χλμ.
• Κοστίζει 15.700 ευρώ
• Δεν πληρώνει τέλη
+ Εικόνα εξωτερικού και εσωτερικού, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά
- Θόρυβος κινητήρα, χώροι στο πίσω κάθισμα
Συμπληρώνοντας φέτος 8 χρόνια από την σύγχρονη αναβίωσή του, το Fiat 500 ανανεώνεται και συνεχίζει την έτσι κι αλλιώς επιτυχημένη εμπορική του πορεία. Πλέον, η νέα αυτή ανανέωση αφορά στην ενίσχυση του εσωτερικού κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τα ζητούμενα της εποχής για συνδεσιμότητα, σύστημα infotainment κ.ο.κ., αλλά και το ελαφρύ στιλιστικό φρεσκάρισμα του πάντα μοδάτου αμαξώματος. Στους κινητήρες, συνεχίζουν τα βενζινοκίνητα μοτέρ των 1,2 λτ. (69 PS) και 0,9 turbo (85 και 105 PS) μαζί με το ανανεωμένο μοντέλο, ενώ ο 1,3 MTJ των 95 ίππων θα συνοδέψει μέχρι τις αρχές του 2016 το προ-ανανέωσης 500 σε συμφέρουσες τιμές. Σήμερα, στη δοκιμή μας φιλοξενούμε το ανανεωμένο μοντέλο με τον κορυφαίο 0,9 turbo (TwinAir) των 105 ίππων.Μικροαλλαγές φρεσκάδαςΣτιλιστικά, στο γνώρισμο, κουκλίστικο και trendy αμάξωμα του 500, το ανανεωμένο μοντέλο ενισχύεται με κάποιες μικροεπεμβάσεις, που το καθιστούν πιο φρέσκο. Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζουμε τους νέους, πιο στρογγυλεμένους προβολείς, αλλά και τα επίσης νέα στρογγυλά φώτα ημέρας με LED δακτύλιους ακριβώς από κάτω τους. Ανανεωμένη είναι και η μάσκα, αλλά και η χαμηλά τοποθετημένη εισαγωγή στον προφυλακτήρα, με νέα χρωμιωμένη επένδυση. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, οι αλλαγές αφορούν στα φωτιστικά, τα οποία φιλοξενούν στο κέντρο τους ένα νέο πλαστικό πάνελ στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ μια νέα χρωμιωμένη λωρίδα υπάρχει πλέον στον προφυλακτήρα. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με τις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου.
Με 15.700 ευρώ και προσφορά για το dieselΤο ανανεωμένο Fiat 500 προσφέρεται σήμερα όπως προείπαμε, μόνο σε βενζινοκίνητες εκδόσεις. Η τιμή της έκδοσης της δοκιμής με τον 0,9 TwinAir 105 PS διαμορφώνεται στα 15.700 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό (με προνομιακή χρηματοδότηση με επιτόκιο 5,25%). Για το αρχικό 500 1,2 οι τιμές ξεκινούν από τα 12.120 ευρώ, ενώ το 500 0,9 TwinAir 85 PS κοστίζει από 14.900 ευρώ. Στο diesel, η Fiat προσφέρει σε προνομιακές τιμές το προ-ανανέωσης 500 Sport 1,3 MTJ των 95 ίππων. Παράλληλα, υπάρχει και άτοκη χρηματοδότηση με διάρκεια 60 μηνών και από 46% ελάχιστη προκαταβολή.
Το πίσω μέρος ξεχωρίζει κυρίως από τα ανασχεδιασμένα φώτα.
Βάζετε στοίχημα ότι πληρώνει τέλη??
Πανάκριβο ή ιδέα μου είναι...
μεχρι σημερα δεν πληρωνει αλλα απο αυριο ομως ποση θα ειναι η λυπητερη οεο??φουλ κραδασμοι του τυπου αλφα ρομεο μποξερ κ τουιν σπαρκ,αν το ακουσεις σε κρυο ξεκινημα κανει σα παιχνιδι μωρου παιδιου ( κουδουνιστρα ) οπως και ζεστο σε λιγοτερο βαθμο ομως. .η ζαντουλα απο το αμπαρθ αλλαγμενη καπως . . ε ιταλικα κολπακια . .