ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
 To Abarth 124 Spider είναι γρήγορο και αποτελεσματικό όποτε του ζητηθεί. Το καλοζυγισμένο πλαίσιο, η επάρκεια ισχύος και το μπλοκέ πίσω διαφορικό αρκούν για να προσφέρουν χαμόγελα, διανθίζοντας την σ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Abarth 124 Spider είναι γρήγορο και αποτελεσματικό όποτε του ζητηθεί. Το καλοζυγισμένο πλαίσιο, η επάρκεια ισχύος και το μπλοκέ πίσω διαφορικό αρκούν για να προσφέρουν χαμόγελα, διανθίζοντας την σπορ συμπεριφορά του.

Οδική συμπεριφορά: «Δαγκωτά» απολαυστικό

58.421 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2017)

Η έκδοση Abarth του 124 Spider εκτός του ότι αποδίδει 30 ίππους παραπάνω από το Fiat 124 Spider, διαθέτει και πίσω μπλοκέ διαφορικό, στοιχείο που συμβάλει τα μέγιστα στην επίτευξη ενός αυθεντικού σπορ οδηγικά ρόουντστερ αυτοκινήτου. Η ανάρτηση διαθέτει πιο σφιχτό set up, με αμορτισέρ της Bilstein και πιο σκληρά ελατήρια, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζεται σκληρή. Στην ουσία έχει βελτιωθεί σημαντικά το πάτημα του αυτοκινήτου, προσφέροντας  καλή απορροφητικότητα και μειώνοντας σημαντικά τις όποιες τάσεις πλεύσεις εμφάνιζε στην έκδοση 124 Spider της Fiat. Το τιμόνι και πάλι διακρίνεται για την αμεσότητά του και παρά το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα βαρύ, αποτελεί σημαντικό όπλο στα χέρια του οδηγού που ξέρει τι θέλει. Στην πράξη, το Abarth 124 Spider είναι σταθερό και σχετικά άνετο στην κίνησή του σε ανοιχτό δρόμο, ενώ διακρίνεται για την ακρίβεια και αμεσότητά του στις εντολές του οδηγού. Σε δρόμο με στροφές και με το ESP απενεργοποιημένο, το μπλοκέ διαφορικό παίζει καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη του σπορ χαρακτήρα του. Αρχικά, το αμάξωμα παρουσιάζει μια μικρή τάση υποστροφής απόρροια των διπλών ψαλιδιών στον εμπρός άξονα, προσφέρει όμως πολύ καλό turn in στο σύνολο, έτσι ώστε με τις ανάλογες ενέργειες σε τιμόνι και γκάζι να μετατραπεί σε ελεγχόμενη υπερστροφή. Με το ESP ενεργοποιημένο αποδεικνύεται και πάλι ταχύτατο και αποτελεσματικό και σε καμία περίπτωση δεν το λες άνοστο. Τα 4πίστονα εμπρός φρένα της Brembo είναι αποδοτικά με την αίσθηση του μεσαίου πεντάλ να είναι καλή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
MEDIUM VANS ANALYSIS