Με 5 αστέρια αξιολογήθηκε το νέο Ford Mondeo από το EuroNCAP, λαμβάνοντας βαθμολογία 86% στην προστασία των ενηλίκων, 82% στα παιδιά, 66% στους πεζούς και 66% για τα συστήματα ασφαλείας του.
Παθητική ασφάλεια: 5άστερη καινοτομία!
Στο νέο Mondeo η Ford καινοτομεί προσφέροντας για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο αερόσακους ενσωματωμένους μέσα στις ζώνες ασφαλείας (στις εξωτερικές, όχι στην κεντρική). Οι αερόσακοι αυτοί, σε περίπτωση σύγκρουσης ανοίγουν μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, ώστε να περιορίσουν τους τραυματισμούς στο κεφάλι, τον αυχένα και το θώρακα των πίσω επιβατών, μεγιστοποιώντας τα επίπεδα ασφάλειας τους.
Φυσικά, το νέο Mondeo διαθέτει στη φαρέτρα του όλα τα νεότερα συστήματα προστασίας των επιβατών (π.χ. 7 αερόσακοι, μεταξύ των οποίων και γονάτων οδηγού, ενεργά εμπρός προσκέφαλα κ.λπ.), αλλά και ένα αμάξωμα με ενισχυμένη δομική ακαμψία, ώστε να εξασφαλισθούν υψηλά επίπεδα προστασίας για τους επιβάτες.
5 αστέρια στις νεότερες δοκιμές πρόσκρουσης
Η ασφάλεια είναι ένας πολύ σημαντικό τομέας και εμάς, στο auto Τρίτη, μας ενδιαφέρει οποιοδήποτε καινούργιο αυτοκίνητο να καταφέρνει να προσφέρει τα υψηλότερα επίπεδα στους επιβάτες του. Στην περίπτωση του νέου Mondeo, η συμμετοχή του στις πλέον πρόσφατες και πιο αυστηρές από ποτέ δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP, απέδειξε και στην πράξη την υψηλή ασφάλεια που αυτό προσφέρει. Έτσι, το μεσαίο της Ford κατάφερε να αξιολογηθεί με την ανώτατη διάκριση των 5 αστεριών, συγκεντρώνοντας παράλληλα υψηλή βαθμολόγηση στην προστασία των ενηλίκων (86%) και των παιδιών (82%), ενώ πολύ καλή ήταν η αξιολόγησή του και στους τομείς της προστασίας των πεζών και των συστημάτων ασφαλείας του.
Καινοτομία: Στο νέο Mondeo οι ακριανές πίσω ζώνες «φουσκώνουν» σε περίπτωση σύγκρουσης, προστατεύοντας τους επιβάτες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD MONDEO
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Καλημέρα σας, κι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας! Καθότι είναι ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει να αγοράσω, είχα διαβάσει και προηγούμενο άρθρο σας http://www.autotriti.gr/agora/data/news/DOKIMH--Neo-Ford-Mondeo-1,6-TDCi_124111_18286.asp όπου γράφετε για 6 lt/100km. Δεν αναφέρομαι στο στέισον βαγκον, αν και περίμενα το πιο βαρύ στέισον να καταναλώνει και παραπάνω. Επίσης στην ουσία αναφέρομαι στο σχόλιο σε αυτό το άρθρο "αφού στο εσωτερικό του θα χωρέσουν εύκολα ακόμη και οι μεγαλόσωμοι επιβάτες", μιας που είμαι αρκετά ψηλός 1,94-96 κιλά, όταν μπω στην θέση οδήγησης, μπορώ να πω ότι χωραω ικανοποιητικα έως άνετα, αλλά πίσω (μετακινηθηκα ο ίδιος πίσω από την θέση του οδηγού), ούτε καν μπορούσα να μπω για να κλείσει η πόρτα. Ευχαριστώ και πάλι για την καλή δουλεία που κάνετε!
Στα 3 άρθρα που έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο, γράφετε για διαφορετικές καταναλωσεις (στο ένα 7,5 στο άλλο 6).Τελικά τι ισχύει? Και για πόσα χλμ μιλάμε στην δοκιμή? Σε τι διαδρομή? Επίσης ήθελα να σχολιάσω τον χώρο των πίσω επιβατών, εγώ είμαι 1,94 (οδηγός), πίσω μου δεν χωράει ούτε 10 χρόνο (το είδα στην έκθεση).
Απάντηση: Οι καταναλώσεις προέρχονται από δική μας μέτρηση κατά τη διάρκεια της δοκιμής, σε διαδρομή εντός και εκτός πόλεως. Στις 2 δοκιμές που έχουμε κάνει στο νέο Mondeo 1,6 TDCi, στο πρώτο (5θυρο) η μέση κατανάλωση δοκιμής ήταν 7,5 λτ./100 χλμ. και στο δεύτερο (στέισον), 6,8 λτ./100 χλμ. Στους χώρους, η μέτρησή μας σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. (και βάρους 75 κιλών).